آخرین خبرها

بازار خرید و فروش خودروهای سدان 800 میلیونی

باوجود فراز و نشیب‌های بازارهای ایران، فروش خودروهای خارجی همچنان بازار داغی دارد. کره‌ای‌های دست‌دوم، چینی‌های فول آپشن، ژاپنی‌های باکیفیت و برندهای برتری که تاکنون توانسته‌اند در بازار ایران محبوبیت کسب کنند همچنان در حال خریدوفروش هستند و روند صعودی بی‌سابقه قیمت خودروها در سال گذشته نیز بر این موضوع تأثیر چندانی نداشته است.

سدان‌ها به دلیل راحتی، ظرفیت بالای کابین و متناسب بودن برای زندگی شهری در میان خریداران ایرانی طرفداران زیادی پیداکرده‌اند. سدان‌های بسیار خوبی در بازار دیده می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با 800 میلیون خریداری کرد. اما در این مطلب به‌منظور تسهیل انتخاب و خرید شما قصد داریم ازجمله موفق‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین سدان‌های 800 میلیونی بازار ایران را معرفی کنیم. تیم حرفه‌ای همراه مکانیک با بهره‌گیری از تجربه و دانش متخصصان خود همواره آماده ارائه بهترین خدمات و مشاوره به شما عزیزان از زمان انتخاب خودرو تا عقد قولنامه است.

هیوندای سوناتا 2014 YF

هیوندای سوناتا 2014 YF نسل ششم این سدان موفق، با ظاهری جذاب و کارایی بسیار عالی توانسته است به یکی از خودروهای محبوب خریداران ایرانی تبدیل شود. باوجود متوقف شدن ورود سوناتا  YF همچنان شاهد فروش خوب دست‌دوم‌های این خودرو آپشنال کره‌ای هستیم. سوناتا YF نسبت به نسل‌های قبلی خود کاملاً متحول شده است. این تغییرات را حتی در رانندگی متمایل به اسپرت آن نیز می‌توان به‌وضوح حس کرد. سیستم تعلیق سوناتا YF  نسبت به دیگر نسل‌ها خشک‌تر است که این موجب هندلینگ دشوار خودرو در هنگام عبور از پیچ‌ها می‌شود.

موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر این خودرو قادر به تولید توان 176 اسب بخار و گشتاور  229 نیوتون متر است که این نیرو توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. به‌این‌ترتیب، سرعت بسیار خوبی ایجاد می‌کند. مصرف سوخت خودرو در سطح بسیار خوب و به میزان 7.1 لیتر به ازای هر100 کیلومتر است. امنیت سوناتا YF  باوجود سیستم ترمز کمکی، EBD، ABS، سامانه کنترل کشش و پایداری، 6 کیسه هوا و حسگرهای فشار باد تایر و فاصله‌سنج عقب، موفق به دریافت 5 ستاره کامل در تست ایمنی IIHS شده است. این خودرو در میان فول آپشن‌ها قرار دارد و ازجمله تجهیزات آن می‌توان به دوربین عقب، پدال شیفتر، نمایشگر لمسی 7 اینچی، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن و کروز کنترل اشاره کرد.

مزدا 3 تیپ 4 مدل 98

فروش خودرو مزدا 3 از اولین نسخه تاکنون رقم تحسین‌برانگیزی را تجربه کرده است. این خودرو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروهای ژاپنی در بازار ایران دانست. ظاهر خودرو همچنان قدرت رقابت با بسیاری از خودروهای جدید را دارد و آپشن‌های آن همچنان قابل‌قبول هستند. در مزدا 3 تیپ 4 شاهد افزوده شدن امکانات بیشتری مانند آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور دنده‌عقب، دوربین دید عقب و سیستم مالتی مدیای جدید به تجهیزات قبلی مانند سانروف برقی، تنظیم نور نشان‌دهنده‌ها، استارت دکمه‌ای و… هستیم.

گیربکس نرم و تعویض دنده سریع مزدا 3 را می‌توان ازجمله نقاط قوت این سدان ژاپنی به شمار آورد. نیروی موتور 2 لیتری 4 سیلندر از طریق این گیربکس 5 دنده‌اتوماتیک به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود. توان تولیدی موتور 147 اسب بخار و گشتاور آن 187 نیوتون متر است. ایمنی خودرو در سطحی بسیار عالی بوده و موفق به دریافت امتیاز کامل در تست ایمنی موسسه یورو NCAP اروپا شده است.

پریوس 2017 تیپ C

تویوتا پریوس تجربه‌ای کاملاً متفاوت از خودروهای وارداتی بوده و تغییراتی چشمگیر در سبک کلاسیک ماشین‌ها به وجود آورده است. تویوتا پریوس یکی از پرفروش‌ترین خودروهای هیبریدی جهان به شمار می‌آید که گامی بزرگ به‌سوی مبارزه با آلودگی هوا در صنعت خودرو برداشته است. پریوس سبک کلاسیک سرعت‌سنج و دور موتور مقابل راننده را به یک مانیتور 4.2 اینچی مجزا که بالای مانیتور 7 اینچی قرار دارد، تغییر داده است. ورود تویوتا پریوس به بازارهای ایران، با تیپ C که نسخه فول آپشن آن به شمار می‌آید اتفاق افتاد. ازجمله آپشن‌های این تیپ فول آپشن می‌توان به استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، کنترل رطوبت، شارژر وایرلس، سانروف، سیستم صوتی JBL با 10 اسپیکر، دوربین عقب، دیلایت، اتولایت و تنظیم برقی گودی کمر اشاره کرد که قیمت فروش خودرو را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده‌اند.

در آغاز ورود تویوتا پریوس به بازارهای ایران، به دلیل بی‌اعتمادی مردم به ماشین‌های هیبریدی، فروش خودرو رونق چندان نداشته و هنوز هم به جایگاه درخور خود دست نیافته است. نیرویی که به‌واسطه گیربکس E-CVT به چرخ‌های جلو خودرو وارد می‌شود، توسط یک پیشرانه 1.8 لیتری باقدرت 95 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و دو موتور الکتریکی با مجموعاً 72 اسب بخار قدرت و 163 نیوتن متر گشتاور تولیدشده است. سوخت خودرو فوق‌العاده بهینه است و به ازای هر 100 کیلومتر تنها 3.3 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌شود.

خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود.همچنین به‌دلیل عدم اطلاع افراد از مشخصات فنی و شرایط بازار و غیرمنطقی بودن نرخ‌های اعلامی، افراد تمایل کمتری به خرید و فروش ماشین از خود نشان می‌دهند.ازسویی تجربه‌ی ما در تمام این سال‌ها نشان می‌دهد که 72 % خودروهای کارکرده دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ در چنین شرایطی نیاز به متخصصین خبره و مجرب احساس می‌شود تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش خودرو کارکرده با قیمت واقعی نیز به ما کمک کنند.

مجموعه همراه مکانیک موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کارشناسی شده در کشور است و تلاش می‌کند تا امکان خرید ماشین کارکرده مطمئن را برای همه خریداران خودرو فراهم آورد. همه خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی شده‌اند و همراه با ضمانت 7 روزه جبران خسارت به فروش می‌رسند.

شاید به‌نظر برسد که فروش خودرو در مقایسه با خرید آن امر ساده‌تری است اما طی سال‌های اخیر کلاهبرداری‌های متعدد در زمینه فروش خودرو دست دوم و صرف زمان زیاد برای آگهی‎‌کردن، پاسخ به تماس و هماهنگی جهت بازدید عملا فروش ماشین را به امری پیچیده و زمان‌بر تبدیل کرده است. در خدمت فروش خودرو سفارشی تمامی این موارد توسط تیم فروش همراه مکانیک انجام می‌شود تا فروشندگان خودرو یک فروش راحت و بدون دغدغه را تجربه کنند. کافی است وارد سایت خرید، فروش و قیمت خودرو همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود و شما را به خودرو رویایی‌تان برساند.

همچنین ببینید

خرید سریع بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث آرمان در کمترین زمان

بیمه آرمان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *