آخرین خبرها

چگونه می توان رتبه خوبی در Google به دست آورد؟

[ad_1]

به دلایل واضح ، هر شرکت تجاری و ارائه دهنده خدمات – با حضور بصورت آنلاین – می خواهد دارای رتبه بالای صفحه در Google باشد.
اما آیا دستیابی به نتایج بالای رتبه بندی موتور جستجو (SERP) یک cakewalk است؟
نه
اگر چنین بود ، هر وب سایت و صفحه وب در این تجارت در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار داشت. و ، آژانس های مختلف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بهبود رتبه بندی صفحات مشتریان خود ، از طریق روش های مختلف ابتکاری و خلاقانه ، اضافه کاری نمی کردند.
چرا اینطور است؟
Google مجموعه خاصی از الگوریتم ها را دنبال می کند. مرتباً برای بهبود نحوه ارائه نتایج جستجو ، به روزرسانی می کند.
در طول سال ها ، موتور جستجو biggie به یک موتور جستجوی دانش از یک موتور جستجوی اطلاعات تبدیل شده است.
اکنون اگر می خواهید صفحات و سایت های شما از رتبه بالایی برخوردار شوند ، خارج از چارچوب فکر کنید و ده اطلاعات مرتبط ، ارزشمند و خوب بنویسید ، به روشی که خوانندگان شما به راحتی متوجه می شوند.
این بدان معنا نیست که روشهای معمول SEO – از جمله عنوانها و توضیحات بهینه شده متا ، URL های ساخت یافته ، پیمایش کاربر پسند ، بهینه سازی تصویر ، گواهینامه تألیف Google و غیره – دیگر از اهمیت برخوردار نیستند.
آنها هنوز هم هستند. بدون کار روی این جنبه ها ، نمی توانید امیدوار باشید که بتوانید در Google رتبه بالایی کسب کنید.

چه چیز دیگری؟
مطالب پادشاه است.
با وجود عوامل مختلف دیگری که در بازی هستند ، محتوا هنوز حاکم است.
اگر محتوای شما جدید ، خوب ، مرتبط و آموزنده است – و البته دکمه ای نیست و پر از اصطلاحات است – سایت ها و صفحات شما بازدید و تجارت مناسب را به خود جلب می کنند.

با این حال ، داشتن محتوای با کیفیت به تنهایی ممکن است کار شما را انجام ندهد.
شما باید از طریق پیوندهای وبلاگ و URL های وب سایت و از طریق:
1. تالارهای گفتگو ، همچنین به عنوان تالارهای دانش آزاد شناخته می شوند
2. سایت های پرسش و پاسخ (Quora)
3. Pinterest (برای به اشتراک گذاری تصاویر)
4. سایت های علامت گذاری کتاب های اجتماعی (digg ، delicious ، reddit)
5. سایت های مقاله خوب (E-zine)
6. سایت های شبکه اجتماعی (فیس بوک ، لینکدین ، ​​اینستاگرام و توییتر)
7. دایرکتوری های وبلاگ (Blog Lines، Bloggapedia)
8. سایت های ویدئویی (YouTube ، TikTok)

علاوه بر این ، از سایت های مرتبط ، مشهور و قابل احترام برای انتشار پست های خود در بخش پست های مهمان خود استفاده کنید. برای این کار ، بسیار خوب بنویسید و محتوای مرتبط و با کیفیت بالا ارائه دهید.
علاوه بر این ، از گزینه Infographics نیز استفاده کنید. SlideShare ابزاری عالی برای ایجاد اینفوگرافیک است.
محتوای به اشتراک گذاشته شده با کیفیت و تصاویر پشتیبانی کننده به ترتیب ، باعث بهبود رتبه بندی صفحه Google شما می شود.

روشهای غیر آلی یا پولی
برای نتایج فوری ، از روش های غیر آلی یا غیرارادی مانند Pay-Per-Click (PPC) استفاده کنید.
PPC به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا مارك ، محصول یا خدمات خود را در موقعیتی بسیار مهم قرار دهند ، به صورت آگهی كه كلمه كلیدی یا عبارت خاصی را هدف قرار دهد.
PPC نتایج شما را خیلی سریع می گیرد ، هرچند فقط برای مدت کوتاه. برای رتبه بندی بلند مدت و بالای صفحه در Google ، روشهای ارگانیک مناسب خواهند بود.

[ad_2]

همچنین ببینید

مزایای بروکر آلپاری چیست؟

مزایای بروکر آلپاری چیست؟

بروکر آلپاری (Alapri) یکی از معتبرترین و مشهورترین کارگزاری‌های آنلاینی است که در بازار ایران فعالیت دارد. این بروکر که در سال ۱۹۹۸ میلادی در شهر کازان روسیه راه‌اندازی شده و دفتر مرکزی آن در حال حاضر در جزیره موهلی استقرار دارد، تقریباً برای ۹۰ درصد از معامله‌گران ایرانیِ فارکس برندی شناخته‌شده است. در این مطلب، قصد داریم پس از معرفی کلی بروکر، مزایای بروکر آلپاری را بررسی کرده و سپس مقایسه‌ای داشته باشیم میان این کارگزاری و بروکر مشهور آمارکتس. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *