آخرین خبرها

بهترین آموزشگاه جوشکاری در تهران کدام است؟

با توجه به بازار کار عالی و درآمدزا جوشکاری در سالهای اخیر، امروزه آموزشگاه های بسیاری در تهران و سایر شهرستان ها اقدام به برگزاری دوره های جوشکاری نموده اند. اما در تمامی این آموزشگاه ها کیفیت سطح آموزش بالا نبوده و در برخی از این مراکز تنها به آموزش تئوری مباحث جوشکاری پرداخته می شود. بنابراین انتخاب بهترین آموزشگاه جوشکاری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از ثبت نام باید به آن توجه داشت.

یک آموزشگاه خوب و عالی برای یادگیری صفر تا صد مباحث جوشکاری آموزشگاهی است که به صورت تخصصی و عملی به آموزش این مفاهیم بپردازد و از استانداردهای لازم برخوردار باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به مهم ترین فاکتورهایی که یک آموزشگاه عالی برای گذراندن دوره های آموزش جوشکاری باید داشته باشد بپردازیم و شما را با یکی از بهترین مراکز فعال در این حوزه آشنا کنیم.

ویژگی های بهترین آموزشگاه جوشکاری

یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های جوشکاری ویژگی هایی دارد. بنابراین اگر می خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید توصیه می کنیم هنگام انتخاب به ویژگی هایی که در این بخش به آن می پردازیم توجه داشته باشید:

  • برگزاری دوره به صورت عملی

از آنجایی که جوشکاری یکی از مشاغل مهارت محور است بنابراین مهارت های این حرفه یاد گرفته نمی شود جز از طریق تمرین و کار عملی. بنابراین اگر طی دوره فرصت کار و تمرین عملی برای شما فراهم نشده باشد و تنها به صورت تئوری مباحث آموزش داده شود بدون شک یادگیری به خوبی صورت نگرفته و زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت. بنابراین پیش از ثبت نام از شیوه برگزاری دوره و عملی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه

یکی از دیگر فاکتورهای مهمی که هنگام ثبت نام باید به آن توجه داشته باشد سابقه و تخصص اساتید آموزشگاه است. دقت داشته باشید که اگر استاد دوره از مهارت کافی برخوردار نباشد یا به خوبی نتواند مباحث جوشکاری را به شما آموزش دهد بدون شک آموزش به خوبی صورت نگرفته و شما نمی توانید در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید.

  • کیفیت و تجهیزات کارگاه

دقت داشته باشید که کارگاه های آموزشی از تجهیزات کافی برخوردار باشد و امکان تمرین و تکرار و رفع اشکال برای شما فراهم شده باشد.

  • سرفصل های آموزشی کامل باشد

اطمینان حاصل کنید که کلیه مباحث آموزش جوشکاری از پایه تا پیشرفته طی دوره آموزشی به شما آموزش داده شود. متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها تنها مباحث مبتدی مرتبط با جوشکاری آموزش داده می شود.

  • ارائه مدرک معتیر

از دیگر موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشت کیفیت و اعتبار مدرک ارائه شده است. توصیه می کنیم در آموزشگاهی ثبت نام کنید که مدرک ارائه شده آن از اعتبار خوبی برخوردار باشد.

  • پشتیبانی مناسب

هر چقدر هم که آموزش طی دوره کامل باشد باز هم حین انجام کار ممکن است سوالاتی برای شما ایجاد شود. بنابراین پشتیبانی و امکان ارتباط با استاد پس از پایان دوره از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

امکان بازآموزیی رایگان دوره، قیمت مناسب دوره آموزشی، موقعیت مکانی آموزشگاه، زمان بندی کلاس ها، اعتبار مدرک ارائه شده از دیگر موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

آموزشگاه فنی پارس، بهترین آموزشگاه جوشکاری

آموزشگاه فنی پارس تهران یکی از بهترین مراکز اموزشی در کشور است که دوره های جوشکاری را برگزار می نماید. برگزاری دوره در کارگاه مجهز، امکان تمرین و کار عملی طی دوره، آموزش زیر نظر اساتید متخصص، امکان بازآموزیی رایگان دوره، تدارک خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی، ارائه مدرک معتبر، پشتیبانی نامحدود پس از پایان یافتن دوره آموزشی برخی از ویژگی های دوره جوشکاری در این آموزشگاه است.

این مجتمع آموزشی علاوه بر دوره های حوشکاری کلاس های آموزشی متعدد دیگری را در رشته های گوناگون برق، الکترونیک، مکانیک و تاسیسات برگزار می نماید و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. در ادامه با برخی از دیگر دوره های عالی و پرطرفدار در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره های پرطرفدار و پولساز الکترونیک در این آموزشگاه است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

این دوره به آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا پیشرفته می پردازد و کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل های گوناگون اندروید و آیفون را به صورت عملی و در کارگاه های مجهز آموزش می دهد. در این دوره به هر یک از کارآموزان ست ابزار داده می شود تا مباحث را تمرین کرده و رفع اشکال نمایند.

در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا می شود.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره تعمیرات لوازم خانگی که یکی از دوره های عالی و آینده دار برق در مجتمع فنی پارس است به آموزش صفر تا صد مباحث تعمیرات مربوط به برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ساید، فریزر و معمولی، لباسشویی، ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی می پردازد.

دوره تعمیرات لوازم خانگی نیز همانند دوره های دیگر این آموزشگاه به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شود. کارآموزان طی دوره مباحثی که توسط استاد آموزش داده شده را به صورت عملی و بر روی لوازم خانگی تمرین کرده و رفع اشکال می کنند. این موضوع باعث می شود تا بدون استرس وارد بازار کار شده و به کار و دریافت سفارش مشتری بپردازند.

مجتمع آموزشی فنی پارس علاوه بر دوره های فوی، دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش سیم پیچی، آموزش برق ساختمان، آموزش هوشمند سازی، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب اعلام حریق برخی از دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *