آخرین خبرها

بررسی تاریخچه فعالیت و اعتبار فروشگاه اینترنتی تکنولایف

افراد زیادی هستند که از خرید اینترنتی، به‌خصوص خرید آنلاین وسایل الکترونیکی تجربه خوشایندی ندارند یا برای خرید این وسایل نمی‌توانند به فروشگاه‌های آنلاین اعتماد کنند. فروشگاه اینترنتی تکنولایف یکی آنلاین استورهاییست که توانسته این اعتماد را درمیان مشتریان خود ایجاد کند. درواقع، این فروشگاه سالیان سال است که با ظاهری متفاوت به مردم خدمت می‌کند. با ما همراه باشید تا تاریخچه فعالیت تکنولایف و رشد آن را برای شما بیان کنیم.

تاریخچه فعالیت تکنولایف

تیم تکنولایف ابتدا کار خود را در سال 1386 از فروش یک محصول  MP4 PLAYER شروع کرد و با ایجاد سایت‌های اینترنتی مختلف و کسب تجربه‌ در این زمینه طی این سال‌ها، فروشگاه اینترنتی تکنولایف را راه‌اندازی کرد. این فروشگاه از تاریخ 1 اسفند سال 1396 تحت مالکیت شرکت پارس همراه کاسپین قرار گرفت که در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی مانند گوشی تلفن همراه، هدفون و هندزفری، تلویزیون، لپ تا پ و… فعالیت دارد.

چرا باید به تکنولایف اعتماد کنیم؟

درحال حاضر، فروشگاه اینترنتی تکنولایف به‌صورت شبانه روزی مشغول به‌کار است و شما می‌توانید از طریق آن برای اطلاع از قیمت گوشی، خریداری یا مقایسه محصولات استفاده کنید. اما با وجود سابقه چند ساله این فروشگاه، ممکن است برخی از کاربران برای اعتماد، به دلایل محکم‌تری نیاز داشته باشند که چرا تکنولایف را انتخاب کنند، درادامه آنها را فراهم می‌کنیم.

فروشگاه تکنولایف دارای مجوزهای متعدد مانند نماد اعتماد 4 ستاره، عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی و عضویت در انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران است. با مراجعه به enamad.ir می‌توانید نماد الکترونیکی 4 ستاره این فروشگاه را مشاهده کنید.

برای اطمینان بیشتر از اعتبار این فروشگاه می‌توانید بخش تجربه‌های مشتریان قبلی را مطالعه کنید. همچنین، آدرس و تلفن دفتر مرکزی و دفتر ارسال سفارشات در سایت درج شده که می‌توانید با آن تماس بگیرید.

ویژگی‌هایی که این فروشگاه در اختیار شما قرار می‌دهد و موفقیت‌های آن در طی این سال‌ها می‌تواند یک دلیل بسیار محکم دیگر برای اعتماد به آن باشد. برای مثال این نکته را در نظر بگیرید که تکنولایف در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران توسط مردم برگزیده شده است.

علاوه‌بر آن، تمام محصولات خریداری شده از این فروشگاه، ضمانت هفت روز برگشت وجه دارند. شما می‌توانید از طریق صفحه تکنولایف در اینستاگرام، میزان سابقه و نوع فعالیت این فروشگاه را نظارت کنید و با مخاطبان دیگر در ارتباط باشید.

خرید از فروشگاه تکنولایف به بهترین قیمت

در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، گوشی و لوازم جانبی برندهای برتر بازار عرضه می‌شوند و تمام اطلاعات مورد نیاز درمورد هر محصول ازجمله قیمت گوشی، در اختیار شما قرار می‌گیرد. سفارشات شما در سراسر کشور ارسال می‌شوند و روش‌های متنوعی برای پرداخت آنها درنظر گرفته شده است. برای مثال، در بسیاری از شهرهای ایران امکان پرداخت در محل وجود دارد. البته، شما می‌توانید جهت خرید حضوری به یکی از فروشگاه‌های تکنولایف در شهر تهران هم مراجعه کنید.

از نکات مثبت این فروشگاه می‌توان به قابلیت خرید قسطی و تخفیف‌های ویژه با عنوان تکنوآف اشاره کرد. خرید قسطی این امکان را ایجاد می‌کند تا اعتماد دوطرفه ایجاد شود. همچنین، به‌صورت روزانه تعدادی از محصولات با تخفیفات ویژه به‌فروش می‌رسند. یکی از فروشگاه های اینترنتی که هزینه تهیه گوشی در آن به صرفه است تکنولایف است.

حضور برند معتبر شیائومی در زمینه گوشی موبایل

گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت نسبتا ارزان و قابلیت‌های بسیاری خوبی که در مقایسه با دیگر شرکت‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌دهند، از جمله گوشی‌های هوشمندی به حساب می‌آیند که در طول سال‌های گذشته توانسته‌‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. دلیل این اتفاق هم کاملا مشخص است. همه دوست دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات را داشته باشند و گوشی‌های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از افراد فراهم کرده‌اند. خرید گوشی شیائومی در اکثر مواقع یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید؛ مخصوصا در شرایطی که نمی‌توان برای در اختیار داشتن گوشی‌های رده بالا پول زیادی هزینه کرد.

یکی از شرکت ها و وبسایت هایی که در زمینه فروش محصولات شیائومی به خصوص گوشی های آن در ایران فعالیت مستمر دارد تکنولایف است. به روزترین گوشی های شیائومی را در این سایت با بهترین قیمت می توانید ببینید.

امکان مقایسه انواع محصولات در سایت تکنولایف

یکی از امکانات مناسب در سایت تکنولایف، امکان مقایسه دو محصول با یکدیگر است. این ویژگی به راحتی به شما امکان بررسی ویژگی ها و قطعات دو محصول را در کنار هم میدهد و انتخاب را برای شما راحتتر میکند.

خرید به روز ترین و بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ نیز یکی از بهترین برندهای تولید کننده موبایل است که سهم زیادی از بازار فروش گوشی را در ایران و در جهان به دست آورده است قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. سامسونگ برای ماندن در بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند، دست به تولید سری‌های مختلف گوشی کرد. هر سری گوشی سامسونگ، مشخصات فنی و در نتیجه قیمت متفاوت‌تری دارد تا دست خریدار را برای خرید گوشی سامسونگ باز نگه دارد. در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود. سامسونگ سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را برای تمام اقشار مردم ارائه کند تا هر کسی با حداقل بودجه بتواند یک گوشی سامسونگ در دستش بگیرد. از این رو در بازه‌های مختلفی مانند گوشی سامسونگ تا 3 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون می‌توانید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب یا گوشی سامسونگ بالاترین مدل را بخرید. البته شاید قیمت گوشی سامسونگ نسبت به برندهایی مانند هوآوی و شیائومی کمی بالاتر باشد اما کارایی و وجود وربین‌های حرفه‌ای با لنز قوی، دسترسی آسان به برنامه‌های اختصاصی سامسونگ و اپ استور، تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، دریافت آپدیت به صورت مداوم، سخت افزار عالی، نمایشگرهای با کیفیت AMOLED و SUPER AMOLED کاملا این تفاوت قیمت را جبران می‌کند..شما می‌توانید قیمت گوشی و اطلاعات مربوط به آن را در این وبسایت بررسی و آن را با محصولات دیگر مقایسه کنید. دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت های تکنولایف:

وب سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف: https://www.technolife.ir

آدرس ایمیل: [email protected]

شماره تماس با واحد فروش و مشاوره: 02147708000

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *