آخرین خبرها

از نظر تعداد واحد و طبقات، پروژه های چیتگر چه مزیت هایی نسبت به سایر پروژه های دیگر دارد؟

شهرک چیتگر مربوط به منطقه 22 تهران است و به طور دقیق در بخش غربی دریاچه چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر و همچنین در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی و چهارباغ و اتوبان حکیم قرار دارد. این شهرک در کنار بازار بزرگ و مشهور ایران مال واقع شده است. اگر شما تا کنون به دلایل مختلف نتوانسته اید در یک منطقه خوش آب و هوا با امکانات عالی زندگی کنید، زندگی در خانه چیتگر را به شما پیشنهاد می دهیم.

همچنین اگر شما بدنبال سرمایه گذاری حرفه ای هستید و همینطور زندگی در مکانی که همزمان همه چیز دارد، بدون شک خرید خانه در برج های لوکس و جذاب چیتگر بهترین انتخاب می‌باشد. شما با خرید خانه چیتگر، از امکانات رفاهی بی نظیر، متراژ بالای واحدهای آپارتمانی، مشرف بودن به دریاچه چیتگر و کلی مزایای دیگر بهره مند می شوید.

آشنایی با برج های منطقه چیتگر

برج های چیتگر به دو دسته برج های بالای اتوبان خرازی و برج های پایین اتوبان خرازی تقسیم می شوند. برج های بالای اتوبان دارای چشم انداز کوه و پارک جنگلی لتمان و در مجاورت آبشار هستند و برج های پایین اتوبان در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارند و بسته به موقعیت مکانی خود قیمت های مختلفی دارند.

برج هایی که چشم انداز دریاچه چیتگر را دارند شامل: برج برلیان، برج های آسمان، برج امین و برج عرفان می باشد. مزیت مهم این برج ها علاوه بر طرح و نقشه و ساخت برج به موقعیت مکانی آنها نیز بر می گردد. بلوار کوهک و مجاورت اتوبان شهید همدانی نیز برج های خوش نقشه و خوش آتیه را در خود جای داده است. برج های نارنجستان و برج اچ۲ از جمله برج های چیتگر با ارزش برای سرمایه گذاری هستند.

البته اگر به دنبال … می توانید به بخش ” معرفی و بررسی ملک های پرسود ترین منطقه تهران توسط یکی از معتبر ترین املاک های منطقه” مراجعه کنید.

خرید خانه در برج های شیک چیتگر دارای چه امکاناتی می باشد:

  1. خانه باکیفیت و نوساز
  2. چشم انداز فوق العاده
  3. مطمئن بودن از متریال های ساخت
  4. دسترسی راحت و بدون ترافیک
  5. فضای دلباز و فضای داخلی زیبا

بررسی برج های چیتگر از نظر تعداد طبقات، واحد و…

تعداد طبقات در این برج ها 33 الی 40 طبقه می باشد که هر طبقه 3 تا 10 واحد مسکونی دارد. در هر طبقه تنوع متراژ از 80 متر تا 410 متر وجود دارد که واحدها دارای 1 تا 4 خواب می باشند. همچنین دارای 5 دستگاه آسانسور در هر برج می باشد. طبقه همکف برج چیتگر تجاری می باشد و شامل سال اجتماعات، لابی، سالن ورزشی است.

برخورداری از حداکثر نور جنوب، دید و منظره زیبا به واسطه معماری برج ها یکی از ویژگی های مهم این شهرک محسوب می شود.

کلیه سازه ها در این مجموعه به روش صنعتی و از نوع اسکلت فلزی پیچ و مهره بوده و نیز در دیوارهای جداکننده و پوششی ،از سیستم ساخت و ساز دیوار خشک استفاده شده است.

چه برج هایی در منطقه چیتگر در دسته محبوب ترین برج ها قرار دارند؟

  • برج لبخند
  • برج تریتیوم
  • برج پارسیا
  • برج عرفان
  • برج های آسمان
  • برج برلیان

نزدیکی برج های چیتگر به مجتمع ایران مال

همانطور که می دانید مجتمع ایران مال از لوکس ترین پروژه ایران و بزرگترین بازار خاورمیانه می باشد. نزدیکی برج لبخند و برج تریتیوم به مجتمع ایران مال خیال صاحبان آن را راحت کرده است زیرا از پیشرفت و افزایش قیمت این منطقه مطمئن هستند. همچنین وجود مجتمع ایران مال باعث شده است که این منطقه به یک منطقه باکلاس و لوکس تبدیل شود و همچنین نسبت به بسیاری از مناطق تهران از آلودگی کمتری برخوردار است.

معرفی برج لبخند

این برج دارای 14 طبقه مسکونی و 4 طبقه تجاری و 1 طبقه رستوران می باشد، در هر واحد طبقه، 7 واحد مسکونی قرار دارد که متراژ هر واحد از 64 متر تا 174 متر و از 1 خواب تا 3 خواب متغیر می باشد. همچنین درب های ورودی مسکونی و تجاری از یکدیگر جدا می باشند.

متراژ بالای واحدهای آپارتمانی در چیتگر

این واحدهای آپارتمانی لوکس و شیک بوده و هر خانواده آرزوی زندگی در یکی از واحدهای آن را دارد، امکاناتی مانند: آسانسورهای سریع السیر، زمین بازی، وجود مرکز خرید در داخل برج از ساده ترین امکانات خانه های چیتگر می باشد.

چرا سرمایه گذاری در شهرک چیتگر سود آور است اما در پروژه های شخصی ساز زیان آور؟

با توجه به اینکه شهرک چیتگر، عرصه و اعیان و سند مالکیت آن به نام ارتش می‌ باشد و خریداران به قیمت قطعی خرید می‌ نمایند و تورم و هزینه زمین را نمی‌ دهند و همچنین با توجه به اینکه سازنده ارتش می‌ باشد، سرمایه گذاری سود آور و مطمئنی می‌ باشد اما در پروژه های شخصی ساز با توجه به تعاونی بودن آنان اینکه مالکیت زمین مشخص نمی‌ باشد و قیمت بصورت علی الحساب می‌ باشد و همچنین تورم و هزینه زمین، انشعابات و هزینه ساخت و محوطه سازی، سند و … شامل آن می‌ شود، سود آور نمی‌ باشد و زیان آور می‌ باشد.

معیار انتخاب برج های پروژه چیتگر چیست؟

  • دسترسی به شریان های اصلی : برای افراد زندگی کردن در مکانی که دسترسی سریع و راحت داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • اسکلت و متریال به کار رفته در ساختمان: استحکام و ایمنی برای یک مجتمع از اهمیت زیادی برخوردار است، هرچه ایمنی بیشتر باشد، خطرات کمتر می شود.
  • امکانات کلی مجموعه: وجود خدمات متنوع، پارکینگ، اتاق بازی کودک، سالن سینما، WiFiو سایر امکانات
  • ویو و چشم انداز : دارا بودن چشم انداز مطلوب و منحصر به فرد، برای یک مجموعه، باعث برتری آن نسبت به سایر مجموعه ها می شود.

سخن پایانی

شهرک چیتگر با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مجتمع ایران مال، پارک چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی و همچنین برخورداری از آب و هوای عالی، به همین زودی ها به یکی از لوکس ترین شهرک های کشور تبدیل می شود.

دسترسی، اگر اولین معیار انتخاب خانه نباشد یکی از مهم‌ ترین شاخصه‌ ها است. شهرک چیتگر یا همان امام رضا بر روی نقشه، بین اتوبان همت و حکیم قرار گرفته است.

همچنین شهرک چیتگر چند پهنه دارد، A، B، C و پهنه D که کلنگ‌های ساخت و سازش تازگی‌ها زده شده است.

دومین معیار انتخاب خرید خانه، امنیت است که شهرک چیتگر از امنیت خوبی برخوردار است.

توریستی بودن محدوده از یک طرف و نوع ساخت آپارتمان‌ ها، خانه‌ ها و برج‌ های شهرک با نورپردازی ویژه، این شهرک را همواره روشن و زنده نگه می‌ دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *