آخرین خبرها

بررسی سئو سایت با ابزار آنلاین جت سئو

سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ‌ای پیدا کرده است. هرچند این روش نیاز به استراتژی‌ های بلند مدت برای نتیجه ‌گرفتن دارد اما به ثمر رسیدن سئو همراه با نتایج مثبت فراوانی است. وقتی سئوی سایت به ثمر بنشیند و بتوانید در کلمات کلیدی هدف رتبه‌های خوبی در نتایج جستجوی گوگل بگیرید، آن وقت است که ترافیک زیادی جذب سایت می‌شود. حجم بالای ورودی‌های سایت هم در نهایت به گسترش برند و افزایش فروش منجر می‌شود.

در واقع، تأثیرات مثبت سئو برای سایت و افزایش فروش کسب و کارها آن قدر زیاد هست که روز به روز به شمار متقاضیان خدمات سئو افزوده می‌شود و همه می‌خواهند بدانند سئو چیست و چه کاربردی دارد، و همچنین ابزارهای کاربردی برای دستیابی به نتایج اثربخش کدام هستند. در ادامه به شما می‌گوییم از چه ابزارهایی در بخش سئو می‌توانید استفاده کنید تا در میدان رقباتی امروزه نتایج خوبی به دست آورید.

چرا از ابزار سئو استفاده کنید؟

متخصصان سئو برای شروع فعالیت خود ابتدا نیاز به بررسی و تحلیل سایت، بازار هدف و رقبای آن دارند. سپس باید کلمات کلیدی هدف سایت را استخراج کرده و بر اساس آنها استراتژی محتوای سایت را برنامه‌ریزی کنند. در کنار این موارد باید مراقب بحث‌های تکنیکال سئو هم باشند. علاوه بر این لینک‌سازی و سئوی خارجی هم از دیگر فعالیت‌هایی است که متخصص سئو باید مدیریت کند.

ناگفته پیدا است که انجام همه این فعالیت‌های ریز و درشت به تنهایی و بدون ابزار امکان ندارد. حتی اگر کسی بتواند همه این کارها را بدون ابزار انجام دهد، درواقع وقت خود را هدر داده است، چرا که امروزه ابزارهای قوی زیادی برای بررسی سئو سایت ارائه شده که کار متخصصین را بسیار راحت کرده است.

جت سئو چگونه به شما کمک می‌کند؟

جت سئو، یکی از این ابزارها است که می‌تواند صفر تا صد فعالیت‌های سئوی شما را مدیریت کند. ابزاری ایرانی که کاملاً با زبان فارسی کار می‌کند و داده‌های خود را هم از فضای وب فارسی استخراج می‌کند. همچنین اطلاعات سرعت سایت شما را هم با سرورهای ایرانی محاسبه می‌کند. برای داشتن آن نه نیاز به فیلترشکن دارید و نه لازم است هزینه‌های گزاف دلاری پرداخت کنید.

جت سئو ابزارهای مختلفی به شما ارائه می‌کند که شامل بخش‌های تحقیق کلمات کلیدی، رتبه کلمات کلیدی، خطاهای فنی، خطاهای محتوایی و لینک‌های سایت می‌شوند. هرکدام از این بخش‌ها هم شامل ابزارهای مختلف است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

سایت‌تان را کامل آنالیز کنید

در قدم اول برای استفاده از جت سئو باید نام دامنه خود را وارد کرده و در صورت تمایل رقبای خود و همچنین کلمات کلیدی هدف خود را هم به جت سئو اعلام کنید. سپس جت سئو یک آنالیز کلی از سایت شما انجام داده و همه موارد ضروری آن را از جمله محتواهای سایت، ویژگی‌های فنی، سرعت سایت و…. را بررسی می‌کند. در نهایت یک گزارش کامل از بررسی سئو سایت و خطاهای موجود در آن به شما ارائه می‌کند. البته این آنالیز را می‌توانید حتی برای رقبای خود هم انجام دهید و نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کنید.

کلمات کلیدی سایت‌تان را به سادگی پیدا کنید

یکی از کاربردی‌ترین قسمت‌های جت سئو، تحقیق کلمات کلیدی است که با چهار ابزار واژه گستر، تحلیل دامنه، ساختار محتوا و شکاف کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند. واژه گستر ابزاری است که کلمات کلیدی هم خانواده را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از ابزار تحلیل دامنه می‌توانید دامنه هر سایتی را که بخواهید آنالیز کرده و کلمات کلیدی را که از آن ورودی می‌گیرد، ببینید. علاوه بر این سهم بازار سایت موردنظر و رقبای آن را هم به شما نمایش می‌دهد.

اما ساختار محتوا ابزاری است که در زمان تولید محتوا به شدت به شما کمک خواهد کرد. با استفاده از این ابزار می‌توانید کلمه کلیدی موردنظر خود را وارد کرده و پیشنهادهای مختلفی درمورد طول محتوا، عنوان و تگ‌ های هدینگ آن، متن آلت تصاویر و متای توضیحات دریافت کنید. جت سئو این پیشنهادها را با بررسی صفحاتی که رتبه‌های اول گوگل را در آن کلمه کلیدی کسب کرده‌اند، ارائه می‌کند. همچنین ابزار شکاف کلمه کلیدی، عبارت‌ هایی را که رقبای شما روی آنها رتبه گرفته‌اند اما شما آنها را هدف نگرفته‌اید، معرفی می‌کند.

رتبه کلمات کلیدی خود را زیر نظر داشته باشید

بررسی رتبه کلمات کلیدی دیگر ابزار بسیار کاربردی جت سئو است. اگر بدون ابزار بخواهید رتبه خود در کلمات کلیدی مختلف را بررسی کنید، باید هرکدام را در گوگل جستجو کنید. سپس یک به یک صفحات نتایج جستجو را برای پیداکردن سایت خود چک کنید. اما با استفاده از ابزار جت سئو، لیستی از کلمات کلیدی هدف خود را به آن می‌دهید و جت سئو به طور مرتب رتبه آن را تحت نظر می‌گیرد. علاوه بر نمایش رتبه هر کلمه، تغییرات آن را هم به شما نشان می‌دهد.

علاوه بر این با استفاده از ابزار دیده بان رقبا می‌توانید سایت‌های رقیب خود را همواره تحت نظر داشته باشید و مواردی مثل میانگین رتبه‌های آنها و تعداد بک‌لینک‌هایشان را بررسی کنید.

از خطاهای سایت غافل نشوید

چه بخواهید و چه نخواهید، سایت شما در مواردی دچار خطاهای فنی یا حتی محتوایی می‌شود که شاید متوجه آنها نشوید، این خطاها می‌توانند آسیب جدی به سئوی سایت وارد کنند. یکی از مزیت ‌های جت سئو این است که همواره موارد فنی و محتوایی سایت را زیر نظر گرفته و خطاهای آن را به شما اعلام می‌کند. علاوه بر خطاها جت سئو همواره لینک‌های داخلی و خارجی سایت شما را به همراه انکر تکست آنها به شما نشان می‌دهد.

جت سئو؛ ابزاری مقرون به صرفه و با کیفیت

بسیاری از متخصصین سئو برای استفاده از ابزارهای سئو دست به دامان سایت ‌های خارجی می‌شوند. برای خرید اشتراک این ابزارها نیاز به هزینه‌های گزاف دلاری است که باعث می‌شود بسیاری افراد به سمت استفاده از نسخه‌های هک‌شده این ابزارها بروند. اما نسخه‌های هک‌شده هم نتایج قابل اطمینانی ارائه نمی‌کنند.

این در حالی است که ابزار جت سئو نه ‌تنها نیازی به صرف هزینه‌های گزاف ندارد، بلکه امکانات موردنیاز متخصصین سئو را با بهترین کیفیت فراهم می‌کند. ضمن اینکه داده‌های آن کاملا مبتنی بر سرورهای ایرانی و فضای وب فارسی بوده و نتایجی واقعی‌تر را ارائه می‌کند.

 

همچنین ببینید

آموزش نصب و دانلود همراه بانک سپه – مهر و بانک شهر برای آیفون با لینک مستقیم

اپلیکیشن‌های همراه بانک موبایل مانند همراه بانک مهر ایران برای ایفون و یا سایر بانک‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *