آخرین خبرها

کبد چرب را سه سوته درمان کنید !!! مگه میشه ؟

کبد چرب را سه سوته درمان کنید ، واقعیت دارد ؟ در این مقاله به بررسی یکی از مهم ترین و رایج ترین بیماری هایی که در اکثر مردم وجود دارد میپردازیم . حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما هستیم .

همچنین اگر قصد دارید به طور کامل با موضوع کبد چرب و روش های قطعی درمان آن آشنا شوید ، همین الان روی کلمه ، درمان کبد چرب ، کلیک کنید و وارد سایت فرطب بشید .

برای مشاوره و سفارش عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ – ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

کبد چرب را سه سوته درمان کنید!

کبد به عنوان بزرگ‌ترین ارگان داخلی که در سمت راست و بالای حفره شکمی واقع شده، نقش به‌سزایی را در بدن ایفا می‌کند. بسیاری از عملکردهای سیستم‌های بدن وابسته به عملکرد درست کبد بوده و به همین علت نارسایی کبد می‌تواند مشکلات اساسی را ایجاد کند.

**** قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید میدانستید مهم ترین دلیل کبد چرب ، غلظت خون هست ؟

برای رهایی از این مشکل و درمان قطعی آن همین حالا روی کلمه ، درمان غلظت خون ، کلیک کنید و واد سایت فرطب بشید .

برای مثال خون تمام بدن پیش از رفتن به قلب، از کبد عبور می‌کند و همین مسئله می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت این عضو باشد‌. همان طور که وظایف زیادی بر عهده کبد قرار داده شده، مشکلات متعددی نیز ممکن است برای آن ایجاد شود. امروزه به دلیل تغذیه نامناسب و سبک زندگی غلط بسیاری از افراد، شیوع بیماری‌های کبدی رو به افزایش است و به همین دلیل مشکلاتی نظیر ایراد در متابولیسم مواد غذایی و تجمع سموم در بدن به کرات دیده می‌شود. در این مطلب قصد داریم به یکی از شایع‌ترین بیماری‌های کبدی یعنی کبد چرب بپردازیم. در ادامه با بررسی علل ایجاد و روش درمان کبد چرب همراه ما باشید.

برای مشاوره و سفارش عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ – ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

بیماری کبد چرب چیست؟

زمانی که میزان چربی وارده به بدن بیشتر از حد معمول باشد، قسمتی از آن می‌تواند در سلول‌هایی مثل سلول‌های کبدی تجمع پیدا کند؛ بنابراین شیوع بروز کبد چرب در افراد دارای اضافه وزن بیشتر است.

همچنین بخوانید : درمان آنفولانزا

حال این تجمع بیش از حد چربی، در نهایت منجر به اختلال در عملکرد طبیعی سلول‌ها شده و در قالب بیماری‌هایی مثل کبد چرب بروز پیدا می‌کند. چنانچه این بیماری در مراحل اولیه درمان نشود، می‌تواند به درجات بالا پیشرفت کرده و در نهایت به تخریب سلول‌های کبدی و بروز سیروز شود. نکته قابل توجه در بیماری کبد چرب، افزایش احتمال ابتلا به سایر بیماری‌ها نظیر دیابت، فشار خون و بیماری‌های کلیوی است. بیماری کبد چرب با تحت تأثیر قرار دادن سلول‌های کبدی می‌تواند در وظایف کبد اختلالاتی ایجاد کند. در ادامه چند مورد از وظایف کبد که می‌توانند به واسطه بیماری کبد چرب مختل شوند را بررسی می‌کنیم:

  • کمک به هضم غذا با تولید آنزیم‌های صفراوی
  • تولید پروتئین
  • تولید عوامل انعقادی
  • تولید انرژی
  • ذخیره آهن
  • ایجاد سدی محکم در برابر انواع عفونت‌ها و باکتری‌ها و حذف سموم

بنابراین کبد چرب می‌تواند چنین فرایندهایی را با اختلالات گسترده مواجه کند. حال بیایید به بررسی درجات کبد چرب بپردازیم.

نخستین درجه کبد چرب، کبد چرب گرید یک یا ساده است. در این بیماری تنها تجمع چربی در سلول‌های کبدی را مشاهده می‌کنیم. می‌توان گفت در صورت عدم پیشرفت بیماری و ثبات در مرحله یک، تقریباً تهدیدکننده نیست.در کبد چرب گرید ۲ یا استئوهپاتیت، افزون بر وجود چربی، التهاب نیز در کبد دیده می‌شود. این التهاب باید مدیریت شود تا به گرید ۳ و ۴ کبد چرب نرسد. در صورت عدم مداوا پس از مدتی فرد به درجات بالاتر ناراحتی‌های کبدی خواهد رسید.

در گرید ۳ کبد چرب که فیبروز کبدی نیز نامیده می‌شود، التهاب‌های کبد در نهایت منجر به بروز اسکار‌هایی در کبد می‌شوند. در فیبروز کبدی که کبد با زخم‌های متعدد دیده می‌شود، هنوز عملکرد طبیعی اندام حفظ شده و وارد مرحله عدم کارایی مطلق نشده است. در مرحله آخر کبد چرب گرید ۴ یا سیروز کبدی اتفاق خواهد افتاد که عملا تهدیدکننده حیات است. کبدی که دچار سیروز شده باشد عملکرد درستی نخواهد داشت و تمام ارگان‌های بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

برای مشاوره و سفارش عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ – ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

چه عواملی باعث ایجاد کبد چرب می‌شوند؟

درجات مختلف ذکر شده برای بیماری کبد چرب به دلایل مختلف رخ می‌دهند. چند مورد از دلایل رایج که منجر به بروز کبد چرب خواهند شد را با هم مرور می‌کنیم:

  • چاقی
  • چربی بیش از حد دور شکم
  • مقاومت به انسولین
  • مصرف بیش از حد کربوهیدرات تصفیه شده
  • مصرف نوشیدنی‌های قندی
  • مصرف میوه
  • اختلال در سلامت روده
  • ژنتیک
  • افزایش سن نیز می‌تواند در ابتلا به این بیماری مؤثر باشد.
  • این بیماری در برخی نژادها مانند آفریقایی و اسپانیایی بیشتر است.

با رعایت نکاتی در مصرف موادی که باعث بروز کبد چرب می‌شوند، می‌توانید تا حدودی از ابتلا به این بیماری مصون بمانید. مواردی مثل ژنتیک یا افزایش سن، مواردی غیر قابل گریز‌اند که باید با برخی ملاحظات آن‌ها را کنترل کنید. در ادامه درمان کبد چرب را به شما خواهیم گفت.

معرفی بهترین عصاره برای درمان قطعی کبد چرب

با توجه به آنچه گفته می شود، روش درمانی قطعی برای بیماری کبد چرب وجود ندارد. این در حالیست که شرکت سلامت محور فران توانسته است با کمک کارشناسان و متخصصین خود به بررسی بیش از ۵۰۰ گیاه دارویی مختلف بپردازد و یک محصول کاملا ارگانیک با نام عصاره ده گیاه فران را تهیه کند که ترکیبی از ۱۰ گیاه ویژه و تاثیرگذار در روند پاکسازی کبد می باشد.

با اطمینان می توان گفت که فرمولاسیون انحصاری این عصاره توانسته جوابدهی بسیار بالایی برای افرادی که در مراحل ابتدایی تا پیشرفته و گرید سه این بیماری بوده اند را به دنبال داشته باشد. محصولات سلامتی گیاهی فران که دارای تاییدیه های بهداشتی می باشد، بدون هیچ گونه عوارض جانبی و در بسته بندی های کاملا بهداشتی و به صورت رایگان برای شما ارسال می شود تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به سلامتی کامل برسید.

برای خرید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید .

برای مشاوره و سفارش عدد 1 را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ – ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

درنتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که همین الان این محصول کاملا طبیعی و بدون هیچ ماده افزودنی را از طریق سایت www.farteb.com سفارش دهید و در دوره های مصرف ۴۰ تا ۸۰ روزه بر این بیماری غلبه نمایید. همچنین کارشناسان ما برای مشاوره رایگان و راهنمایی شما عزیزان آماده هستند. در این مقاله به موضوع کبد چرب چیست پرداختیم .

کلام آخر

در این مقاله ضمن آگاهی از بیماری کبد چرب و درجات آن، با فروشگاه اینترنتی فرطب آشنا شدید. برای درمان بسیاری از بیماری‌ها به جای استفاده از داروهای شیمیایی، می‌توانید از ترکیبات گیاهی فرطب استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات فرطب دارای مجوز و تاییدیه از نهادهای ذی‌ربط هستند. فرطب، می‌تواند ضامن سلامتی شما باشد.

همچنین ببینید

علت یبوست چیست؟ عوارض شایع و راه های درمان یبوست

عارضه یبوست و خشکی مدفوع یکی از شایع ترین عارضه های گوارشی است که افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *