آخرین خبرها

بررسی سود خرید و فروش وسایل دست دوم در سمساری

انگیزه‌های زیادی برای فروش محصولات در سایت ها هست. یک گوشی کارکرده که داخل کشو خاک می‌خورد، یک کارتن کتاب زیر تخت، یک چمدان لباس‌های استفاده نشده، تمامی این‌ها درآمد پنهان خانواده می باشد. با این که انگیزه‌های اقتصادی محرک قوی برای جان بخشیدن به اشیا دور و برمان قلمداد می‌شوند، انگیزه‌های نوع‌دوستانه، محیط زیستی و کارآفرینی هم علل خوبی برای فروش لوازم کارکرده خانه بوده‌اند.

از سمت دیگر دوست داران خرید لوازم کارکرده هم تنها به فکر جیب خود نمی باشند. آن ها به جز سود مادی که پشت خرید جنس کارکرده، ابزارهای استفاده‌شده یا لوازم خانگی دست دوم هست، به انگیزه‌های دیگری هم فکر می‌کنند. بعنوان نمونه خرید فرش از هنرمند محلی که فقط سالی چند بار دار قالی‌اش را به پا می‌کند ترجیح می‌دهند یا با خرید از ماهیگیر روستایی که با قایق کوچک هر روز طلوع آفتاب دل به دریا می‌زند کسب و کارهای کوچک محلی را زنده نگه می‌دازند. خرید و فروش کالا در دیوار مزایایی دارد که به نظر می‌رسد بسیار گسترده‌تر انگیزه‌های مالی و اقتصادی باشد. در ادامه این مقاله از سمساری سمسارچی در تهران همراه ما باشید.

روش های راه اندازی کسب و کار سمساری

برای راه اندازی مکانی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم می توانید از چند روش استفاده کنید:

تاسیس وب سایت و وبلاگ خرید فروش کالای کارکرده

یکی از راههای خرید و فروش وسایل دست دوم، این است که سایت و وبلاگ مرتبط راه اندازی کنید و کالاهای خود را در معرض فروش بگذارید . برای افزایش بازدید می توانید تولید محتوا، تبلیغات ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و… را مدنظر داشته باشید. این شیوه وقتگیر، زمان بر و هزینه بر خواهد بودولی پایداری کسب درآمدی آن در درازمدت بالاست

فروختن لوازم در وبسایت های اینترنتی و نیازمندی

راه دوم، ارسال آگهی و تبلیغات در سایت های رایگان آگهی و سایت های فروش مثل ایسام، شیپور، دیوار و… است . این کار هزینه کم به همراه داشته و در وقت صرفه جویی می شود ولی محدودیت کار و نیز پایداری کمی دارد.همچنین می توانید با راه اندازی کانال تلگرام و نیز فعالیت در شبکه های اجتماعی از این راه، کسب درآمد کنید.

راهکار خرید وسایل کارکرده برای فروش در وب سایت و اینترنت

برای تحقق کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی باید وسایل مناسب را داشته باشید لذا برای تهیه وسایل از راههای زیر می توانید اقدام کنید:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با نصب اسکریپت

خریدن وسایل کارکرده از خانه فامیل

می توانید هر وسیله دست دوم که در منزل خود و فامیل دارید را در اینترنت برای فروش قرار دهید و کسب درآمد کنید محدودیتی از این نظر وجود ندارد . برای شروع کار و آشنایی با بازار سمساری اینترنتی و تجربه اندوزی برای توسعه کار در سطح اینترنت، مناسب است.

سمسارچی، سمساری در اقدسیه تهران

تماس با ما: 09122725127 ( سمساری در اقدسیه تهران )

خریدن لوازم از سمساری های معتبر دیگر

بهترین شیوه این است که وسایل دست دوم را از سمساری های سطح شهر بخرید و از طریق آگهی دادن در سایت ها ، برایشان مشتری و خریدار پیدا کنید . همچنین می توانید با سمساری های مختلف سطح شهر خودتان قرارداد ببندید و بابت فروش وسایلشان در اینترنت از آنها سود خودتان را بگیرید.

خریدن وسایل دست دوم از اینترنت

به دلیل گستردگی اینترنت ممکن است شما کالاهای دست دوم را با قیمت پایین در اینترنت بیابید (مثلا در سایت دیوار ،شیپور و…) و یا اینکه فروشنده تخفیف مناسبی می دهد، شما با خرید این کالاها ، می توانید آن را دوباره در اینترنت یا بازار به فروش برسانید. نکته مهم اینکه حتما شناخت از کیفیت جنس داشته باشید.

سمساری آنلاین در تهران

قبل از هر چیز در مورد پیشینه، سابقه و شروع به کار این فروشگاه و صاحبان آن اطلاعاتی را با هم مرور می کنیم. صاحب فروشگاه سمساری سمسارچی تهران در حال حاضر آقای مجید جعفری هستند. به نقل از آقای جعفری شغل سمسارچی، شغلی است که از پدر برای ایشان باقی مانده است.

سمسارچی، خریدار انواع لوازم خانگی کارکرده و دست دوم در شرق تهران می باشد.

با نزدیک ترین سمساری در محدوده شرق تهران همین الان تماس بگیرید

پدر آقای جعفری شغل سمسارچی را از سال 1342 با کار کردن در مغازه یکی از آشنایان در تهران آغاز کردند و بعد از گذشت 5 سال توانستند مغازه ای را برای شروع شغل سمساری در تهران و ضایعاتی در خیابان تهران نو خریداری کنند. این نقطه شروع افتتاح فروشگاه سمسارچی بود که بعد از گذشت این سال ها هنوز هم نام و آوازه خود را در میان مشتریان به قوت قبل حفظ کرده است.

آقای جعفری از همان کودکی در کنار درس برخی از ایام هفته را در کنار پدر به شغل سمساری مشغول شد. با گذشت زمان کم کم علاقه زیادی در ایشان نسبت به این شغل ایجاد شد که حاصل مراوده با انسان های مختلفی بود که برای خرید و فروش اجناس و لوازم خودشان به مغازه پدر می آمدند. از طرفی وجود اجناس قدیمی و آنتیک مغازه پدر که بسیار هم کمیاب بود، باعث جذابیت بیش تر این شغل برای آقای جعفری در همان ایام کودکی شد.

علاقه ای که نسبت به شغل سمساری انلاین در آقای جعفری در دوران کودکی ایجاد شده بود، با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نشد بلکه این علاقه تا حدی بود که ایشان بعد از اتمام تحصیل و سربازی، تصمیم گرفتند این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت ادامه دهند.

در ابتدای راه آقای جعفری جوان با پس انداز خود و کمک مالی پدر، موفق به خرید یک مغازه همراه با مجوز اتحادیه صنف سمساری و امانت فروشی شدند. آقای جعفری به دلیل علاقه وافری که به شغل سمساری داشتند در همان ابتدا تصمیم گرفتند برای معرفی و تبلیغ حرفه خود به دیگران از روش های تبلیغاتی رایج در آن زمان استفاده کنند.

در اوایل کار آگهی خرید لوازم منزل برای فروشگاه سمسارچی در روزنامه کیهان منتشر شد که با استقبال زیادی از سمت همشهریان تهرانی مواجه شد. در ادامه راه و با افتتاح دفتر روزنامه همشهری در تهران باز هم آگهی های جدیدی در این روزنامه منتشر شد که مشتری های جدید و بیش تری را برای فروشگاه سمسارچی (سمساری آنلاین در تهران) به ارمغان آورد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت فروش کالاها و لوازم خانگی خود در تهران با بهترین قمیت با سمساری در تهران ( سمسارچی ) در تماس باشید.

 

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *