آخرین خبرها

انواع مختلف ماشین ساخت فنر و مزایای آنها چیست؟

[ad_1]

ماشین آلات ساخت فنر

فنرها یکی از آن ابزارهایی است که غالباً کم تخمین زده می شود. ما از آنها در زندگی روزمره بسیار مکرر استفاده می کنیم. ما به دلیل کاربرد آنها در کلاچ و ترمز ، محاسبه زمان در ساعتهای خود ، اندازه گیری نیروها و بسیاری از چنین برنامه های حیاتی در زندگی منظم روزمره ، در حال حرکت با موتور خودکار هستیم. ساخت دستی فنرها شامل انرژی و زمان زیادی است که منجر به نتایج نامطلوب و قطعات معیوب می شود. از این رو ، با پیشرفت تکنولوژی ، ساخت بهار آسان تر شد. دستگاه های ساخت فنر نه تنها نتیجه بهار را بهبود بخشیده اند ، بلکه انواع مختلفی را نیز به ارمغان آورده اند. اندازه ، مواد ، تعداد سیم پیچ ها ، فاصله بین سیم پیچ ها ، هر جزئیات منجر به نوع جدیدی می شود که در شاخه های مختلف استفاده می شود.

انواع دستگاه های فنر سازی

برای دستیابی به انواع فنر ، به انواع مختلف دستگاه های ساخت فنر نیاز داریم. حدود هفت تا هشت مدل ماشین ساخت فنر وجود دارد. ما هفت مدل را تولید می کنیم. شما می توانید هر مدل خاصی را با توجه به نیاز خود ارتقا دهید.

  • FP-S1008 سابق فنر رایانه ای

این فنر قبلی سازنده فنر رایانه ای است. این می تواند چشمه هایی با قطر 0.1-0.8 تولید کند. مکانیسم تغذیه سیم دستگاه به شما کمک می کند یک سیم دقیق و پایدار بدست آورید. این دستگاه سازنده فنر همچنین دارای دسترسی USB است ، جایی که می توانید با صرفه جویی در زمان نصب ، یک فایل برنامه نویسی برای بهبود بهره وری ارائه دهید.

  • دستگاه تشکیل فنر بادامک FU-205 Potter

FU-205 از دستگاه دوار به جای دیسک چرخان استفاده می کند که باعث بهبود نرخ تولید می شود. این دستگاه می تواند فنرهای 0.2 ~ 2.0 میلی متر تولید کند ، اما دستگاه نمی تواند قطرهای سیم پایدار را به ما بدهد. این دستگاه به دلیل تجهیزات چرخشی سریع است.

  • FV-210 8axes Potter spring

این ماشین ها همچنین از مکانیزم دستگاه دوار استفاده می کنند که انعطاف پذیری را افزایش می دهد. این محصول سیم هایی با قطر پایدار به ما می دهد. دستگاه قطر سیم ضخیم تا متوسط ​​را فراهم می کند و نمی توان به دقت آن اعتماد داشت.

  • ODM-2000 فنر رایانه ای سابق

ODM-2000 یک فنر رایانه ای است. استفاده از بادامک ها و استفاده از آرایش آنها می تواند به ما در کنترل زمان بندی هر اسلاید و برش کمک کند. دستگاه به تدریج با استفاده از شافت های خود فنر را شکل می دهد. سیمهای پایداری به قطر 0.2 ~ 2.0 میلی متر بدست می آوریم.

  • دستگاه روتاری ODM-R5S Potter

این دستگاه سازنده فنر بادامک و شافت مناسب است که توسط سیستم کنترل سروو هدایت می شود. دستگاه دارای دو موتور با ظرفیت های مختلف 400 و 1 کیلو وات است که فنرهای 0.2-1.2 میلی متر و 0.4 ~ 2.0 میلی متر تولید می کند.

  • دستگاه تشکیل سیم پاتر

این یک دستگاه ساده است که برای مدت کوتاهی برای تولید سیم قطر 0.2-2.0 میلی متر استفاده می شود.

  • SR-16X سوپر ربات سابق بهار

SR-16X یک دستگاه فنر ساز انعطاف پذیر است که مجهز به آخرین فن آوری است. دستگاه سریع ، دقیق و سیمهای پایدار تولید می کند.

مزایای ماشین های ساخت فنر ما

شرکت ما از 20 سال گذشته در زمینه بهار و ماشین آلات ساخت آنها در حال رشد است. ما توسعه صنعت را مشاهده کرده و هدف خود را از بهبود ماشین آلات با استفاده از تجربیات خود شناسایی کرده ایم. ما در ساخت محصولات با بهترین کیفیت و رضایت مشتری اعتقاد داریم و دنبال می کنیم. ما همیشه بر بهبود کار و دانش خود تمرکز می کنیم.

[ad_2]

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *