آخرین خبرها

امنیت بیشتر با خانه هوشمند

یکی از بهترین سیستم های محافظتی در خانه دوربین مدار بسته بی سیم است. دوربین های بیسیم امروزه کاربران بسیاری را جذب خود کرده اند و اکثر افراد از این دستگاه به جای دوربین های مدار بسته کابلی که برای نصب نیاز به سیم کشی دارند، استفاده می کنند. دوربین های بیسیم انواع مختلفی دارند و در برند های بسیاری با تنوع محصولی زیاد تولید می شوند. یکی از نکات مهم و اساسی که باعث محبوبیت این سیستم میان کاربران شده، مناسب بودن آن برای مکان های کوچک است به طوری که این دوربین ها جای زیادی را اشغال نمی کنند و نیاز به کابل کشی ندارند. تنها در صورت نیاز به برق، کابلی را از دوربین به برق متصل می کنند و تصاویر را از طریق شبکه اینترنتی یا رادیویی به صاحب مکانی که تحت نظر است ارسال می کند.

مراقبت از کودکان و سالمندان

مراقبت از کودک همیشه دغدغه والدین بوده؛ مخصوصا والدینی که شاغل هستند و نمی توانند به صورت تمام وقت در کنار فرزند خود باشند. گاهی برای فرزند خود پرستار می گیرند، گاهی هم او را در مهد کودک ثبت نام می کنند و اگر نخواهند یا نتوانند این کار را انجام دهند، او را در خانه تنها می گذارند. بعضی از والدین با این اندیشه که کودک خود را مستقل تربیت کنند او را در خانه می گذارند. با این حال لازم است به نوعی با او ارتباط برقرار کنند و او را تحت نظر داشته باشند. راه حل این مسئله نصب دوربین بیسیم در خانه است؛ اما چرا دوربین بیسیم؟ با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا از علت نصب دوربین بیسیم و یافتن بهترین دوربین مداربسته مراقبت از کودک مطلع شوید.

همانطور که می بینید دوربین بی سیم می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند از دوربین مدار بسته برای یک فضای کوچک مانند خانه و نظارت بر محیط داخلی استفاده کنند. اما از آنجایی که دوربین های مداربسته بیسیم تنوع بسیاری در دنیا دارند ما در اینجا تنها به دو نوع محبوب آن اشاره می کنیم. دوربین لامپی و دوربین شیائومی مراقبت از کودک دو مدل از بهترین سیستم های تصویری_مراقبتی برای نصب در منزل شما هستند .

مراقبت از کودک با دوربین شیائومی

دوربین بیبی کم شیائومی که یکی از محبوب ترین سیستم های مراقبت از کودکان است، به صورت بیسیم و از راه دور قابل کنترل است. دوربین های شیائومی با قابلیت های بسیاری که دارند می توانند ارتباط شما با خانه را برقرار کنند و در زمانی که در منزل نیستید و کودک یا سالمندان شما در خانه تنها هستند، به وسیله این دوربین بی سیم، می توانید به مراقبت از آنها از راه دور بپردازید. از دیگر قابلیت های دوربین بیبی کم شیائومی می توان به برقراری ارتباط صوتی میان شما و اعضای خانه بوسیله این دوربین اشاره کرد. هم چنین با نصب این دوربین می توانید از راه دور آن را کنترل کنید و آن را به هر زاویه ای که بخواهید بچرخوانید تا بهتر بر محیط مسلط باشید. دوربین های مداربسته شیائومی بیسیم هستند و تصاویر را به صورت آنلاین برای شما راسال می کنند. بیبی کم شیائومی می تواند تصاویر و اطلاعات را در رم ذخیره کند یا اینکه مستقیما برای شما ارسال کند. این دوربین با توجه به اینکه با اتصال به شبکه اینترنت ارسال تصاویر را انجام می دهد نیاز به wifi دارد. یکی از بهترین گزینه ها، برای داشتن خانه ای امن دوربین شیائومی است.

تسلط بیشتر بر خانه با دوربین لامپی

دوربین لامپی نیز مانند دوربین بیبی کم شیائومی یکی از بهترین و پرفروش ترین سیستم های نظارتی است و علاوه بر خانه برای محیط کار نیز مناسب است. همانطور که از نام این دوربین مشخص است، به شکل لامپ و در بالاترین قسمت خانه یا مغازه نصب می گردد. یکی از مزیت هایی که دوربین لامپی دارد و موجب محبوبیت آن شده، دید کلی آن بر محیط است. دوربین لامپی با زاویه 360 درجه تصویر برداری می کند و یکی از مشکلات اساسی آن کیفیت کم، در دیده شدن جزئیات تصویر می باشد.  اما استفاده از دوربین لامپی برای دید کلی و چک کردن رفت و آمد بسیار مناسب است.

برای خرید دوربین لامپی و دوربین شیائومی و کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با آن ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و با کارشناسان آن در تماس باشید. با مطالعه وبلاگ های تخصصی دوربین مارکت، ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دوربین مارکت در زمینه خرید و نصب دوربین مدار بسته، از امتیازات ویژه این سایت به نشانی https://www.doorbinmarket.com، بهره مند شوید!

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *