آخرین خبرها

بلا تکلیفی سعید آقایی

با توجه به وضعیت جدید پرسپولیس هنوز مشخص نیست سعید آقایی چه زمانی می تواند به اردوی پرسپولیس ملحق شود.

در حالی که بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست ودوم، جمعه هفته آینده باید برگزار شود و بی شک این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی لیگ دارد، اما دو تیم وضعیتی کاملا متفاوت دارند. سپاهان بدون هیچ مشکلی درحال انجام تمرینات خود بوده و آماده رویارویی با پرسپولیس است اما پرسپولیس بعد از 20 روز دوری از خانه و خانواده و برگزاری بازی های فشرده آسیایی باید دوران قرنطینه راپشت سر بگذارد، اتفاقی که به شدت سرخ ها را از نظر روحی دچار افت خواهد کرد.

در این میان نکته ای که عجیب به نظر می رسد به وضعیت سعید آقایی مربوط می شود. سعید آقایی که قبل از سفر پرسپولیس به هند به کرونا مبتلا شد و نتوانست همراه با کاروان پرسپولیس به گوا برود، زمان دقیق بازگشتش به اردو مشخص نیست و معلوم نیست با توجه به وضعیت قرنطینه ای پرسپولیس آقایی قرار است چه زمانی به اردو برود و همراه با تیم تمرین کند. آن هم در حالی که آقایی یکی از مهره های تاثیرگذار گل محمدی برای بازی با سپاهان محسوب می شود.

به نظر می رسد این روزها همه چیز در تقابل با پرسپولیس قرار دارد. از قرنطینه عجیب و غریب در بازگشت به ایران تا نپذیرفتن شرایط این تیم برای انجام بازی برابر استقلال.

همچنین ببینید

تمرینات عضله سازی در منزل بدون نیاز به وزنه

اکثراً عضله‌سازی و حجم‌دار کردن ماهیچه‌ها، بدون وزنه و دمبل و دستگاه را کاری غیرممکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *