آخرین خبرها

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

آلودگی آب از سالیان دور تا به امروز یکی از مشکلات جدی مردم در سراسر دنیا بوده است. منشا بسیاری از بیماری های خطرناک آب آلوده و عدم دسترسی به آبی سالم به خصوص در کشور های توسعه نیافته می باشد. اما در چندین سال به دلیل اهمیت تصفیه آب، استفاده از دستگاه های آب تصفیه کن خانگی روز به روز بیشتر شده است. شاید سوال خیلی از شما این باشد که بهترین برند دستگاه تصفیه آب چیست و چه دستگاه تصفیه آب بخریم؟ در این مقاله سعی بر این داریم که به شما کمک کنیم تا پاسخ این سوالات را دریافت کنید.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قدرت ها در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب کشور تایوان می باشد. دستگاه تصفیه آب تایوانی همواره یکی از پر فروش ترین آب تصفیه کن های خانگی به خصوص در ایران بوده است. بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند. توجه داشته باشید که نمونه های تقلبی این دستگاه ها در بازار زیاد شده است و به همین دلیل برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل حتما از نمایندگی های معتبر آن ها را تهیه نمایید.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا:
بسیاری از متخصصان حوزه ی تصفیه آب، سی سی کا را بهترن مارک آب تصفیه کن های خانگی می دانند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تواید می شود و تمامی دستگاه های این برند دارای استاندارد های جهانی از جمله FDA می باشند. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی ساخت دستگاه های اسمز معکوس می باشد که به جرات می توان گفت که جزو بهترین آب تصفیه کن های دنیا هستند. سی سی کا به تولید انواع دستگاه های قلیایی و فرا بنفش با ترکیب سیستم اسمز معکوس نیز پرداخته است و یکی از پیشرفته ترین آن ها مدل 8 مرحله ای ترکیبی اسمز معکوس، قلیایی کننده و فرا بنفش می باشد. این دستگاه هم خواص ضد سرطانی به آب می دهد و آن را قلیایی می کند و هم موجودات زنده آب را تا 99.99 درصد از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر:

شرکت سافت واتر حدود 70 سال است که مشغول به تولید دستگاه های تصفیه آب می باشد. نتیجه ی تجربه و سابقه ی طولانی این شرکت، تولید بهترین آب تصفیه کن های خانگی می باشد که در سرتاسر دنیا به مقرون به صرفه بودن و کیفیت و طول عمر بالا شهرت دارند. دسنگاه تصفیه آب سافت واتر در از بین بردن انواع آلودگی های آب بسیار قدرتمند عمل می کند. دستگاه های این برند همگی تحت لیسانس آمریکا و در کشور تایوان تولید می شوند و دارای تاییدیه های جهانی آمریکا و اروپا نیز می باشد. اگر به دنبال یک دستگاه باقیمت مناسب و در عین حال قدرت تصفیه بسیار بالا می باشید، سافت واتر انتخاب بسیار مناسبی برای شماست و به راحتی می توانید به کیفیت آب خروجی آن اعتماد کنید.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو:

آکوا پرو در دهه اخیر در صدر پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب بوده است. دلیل این موفقیت ساخت دستگاه های با کیفیت با بهره گیری از حرفه ای ترین و مجرب ترین تیم و هم چنین به روز ترین دانش ها و فناوری می باشد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو که با استفاده از سیستم اسمز معکوس آب را تصفیه می کند، دارای فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی می باشد که تا 99 درصد آلودگی های آب را از بین برده و به عنوان آب شیرین کن نیز استفاده می شود. آکوا پرو پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب را تولید می کند که یکی از آن ها دستگاه 9 مرحله ای آنتی باکتریال می باشد که با 7 فیلتر و طی 9 مرحله آب را تصفیه می کند که قدرت تنظیم PH آب و آنتی باکتریال نیز دارد. تصفیه آب آکوا پرو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنیال یک دستگاه تصفیه آب حرفه ای می باشند.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

برای پاسخ به این سوال که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم باید به نکات مهم در خرید آن توجه کنید. اولین و مهم ترین نکته این است که سعی کنید دستگاه را از نمایندگی های معتبر برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو خریداری نمایید. این کار باعث اطمینان شما به اصالت دستگاه و تضمین کردن آن توسط نمایندگی می شود.
نوع روش تصفیه آب نیز مهم است. دستگاه ها ی RO بهترین نوع دستگاه های تصفیه آب می باشند که دارای حداقل 5 فیلتر هستند. هر چه تعداد فیلتر های آن بیشتر باشد قدرت تصفیه آن نیز بالاتر می رود.


جنس و بدنه ی دستگاه نیز مهم می باشد. دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان دارای بدنه ی مقاوم از نوع پلاستیک پلیمری می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند و بسیار محکم هستند.
تمام تجهیزات لازم برای نصب دستگاه باید داحل بسته بندی دستگاه وجود داشته باشد. دستگاه های تقلبی اغلب دارای محتویات ناقصی می باشند.
یک دستگاه تصفیه آب اصل حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که توسط نمایندگی و مراکز فروش معتبر در اختیار شما قرار می گیرد.
این نکات مهم در راهنمای خرید تصفیه آب را اگر در هنگام خرید جدی بگیرید می توانید یک دستگاه تصفیه آب اصل و اورجینال با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده ی بهترین دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی اصل با پیشرفته ترین سیستم های تصفیه آب می باشد که با خدماتی مثل یک سال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش مادام العمر، فروش به صورت نقد و اقساط، ارسال و نصب رایگان، تست کیفیت دستگاه و تسویه حساب پس از تحویل  نصب دستگاه در خدمت مشتریان خود می باشد. جهت مشاهده بهترین دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

شما جهت مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خود می توانید با کارشناسان حرفه ای و مشاوران شرکت از طریق شماره تماس های مربوطه در ارتباط باشید. برای خرید دستگاه خود از طریق سایت راد گستر نوین نیز می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. شرکت راد گستر نوین سابقه ی بسیار درخشانی در امر فروش دستگاه های تصفیه تایوانی دارد. شما می توانید با خرید دستگاه تصفیه آب خود  از این شرکت سلامت و کیفیت آب آشامیدنی منزلتان را بالا ببرید و از خطرات نوشیدن آب آلوده پیشگیری نمایید.

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *