آخرین خبرها

آیفون ۱۴ پرو ۲۰ درصد سریع‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ است

گلکسی اس ۲۳ اولترا که به تازگی معرفی شده، هنوز به عرضه جهانی نرسیده است، اما بنچمارک‌های ارائه شده برای این دستگاه نشان می‌دهد که اپل هنوز با اختلاف قابل توجهی سریع‌ترین پردازنده موبایلی جهانی را دارد. طبق سنجش بنچمارک برای عملکرد تک هسته‌ای، گلکسی اس ۲۳ اولترا امتیاز ۱۴۸۰ را ثبت می‌کند و در مقابل هم نزدیک‌ترین رقیب آن یعنی آیفون ۱۴ پرو امتیاز ۱۸۷۴ را ثبت کرده است. وقتی که صحبت از عملکرد چند هسته‌ای به میان کشیده می‌شود، تفاوت کوچک‌تر می‌شود، اما همچنان قابل توجه است. گلکسی اس ۲۳ اولترا امتیاز ۴۵۸۴ را مقایسه با امتیاز ۵۳۸۴ برای آیفون ۱۴ پرو به ثبت رسانده و نشان می‌دهد که دستگاه پرچم‌دار اپل در تست چند هسته‌ای نزدیک به ۱۵ درصد سریع‌تر از آخرین پرچم‌دار سامسونگ است.

سامسونگ به‌طور سنتی برای همگام شدن با فناوری پردازنده‌های موبایلی اپل تلاش می‌کند و این شکاف در سال‌های اخیر حتی بیشتر شده است. به‌طور مثال، آیفون ۱۳ سال گذشته عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گلکسی اس ۲۲ را راحت‌تر شکست می‌داد. صرف نظر از اینکه اس ۲۲ از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل اول کوالکام یا اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ استفاده کند، این شکاف همچنان وجود دارد. بهبود عملکرد در سال جاری عمدتا به این دلیل است که سامسونگ استفاده از تراشه‌های اگزینوس کم قدرت‌تر در بازار اروپا را متوقف کرده است و فناوری سریع‌تر و کم مصرف‌تر کوالکام اکنون برای گلکسی اس ۲۳ در همه بازار‌ها استفاده می‌شود.

خرید گوشی سامسونگ با عملکرد عالی

حدود هفت ماه دیگر، اپل به دنبال افزایش عملکرد خود با تراشه حتی سریع‌تر، سری آیفون ۱۵ خود را معرفی می‌کند و این شکاف عملکردی حتی باز هم بیشتر خواهد شد. مدل‌های آیفون ۱۵ می‌توانند اولین مدل‌هایی که باشند که از تراشه‌های سری A ساخته شده روی گره ۳ نانومتری TSMC استفاده می‌کنند. انتظار داریم که فناوری تراشه ۳ نانومتری عملکرد پردازش را ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش دهد و در عین حال هم مصرف انرژی را می‌تواند تا ۳۵ درصد کاهش دهد. در همین حال، سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در باقی زمینه‌ها عالی عملک کرده و با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود می‌تواند قدرت انتخاب و کنتری بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

با خرید گوشی سامسونگ مدل اس ۲۳ می‌توانند به دوربین‌های بزرگ مشابه با آیفون دسترسی پیدا کنید. این دوربین‌ها به واسطه زوم قدرتمند خود از این نظر برتر از گوشی‌های اپل هستند و در عکس برداری شبانه هم اکنون عملکردی عالی خواهند داشت. اگر علاقه‌مند تجربه بازی در گوشی موبایل خود هستید، اندروید همواره بهترین پلتفرم برای این منظور است. سامسونگ تولید کننده برتری گوشی‌های گیمینگ بازار بوده و این‌بار هم با تراشه قدرتمند، بازی‌های گرافیکی سنگین را به راحتی می‌تواند اجرا کند.

خرید گوشی آیفون ۱۴

اپل هم با سری آیفون ۱۴ خود تغییرات جالبی را مخصوصا برای مدل‌های پرو در نظر داشته است. مدل‌های این سری اکنون از داینامیک آیلند به‌جای ناچ استفاده می‌کنند و بالاخره کاربران می‌توانند از شر این فضای مزاحم خلاص شوند. دوربین اصلی به لنز ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و بعد از سال‌ها می‌توانیم این تغییر را به فال نیک بگیریم. اپل اکنون از فناوری پیکسل بینینگ برای تولید تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی از این سنسور استفاده کرده و کیفیت بالاتر و جزئیات بالاتری را می‌توانیم داشته باشیم.

با خرید گوشی آیفون ۱۴ پرو باز هم گران‌ترین گوشی اپل با صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی را خواهید داشت. تراشه قدرتمند A16 در این گوشی استفاده شده است و با فناوری ۴ نانومتری توسعه داده شده است. این گوشی صرفه جویی مصرف انرژی بالاتری داشته و باز هم در حد ۱ ساعت می‌توانید عمر باتری بیشتری را نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس داشته باشید. با خرید گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به تغییراتی در ساختار داخلی هم دسترسی یافته و روند خرید کم هزینه‌تری را می‌توانید در نمایندگی‌های اپل در خارج از کشور داشته باشید. این گوشی همچنان طراحی زیبای سال گذشته را به همراه داشته و تغییر خاصی را نمی‌بینیم. ابعاد دوربین‌ها هم کمی افزایش داشته‌اند.

خرید مطمئن و بی دردسر از مقداد آی تی

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی ارائه کننده اقلام مورد نیاز مردم در دسته بندی‌های مختلف بوده و می‌توانید اقلام الکترونیکی و غیر الکترونیکی مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت دریافت کنید. امکان خرید گوشی آیفون در مدل‌های مختلف جدید و قدیمی فراهم شده و همه پیکربندی‌های مورد نظر با طیف رنگی مختلف هم ارائه می‌شود. امکان خرید گوشی سامسونگ و شیائومی در بازه قیمت متنوع هم فراهم شده و خریدی ارزشمند در پلتفرم اندروید را تجربه خواهید کرد. همه محصولات با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با خرید از مقداد آی تی در کمترین زمان ممکن می‌توانید محصول مورد نظر را تحویل گرفته و رضایت کامل از خرید را تجربه کنید. لپ تاپ برندهای مختلفی مانند ایسوس، مایکروسافت، لنوو و برندهای دیگر هم ارائه می‌شود و برای کسب و کارهای مختلف خود می‌توانید بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

 

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *