آخرین خبرها

بلیط آنتالیا استانبول را از کجا بخریم؟

تلفن همراه شما پل ارتباطی شما به همه جای جهان است. هر جا که باشید، با چند کلیک ساده می‌توانید به مقصد تمام شهرهای جهان بلیط هواپیما، قطار و کشتی بخرید و هتل رزرو کنید. دیگر دوره تماس تلفنی با اپراتور فروش برای استعلام قیمت و مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی برای رزروکردن بلیط به سر آمده و سیستم‌های رزرواسیون آنلاین حرف اول را می‌زنند. بلیط آنتالیا استانبول یکی از پرمتقاضی‌ترین بلیط‌ها در سامانه‌های فروش خدمات سفر است و ما در این مقاله آسان‌ترین روش و بهترین مرجع خرید بلیط را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین ایرلاین ها برای خرید پرواز آنتالیا استانبول

درست و مناسب‌بودن شرایط هر پرواز، وابسته به ترجیحات شخصی شما است. در سال 2022 میلادی بیش‌از 16 میلیون نفر مسافر وارد کلان‌شهر استانبول شده‌اند. از طرف دیگر شهر آنتالیا محبوب توریست‌های سراسر جهان است که برای تجربه اقامت در یک ساحل زیبا به این شهر سر می‎زنند. ایرلاین‌های مختلفی وجود دارند که روزانه هزاران مسافر بین این دو شهر جابه‌جا می‌کنند. شهر استانبول سه فرودگاه به نام‌های فرودگاه بین‌المللی اسن‌ بوگا، فرودگاه صبیحا گوکچن و فرودگاه استانبول دارد که هر سه آن‌ها به مقصد آنتالیا پرواز انجام می‌دهند؛ اما پروازهای شهر آنتالیا تنها از یک فرودگاه انجام می‌شوند.

سه ایرلاین‌های آنادولوجت، پگاسوس و ترکیش ایرلاینز هر روز پرواز آنتالیا_استانبول دارند. بین این سه شرکت هواپیمایی، معمولا شرکت آنادولوجت کمترین میزان بار مجاز و پایین‌ترین قیمت پرواز را دارد. از طرف دیگر طبق نظرسنجی‌ها، شرکت‌های پگاسوس و ترکیش ایرلاینز در شرایط لوکس‌تری از مسافران پذیرایی می‌کنند و آمار رضایت بالاتری دارند. سایت فلای تودی به شما این اجاره می‌دهد که تمام فرودگاه‌ها و پروازهای موجود آنتالیا_استانبول را یکجا ببینید و با هم مقایسه کنید. با این شرایط شما چند گزینه‌ مختلف برای انتخاب محل فرودگاه در شهر استانبول پیش رو خواهید داشت.

چطور بهترین بلیط آنتالیا استانبول را بخریم؟

اولین قدم برای این‌که به بهترین بلیط ممکن برسید، این است که سریع‌تر برای جست‌وجو بلیط دست ‌به‌کار شوید. هرچه زودتر مقدمات سفرتان را آماده کنید، احتمال بیشتری دارد که اوضاع بر وفق مرادتان پیش برود. به‌عنوان یک قانون کلی، توصیه می‌شود آمادگی برای سفر را حداقل شش تا چهار هفته قبل از تاریخ حرکت شروع کنید. این بازه زمانی فرصت کافی برای برنامه‌ریزی و یافتن بهترین شرایط پرواز در اختیارتان خواهد گذاشت. همچنین می‌توانید از مدتی قبل، بلیط مد نظر خود را رزرو کنید تا خیالتان از بابت آن راحت باشد.

مرحله بعدی دقیقا همان جایی است که فلای تودی به کمک شما می‌آید. وارد سایت فلای تودی شوید و مبدا و مقصد مد نظرتان را وارد کنید. نتیجه‌های متنوعی به شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید فیلترهای تاریخ، کلاس پرواز، تعداد توقف و قیمت را روی نتایج جست‌وجو اعمال کنید تا بهترین شرایط پرواز آنتالیا استانبول طبق سلیقه شما لیست شود.

در قدم سوم باید هزینه‌های پرواز را مدیریت کنید. قیمت هر پرواز بسته به نوع ایرلاین، کلاس پروازی و فصل سفر متفاوت است. به‌ غیر از موارد بالا، برای بلیط آنتالیا استانبول عوامل دیگری هم روی قیمت پرواز تاثیر دارند. همان‌طور که گفتیم پرواز آنتالیا_استانبول یک پرواز داخلی در کشور ترکیه محسوب می‌شود و سه فرودگاه مختلف شهر استانبول این پرواز را انجام می‌دهند. امکان دارد قیمت بلیط این سه فرودگاه با هم تفاوت داشته باشد. به جز قیمت بلیط، فاصله فرودگاه از محل اقامت‌تان در استانبول را هم کنترل کنید تا هزینه اضافی برای جابه‌جاشدن داخل استانبول و رفتن به فرودگاه دورتر نپردازید. با رعایت نکات هرچند کوچک اما مهم، می‌توانید سفری دل‌پذیرتر و راحت‌تری را تجربه کنید.

در آخر هم برای قطعی‌کردن تاریخ سفر خود کمی انعطاف به خرج دهید، شاید با کمی تغییر در برنامه سفر بتوانید بلیطی ارزان‌تر با شرایط بهتر به دست بیاورید. از چند هفته قبل برنامه پروازی ایرلاین‌های مختلف را در سایت فلای تودی کنترل کنید تا با الگوی قیمت‌گذاری آشنا شوید. معمولا در روزهای وسط هفته تقاضای کمتری برای پرواز وجود دارد و قیمت بلیط استانبول به نسبت آخر هفته‌ها کمتر می‌شود. به یاد داشته باشید با رزرو بلیط رفت و برگشت به‌صورت همزمان، می‌توانید سفری به‌صرفه‌تر برای خود رقم بزنید.

خرید بلیط آنتالیا استانبول در فلای تودی

فرقی نمی‌کند کجا باشید، با فلای تودی این امکان را دارید که به مقصد همه شهرهای جهان بلیط هواپیما بخرید و هزینه بلیط را به‌صورت ریالی و با کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنید. سامانه رزرواسیون بلیط فلای تودی کاملا هوشمند طراحی شده و با 900 ایرلاین در سراسر جهان در ارتباط است تا بلیط انتخابی شما را در کمترین زمان ممکن از این ایرلاین‌ها استعلام کند و بر اساس بهترین قیمت نشان دهد. همین حالا به سایت فلای تودی سر بزنید و مناسب‌ترین بلیط آنتالیا استانبول را پیدا کنید. خرید اینترنتی بلیط از سیستم رزرواسیون آنلاین فلای تودی دست شما را برای مقایسه شرایط پروازی ایرلاین‌های مختلف باز می‌گذارد. وقتی وارد سایت شدید می‌توانید نزدیک‌ترین تاریخ پرواز، سریع‌ترین زمان، پایین‌ترین قیمت و نظر مسافران قبلی را ببینید تا بهترین تجربه پرواز را داشته باشید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *