آخرین خبرها

باز شدن تفریحات کیش با توجه به کاهش کرونا در این شهر

از آنجاییکه که ویروس کرونا باعث تعطیلی کل جهان از جمله کشورمان ایران شده است، اما خوشبختانه در روزهای اخیر کرونا در برخی شهرهای ایران کم رنگ تر شده است و به مرور وضعیت مراکز مختلف تفریحی و تجاری به حالت عادی خود باز گشته است. در همین راستا بیشتر مراکز تفریحی جزیره زیبای کیش که یکی از توریستی ترین مناطق ایران بشمار می روند، مجدد طبق روال گذشته به کار خود ادامه خواهند داد و باز شدن تفریحات کیش با توجه به کاهش کرونا در این شهر خبر مسرت بخشی برای علاقه مندان این مقصد جذاب میباشد. همچنین در شانزدهمین جلسه شورای سلامت کیش و بعد از بررسی موضوعات مختلف، بازگشایی هتل ها، کلوب های دریایی کیش، تفریحات ساحلی و… به تصویب رسید، همچنین ساعت کاری افزایش یافت و به صورت یکسره از 10 صبح تا ساعت 23 باز هستند.

با توجه به این اعلام این خبر گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران به روال سابق سفرهای داخلی شان را شروع کرده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی با تور کیش سفر می کنند. خوشبختانه مثل همیشه همه شور و اشتیاق برای رفتن به شهرهای ساحلی را داریم، تور کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین انتخاب ‌ها برای ما علاقه مندان در این دوران پاندمی کرونا است. شما با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی این امکان را دارید که براحتی به کیش سفر کنید و نهایت لذت را همچون گذشته ببرید. با زدن ماسک، شستن و ضدعفونی کردن دست‌ ها و رعایت فاصله اجتماعی و… با خیال راحت به تفریحات کیش بپردازید.

بازگشایی مجدد تفریحات آبی کیش

خوب خبر خوشحال کننده ای که در چند روزه اخیر در فضاهای خبری و گردشگری به گوش ما می رسد این است که تفریحات آبی کیش به روال سابق و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند. همچنین این دسته از تفریحات کیش به دلیل برگزاری در میان آب با ریسک بسیاری کمتری در خصوص ابتلا به ویروس کرونا روبرو است و بیشتر افراد تمایل بیشتری را نشان می دهند. تفریحاتی همچون پاراسل، فلای بورد، غواصی، اسکی و… در دل آب و در صورت لزوم به صورت یک نفره برگزار می شود که تجربه ای بی نظیر و هیجان انگیزی است. همچنین تفریحات دیگری همچون شاتل سواری، قایق سواری، بنانا و سایر تفریحات نیز که قبلا با جمعیت های نزدیک به 4 نفر برگزار میشده، در این روزها به صورت کنترل شده تری اجرا میشود و تنها اعضای یک خانواده و گروه همسفر میتوانند با همدیگر این تفریحات را تجربه کنند.

مهمتر اینکه بیشتر تفریحات کیش در فضای باز و در دل دریای آزاد یا ساحل اجرایی می شود. شما علاقه مندان سایر تفریحات ساحلی در کیش همچون دوچرخه سواری، موتورسواری و… را به صورت انفرادی و در فضاهای باز در مسیرهای مشخص شده ای، می توانید انجام دهید که بسیار بی خطر و ایمن برای شماست. تنها کاری که شما موظف به انجامش هستید البته برای سلامتی خودتان، زدن ماسک و ضدعفونی کردن وسایل عمومی بعد از استفاده از آنهاست؛ البته که مسئولین بازی ها هم باید بعد از استفاده هر شخص یا گروه وسایل را به طور کامل ضدعفونی می کنند، اما شما هم باید مواظب خودتان باشید.

گردشگران زیادی در این روزها که کم کم به روزهای آخر تابستان نزدیک می شویم اقدام به رفتن به این جزیره می کنند و دلیل آن هم وجود تفریحات آبی کیش می باشد که خوشبختانه مجدد باز شده اند و آن هم پروتکل‌ های خاصی که برایش تعبیه شده است. لذت استفاده از تک تک آنها با رعایت تمام موازین بهداشتی امکان پذیر است. از آنجاییکه بیشتر تفریحات کیش به دلیل اینکه در آب انجام می ‌شود در ابتلا به ویروس خطر کمتری برای مسافران دارد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. بی شک این تفریحات اوج نشاط و خنده را برای شما به ارمغان می آورد و در این گونه تفریحات دسته جمعی تنها خانواده و گروه های همسفر می توانند با یکدیگر به تفریحات کیش بپردازند.

 

امکان ندارد راهی تور کیش شوید و عاشق سواحل زیبای این جزیره نشوید، از آنجاییکه سواحل کیش که از مهم ترین جاذبه این مقصد است و طرفداران زیادی هم به خود اختصاص داده است. این سواحل در بخش شرقی جزیره قرار دارند و در کنار این ساحل آلاچیق و درختان نخل دست به دست هم داده اند و طبیعتی زیبا را بوجود آورده اند که اذت سفرتان را دوچندان می کنند. در ساحل زیبای کیش دیدن غروب، بسیار زیبا و رویایی است که آن را در سفر به این مقصد حتما پیشنهاد می کنیم. سواحل زیبای میرمهنا، مرجان و مرد ماهیگیر از جمله مکان هایی هستند که شما می توانید در آن قدم بزنید و یا دوچرخه سواری کنید و از سواحل زیبای این جزیره مرجانی لذت ببرید. همچنین شما می توانید تور کیش سوییت شخصی برای خودتان اجاره کنید و در امنیت کامل از ساحل اختصاصی آن نهایت لذت را ببرید و با خیال راحت به تفریح بپردازید.

لیست تفریحات آبی کیش (تفریحات دریایی کیش)

در حال حاضر تفریحات آبی و دریایی کیش شامل موارد زیر می شود که توسط تعداد متنوعی از کلوب ها و مجموعه های آبی کیش در طیف های گوناگونی این روزها اجرا می شود، شما مسافران عزیز با رزرو تور کیش از آژانس سلام پرواز می توانید از تخفیفات ویژه ای برای استفاده از تفریحات آبی کیش به مبلغ قابل توجهی بهره مند شوید؛ از تفریحات آبی کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاراسل کیش
  • شاتل کیش
  • غواصی کیش
  • اسکوتر زیردریایی کیش
  • فلای بورد کیش
  • بنانا کیش
  • پارک آبی اوشن کیش
  • پدل بورد کیش
  • جت اسکی کیش

لیست کشتی های تفریحی کیش، تفریحات کیش در شب

در حال حاضر کشتی های تفریحی کیش شامل موارد زیر می شود که توسط مدیران مجموعه این کشتی ها این روزها اجرا می شود:

  • کشتی تفریحی اوستا 5 کیش
  • کشتی تفریحی دنا کیش
  • کشتی تفریحی تارا کیش
  • کشتی تفریحی نوید کیش
  • کشتی آکواریوم کیش
  • کشتی تاپ تورز کاتاماران کیش

 

در آخر آژانس سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تور داخلی با بالاترین درصد رضایت مسافرین و مجوز رسمی از سازمان گردشگری، سال هاست که بر اساس سلیقه و بودجه مسافران، تورهای ارزان کیش را در متنوع ترین حالت اجرا می کند و برای رزرو تور کیش می ‌توانید به صفحه اختصاصی تور مسافرتی کیش در وبسایت سلام پرواز مراجعه و بعد از مشاهده قیمت تور مورد نظرتان، جهت رزرو آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *