آخرین خبرها

با خرید فالوور کسب و کار خود را گسترش دهید!

اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس هایشان را میدهد. استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است. حتما شما نیز تا کنون برای معرفی خدمات یا محصولات خود از این سرویس بهره برده اید. بدیهی است که برای فروش خدمات و محصولات نیاز به دیده شدن دارید. پایه اصلی دیده شدن، فالوور های بالا و اینتراکشن مناسب است. یکی از فاکتور های اینتراکشن، لایک است. شما برای افزایش فالوور و لایک، می توانید از خدمات خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام بهره بگیرید.

خرید فالوور

شما می توانید فالوور های زیادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن دیگران، پست کردن تصاویر زیبا، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زیر عکس دیگران و تگ کردن عکس ها به دست بیاورید. این استراتژی ها به شما کمک میکند تا فالوور خود را افزایش دهید ولی این روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزایش میدهند. شما ممکن است به هدفتان برای رسیدن به تعداد خیلی زیاد از فالوور در یک بازه زمانی نرسیده باشید.

بهترین استراتژی که شما میتوانید از آن بهره برداری کنید تا تعداد فالوور های زیادی را داشته باشید؛ خرید فالوور می باشد. صرف نظر از اینکه شما به تازگی اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید یا تعداد کمی فالوور دارید؛ این بهترین استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خریداری می کنید به شما کمک میکند تا محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

مردم زمانی که میبینند شما فالور های زیادی دارید ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد عکس های شما جالب است. وقتی شما فالوور اینستاگرام میخرید شما فالوور های خود را سریع افزایش میدهید. محدودیتی در خرید تعداد فالوور های اینستاگرام وجود ندارد، بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد فالوور 100 تا ایی و بعضی از پکیج های خرید فالوور 1000 تایی ارائه می شود.

فالوور واقعی

الگوریتم اینستاگرام، روز به روز در حال آپدیت شدن است. این بروزرسانی های مکرر در این شبکه اجتماعی در جهت بهبود تجربه کاربری آن بوده تا منجر به افزایش روزافزون تعداد کاربران ایرانی و غیر ایرانی آن شود. یکی از آپدیت های جدید اینستاگرام، تشخیص فالوور های فیک از واقعی است. فالوور های فیک پیج هایی هستند که فعالیت ندارند، عکس پروفایل و هویت نامشخصی دارند و هیچ اینتراکشنی با شما برقرار نمی کنند. اینستاگرام به راحتی این پیج ها را شناسایی کرده و حذف می کند. از سویی دیگر شما می توانید با خرید فالوور واقعی، این موضوع را حل کنید. فالوور هایی که ویدئو و تصاویر شما را میبینند، لایک میکنند و کامنت می گذارند.

 خرید لایک اینستاگرام

یکی از پارامتر‌های جذاب اینستاگرام قابلیت لایک کردن است. زمانی که فردی تصمیم می‌گیرد صفحه‌ اینستاگرامی را فالو کند، قبل از هر چیزی به سراغ پست‌هایی که درون آن پیج به اشتراک گذاشته شده می ‌رود و اولین نکته ‌ای که توجه کاربر را به سوی خود جلب می‌کند تعداد لایک ‌هایی است که پست‌های آن پیج خورده باشد. گاهی اوقات پیش می‌آید درصورت پایین بودن تعداد لایک‌ پست ‌های آن از فالو کردن پیج مد نظر صرف نظر کند.  از سویی دیگر لایک های بالا، احتمال دیده شدن شما را در اکسپلورر بالا می برد و شانس دیده شدن شما را افزایش می دهد.

شما با خرید لایک برای پیجتان، پست‌های خود را صاحب تعداد بالایی لایک می‌کنید که همین عامل به اصلی ترین بهانه برای تمایل کاربران برای دنبال کردن پیج اینستاگرامی شما خواهد شد. این اتفاق به نظر ساده، کمک شگفت‌آوری به شما در رونق گرفتن کسب و کار‌هایتان می‌کند و باعث افزایش فالوو اینستاگرام شما می شود. چراکه با زیاد شدن فالوورتان محصولاتتان در عرض مدت کوتاهی به جمع کثیری از افراد جامعه معرفی خواهد شد.

الگوریتم اینستاگرام در رابطه با عمل لایک به چه صورت است؟

فرض کنید پیج شما دارای 200 فالوور باشد زمانی که شما پستی درون صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید این پست در وهله‌ی اول به تمام فالوور‌های شما که همان 200 نفر هستند نمایش داده نمی‌شود. بلکه طبق الگوریتم اینستاگرام این پست فقط به 10 درصد از فالوور‌های شما نمایش داده می‌شود. اگر این تعداد از فالوور‌های شما در ساعات اولیه‌ای که شما پست را منتشر کرده‌اید عکس‌العملی مانند لایک کردن و یا کامنت گذاری را بر روی پست شما اعمال کنند، طبق فعالیت این الگوریتم با ادامه‌ی این روند پست شما به همه و یا اکثر فالوورانتان نمایش داده می‌ شود. همان طور که مشاهده می کنید، تعداد لایک ها تاثیر به سزایی در دیده شدن شما دارد.

جمع بندی

خرید فالوور و خرید لایک، یکی از متداول ترین روش هایی است که امروزه برای جذب مخاطب و دیده شدن در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگرد. الگوریتم اینستاگرام در خصوص شناسایی فالوورها و لایک های فیک، بسیار هوشمندانه است و بهتر است برای خرید به سراغ مراکز معتبر بروید. دکتر فالوور، یکی از بهترین وبسایت هایی است که فعالیت خود را در زمینه افزایش فالوور و لایک واقعی آغاز کرده است. خدمات ارائه شده توسط دکتر فالوور توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شود. برای دریافت و خرید خدمات نیازی به ارائه رمز اینستاگرام نیست. سفارش های این مجموعه در کمترین زمان ممکن پیگیری شده و مطابق با میل شما اجرا می گردد. یکی از مزایای فوق العاده این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته است و در صورت بروز هر مشکل، می توانید آن سریعا برطرف کنید.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *