آخرین خبرها

با پرداخت قیمت سئو چه خدماتی دریافت میکنیم ؟

سئو چیست؟

سئو که کلمه مخفف آن می شود SEO (Search Engine Optimization)  به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد، به مجموع کارهایی گفته می شود که طی آن سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما در صفحات اول گوگل با جایگاه بالایی نمایش داده می شود. خدماتی که سئو سایت انجام می‌دهد به دو اصل سئو داخل سایت و سئو خارج سایت تقسیم بندی می‌شود که هر کدام از آن ها فراینده های خاص خودش را طی می کند.

در سئو داخل سایت به فرایندهایی گفته می شود که در داخل وب سایت انجام می شود و در سئو خارج سایت به کارهایی  گفته می شود که خارج از فضای وب سایت انجام می شود تا وب سایت بتواند به بهترین جایگاه گوگل دسترسی پیدا کند.

امروز به دلیل اینکه تعداد سایت ها در حال افزایش می باشد رقابت در فضای مجازی بالا گرفته؛ به طوری که وب مستران دست به هر کاری می زنند  تا رتبه آنها در موتورهای جستجو اول باشد. رقابت در اینترنت بین سایت ها بر سر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشد. برای اینکه سایت شما در گوگل رتبه خوبی را کسب کند و صفحه اول باشد ترفند و کارهای مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین آن ها سئو سایت است، به همین دلیل شرکت هایی برای طراحی سایت و سئو بوجود آمدند تا خدماتی را به مشتریان ارائه دهند.

آن چه که باید در مورد پرداخت قیمت سئو برای سایت بدانید.

منظور اصلی از پرداخت قیمت سئو تضمینی برای سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج موتور جستجوگر گوگل می باشد. باید بدانید که موتور جستجوگر گوگل خیلی به حقوق کاربران خود احترام می گذارد برای همین است که این موتور جستجو بین همه کاربران محبوب می باشد.

یکی از کارهایی که گوگل همیشه روی آن پا فشاری می کند نمایش سایت های باکیفیت و مناسب به کاربران خودش است، می توان گفت که هر چه سایت ها با کیفیت بهتری تولید شوند در جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت. وقتی جایگاه یک سایت در موتور جست و جو خوب باشد در نتیجه بازدید کنندگان آن سایت افزایش پیدا می کند. پس می توان گفت سئوسایت متشکل از تکنیک هایی است که با انجام و رعایت آن ها سایت شما رتبه خوبی خواهد گرفت.

تکنیک های سئو بیشتر از 100 تا فاکتور می باشد، انجام دادن همه آن ها اجباری و لازم نیست، فقط کافیست برخی از تکنیک های مهم سئو را انجام دهید و مابقی آن را نادیده بگیرید. خدماتی که سئو انجام می دهد شامل دو بخش مهم سئو داخلی on page))و سئو خارجی (off page)می باشد.

سئو سایت شامل چه خدمات هایی می باشد؟

همانطور که در قسمت های قبلی ذکر شد، تکنیک هایی که داخل سایت انجام می شود و مربوط به محتواهای داخل سایت و طراحی آن می باشد سئو داخلی گفته می شود، و تکنیک هایی که در بیرون سایت انجام می شود به آن سئو خارجی گفته می شود.

وقتی شما برای سفارش خدمات سئو سایت به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می کنید، ابتدا باید کلمات کلیدی مربوط به سایت خودتان را داشته باشید یا از مشاوران آن شرکت تقاضا کنید کلمات کلیدی مناسب به سایت شما را تهیه کنند، سپس بعد از آن با توجه به کلمات کلیدی داده شده آن شرکت رتبه شما را براساس آن کلمات ارزیابی خواهد کرد و در آخر به بهینه سازی سایت شما می پردازند.

خدماتی که سئو دارد شامل چه مواردهایی می باشد؟

بک لینک سازی

مهم ترین کار سئو خارجی سایت بک لینک سازی آن می باشد. اگر بخواهم از نظر بازاریابی بگویم بک لینک سازی یک نوع تبلیغ به حساب می آید، به این صورت که لینک سایت شما در سایت های معتبر گوگل قرار می گیرد و کاربران آن سایت از صفحه شما دیدن می کنند. برای اینکه بک لینک سازی تاثیر بگذارد باید محتوای سایت شما با کیفیت کامل باشد. البته اغلب سایت های معتبر حتی در قبال دریافت هزینه بک لینک سازی، سایت هایی که محتوای مناسبی ندارند پیوند نمی زنند.

کارشناسان سئو سایت لینک صفحات شما را در سایت های معتبر مانند فروم ها، انجمن ها قرار   می دهند، این باعث می شود بازید سایت شما بالا برود و مخاطبان زیادی را جذب کند. به یاد داشته باشید برای بک لینک سازی هیچوقت به فکر خرید بک لینک نباشید زیرا این یکی از ترفند های منفی سئو می باشد که تاثیر خیلی بدی روی سایت شما می گذارد.

ریسپانسیو و سازگار بودن سایت برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل

امروزه همه افراد دارای تلفن همراه می باشند، از این رو اغلب کاربران با تلفن همراه خود از سایت ها دیدن می کنند، این مهم است که سایت شما با تلفن همراه سازگاری داشته باشد به بیان دیگر باید ریسپانسیو باشد.

اگر سایت شما سازگاری با تلفن همراه را داشته باشد امکان بالا بردن رتبه سایت در گوگل نسبت به سایت هایی که این قابلیت را ندارند چند برابر می شود.

یکی از قابلیت هایی که اخیرا از آن خیلی استفاده شده طراحی سایت AMP  می باشد، این قابلیت باعث می شود تا سرعت سایت در تلفن های همراه چندین برابر شود.

سرعت لود سایت

سرعت لود سایت می تواند یکی از مهم ترین نکته ای باشد که کاربران به آن توجه می کنند، وقتی سایت سرعت لود آن بیش از 5 ثانیه طول بکشد قطعا کاربر آن سایت را ترک خواهند کرد. یکی از کارهایی که در شرکت های طراحی سایت برای سئو انجام داده می شود بررسی سرعت لود سایت می باشد. برای آنکه سرعت لود سایت افزایش یابد باید از فیلم و عکس های کم حجم استفاده کرد، نرم افزارهایی وجود دارند  که حجم تصاویر و ویدئو ها را بدون بی کیفیت کردنشان کاهش می دهد.

همچنین استفاده از شبکه توزیع محتوا CDN باعث می شود که سرعت سایت هر کاربر در هر نقط ای افزایش یابد، این شبکه باعث می شود که کاربرانی که از هاست سایت دور هستند محتوای سایت از سرورهای نزدیک برای آن ها بارگذاری شود، این کار باعث می شود که سرعت لود سایت به صورت چشمگیری افزایش یابد.

یکی دیگر از راه های افزایش سرعت سایت بهینه سازی کدهای برنامه نویسی و حذف کدهای با حجم بالا می باشد.

بهبود تجربه کاربری UX

اینکه یک سایت کاربر پسند باشد خیلی برای سئو سایت تاثیر گذار می باشد، چون اگر کاربر از سایت شما راضی باشد در نتیجه گوگل هم راضی خواهد بود، شما باید تمامی مطالب سایت را دسته بندی کنید تا کاربر راحت تر به مطالب سایت شما دسترسی پیدا کند.

تولید محتوا برای سئو سایت

شما باید محتوای مناسبی برای سایت خودتان درست کنید چون اگر کاربر برای دیدن محتوا وارد سایت شما شود و اگر محتوای شما مناسب نباشد به سرعت سایت را ترک می کند و این امتیاز منفی برای سایت شما خواهد داشت. تولید محتوا امری مهم می باشد، باید محتوا کامل و مناسب درج شود تا حتی کاربر بعد از خواندن، آن را به اشتراک بگذارد. هر چه مقاله های شما زیاد باشد تاثیر آن افزایش پیدا می کند. بهتر است در محتوای خود از لینک های خارجی و داخلی استفاده کنید، لینک های خارجی اگر از سایت های معتبر باشد برای سایت شما بسیار مفید می باشد، همچنین استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با متن و در جای مناسب برای سئو سایت شما بسیار تاثیر می گذرد.

به این نکته باید خیلی دقت کنید که نباید محتوای شما تکراری و کپی باشد چون خزنده های گوگل به سرعت این عمل را تشخیص خواهند داد و سایت شما را جریمه خواهند کرد.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

می توانم بگویم که شبکه های اجتماعی تاثیرات مثبتی روی سایت شما می گذارند، درست است که جز تکنیک های سئو به حساب نمی آیند ولی به صورت غیرمستقیم روی سئو تاثیر مثبت            می گذارند. بهتر است که برای کسب و کار سایت خودتان در شبکه های اجتماعی حساب کاربری داشته باشید و کمی از محتوا خود را در آنجا قرار دهید تا کاربران در شبکه های اجتماعی با سایت شما اشنا شوند و از آن دیدن کنند. به این صورت بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می یابد و بر سئوی سایت شما تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.

به روز رسانی مکرر سایت

یکی از موارد خیلی مهم که بیشتر کارشناسان سئو به آن توجه ای ندارند به روزرسانی سایت      می باشد، موتور جستجوگر بیشتر سایت های به روز را در صفحه اول خود می گذارد و توجه بسیاری به آن ها دارد، کاربران نیز مطالب قدیمی را نادیده می گیرند، شما باید مدت زمانی را تعیین کنید تا محتواهای خود را به روز کنید.

منبع: https://سئوسایت.com

همچنین ببینید

آموزش نصب و دانلود همراه بانک سپه – مهر و بانک شهر برای آیفون با لینک مستقیم

اپلیکیشن‌های همراه بانک موبایل مانند همراه بانک مهر ایران برای ایفون و یا سایر بانک‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *