آخرین خبرها

انجام کارت به کارت و دریافت موجودی و دسترسی به سایر خدمات مالی در سریع‌ترین زمان ممکن

در گذشته‌هایی نه‌چندان دور، فرایندهای کارت به کارت فقط از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها میسر بود که هم وقت زیادی در صف انتظار باجه تلف می‌شد و هم تکمیل فرم‌های کاغذی و همراه‌داشتن مدارک هویتی ضروری بود.

اما امروزه راهکارهای نوینی برای رسیدگی به امور بانکی مانند کارت به کارت و سایر خدمات مالی اندیشیده شده که اکثریت ما روزانه به‌شکل گسترده‌ای از آنها استفاده می‌کنیم.

سیر عظیم تحولات در خدمات بانکی از گذشته تا حال

به لطف پیشرفت تکنولوژی، بانک‌ها به استقرار دستگاه‌های خودپرداز و صدور کارت‌های بانکی اقدام کردند و بدین ترتیب تحولی اساسی به امور مالی مانند کارت به کارت و اعلام موجودی بخشیده شد.

اما پیشرفت سیستم‌های بانکی فقط به اینجا ختم نمی‌شد. با توجه به فراگیری دنیای مجازی آنها فرصت را مناسب دیدند تا سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی را روی کار بیاورند و خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه دهند.

اما خب نمی‌توان از این موضوع غافل شد که خیلی از وبسایت‌ها با هدف کلاه‌برداری و سوء‌استفاده از اطلاعات شخصی انسان به‌‌منظور به خطرانداختن سرمایه آنها پا به عرصه گذاشتند و متاسفانه خیلی افراد به‌علت عدم آگاهی از این موضوع، قربانی شدند.

بنابراین؛ سوالی که مطرح می‌شود اینجاست که آیا شما سامانه‌ای را می‌شناسید که نقل و انتقال وجه را با امنیت و سرعت پردازش بالا انجام دهد؟ برای دستیابی به پاسخ، به عنوان بعدی توجه کنید.

عملیات کارت به کارت در بستری امن با سرعت پردازش بالا

بعید است که نام این اپلیکیشن یا بهتر بگوییم سوپراپلیکیشن را نشنیده باشید. تاپ مرجعی است که تحت‌نظارت کامل پلیس فتا و بانک پارسیان خدمات خود را ارائه می‌دهد. این موضوع برای اعتماد به امنیت سامانه کافی نیست؟

جدای از مسئله امنیت، شما با کمک این پلتفرم و همراه بانک پارسیان آن قادرید در کمتر از 2 دقیقه در هرجایی که هستید، فرایند کارت به کارت را انجام دهید. بدون اینکه وقت‌تان را در بانک‌ها و صف‌های خودپرداز هدر دهید.

جنبه‌های برتر سوپراپلیکیشن تاپ نسبت به سایر سامانه‌ها

آنچه که تاپ را نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها متمایز و برتر می‌سازد، گستره وسیع خدماتی است که نمونه آن را در معدود سامانه‌ها مشاهده می‌کنید.

به‌عنوان مثال بسیاری از همراه‌ کارت‌های بانک‌های مختلف فقط برای انجام امور خاص و ساده‌ای قابل استفاده هستند اما با استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ می‌توان همه تبادلات بانکی را بدون نیاز به هریک از همراه کارت‌ها انجام داد.

تاپ فراتر از یک اپلیکیشن ساده کار می‌کند. شما از هر مبدا بانکی می‌توانید در جهت تکمیل امور مالی خود به‌راحتی اقدام کنید. ناگفته نماند که میزان کارمزد انجام فعالیت‌هایی همچون کارت به کارت، مانند دستگاه‌های خودپرداز است و البته متعلق به بانک‌ها و شبکه‌های پرداختی کشور است و به اپلیکیشن تاپ پرداخت نمی‌شود

نحوه کارت به کارت و استعلام موجودی با همراه کارت تاپ

اپلیکیشن تاپ را از گوگل پلی، استورهای قابل اطمینان دیگر یا حتی مراجعه به وبسایت تاپ نصب کنید. اگر می‌خواهید در یک دستگاه قابل حمل (تلفن همراه)، از قابلیت‌هایی همچون دریافت موجودی یا انتقال وجه استفاده کنید، باید رمز پویای شما فعال شده باشد.

با ورود به قسمت انتقال وجه یا دریافت موجودی، می‌توانید در ظرف چند ثانیه کار خود را به اتمام رسانده و از گزارش‌ آنچه که انجام داده‌اید یک نسخه پشتیبان دریافت کنید.

در برخی موارد فردی که وجه مورد نظر را دریافت کرده، ممکن است نیاز به گزارش انتقال داشته باشد. در این صورت با لمس گزینه اشتراک، می‌توانید نسخه پشتیبان را برای او ارسال کنید.

چه خدمات دیگری از سوپراپلیکیشن تاپ می‌توان دریافت کرد؟

قابلیت‌های تاپ فراتر از گفته‌های ما در این مقاله مختصر خواهد بود. لازم است متذکر شویم که 100 سرویس مختلف تاپ سبب شده که این اپلیکیشن هوشمند ضمن پوشش‌دهی خدمات بانکی، بسیاری خدمات دیگر را در برگیرد و به همین دلیل لقب سوپراپلیکیشن را از آن خود کند.

ما در ادامه مختصری از امکانات این همراه کارت را، لیست‌واره ذکر کرده‌ایم:

  • خدمات خودرو: شامل پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، جریمه و خلافی خودرو، طرح ترافیک و کاهش آلودگی
  • خدمات فین‌تک و پرداخت: شامل کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض ، بیمه،
  • خدمات بازار سرمایه: شامل احراز هویت سجام، حق تقدم سهام، توکن ققنوس
  • خدمات مالی و اعتباری: شامل همراه بانک پارسیان، افتتاح حساب آنلاین، اعتبارسنجی اشخاص و سامانه صیاد، کارت هدیه مجازی
  • خدمات گردشگری و تفریحی: خرید بلیط وسایل نقلیه، تسهیلات سفر، عوارض خروج از کشور و تور مسافرتی

جمع‌بندی

روی کارآمدن خدمات کارت به کارت، استعلام موجودی، پرداخت اینترنتی قبوض و خیلی از اموری که در گذشته فقط با مراجعه به بانک‌ها و خودپردازها انجام می‌شد، از بهترین مزیت‌هایی بود که در دنیای دیجیتال به ارمغان آمد.

درواقع آنلاین‌شدن خدمات بانکی و همراه کارت‌های قابل نصب در تلفن همراه، فرصت تراکنش‌های سریع و امن را برای کاربران فراهم کرد. این قابیت‌ها رویای محال انسان‌هایی بود که در گذشته برای انجام عملیات‌های بانکی با محدودیت‌های مکانی و زمانی گسترده‌ای مواجه بودند.

همچنین ببینید

آشنایی با انواع سوئیچ های شبکه

آشنایی با انواع سوئیچ‌های شبکه و مزایای استفاده از آن

در دنیای فناوری، قبل از اینکه چیزی را بخریم مجبور هستیم تصمیمات مهمی بگیریم، مثلا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *