آخرین خبرها

بهترین دوره آموزش طراحی سایت کیت وردپرس منتشر شد

طراحی سایت امروزه به یکی از حرفه های پردرآمد ایران تبدیل شده و فرصت خوبی برای افرادی است که در این زمینه علاقه دارند. برای طراحی سایت آموزش های زیادی در سطح وب وجود دارد اما یکی از بهترین آموزش طراحی سایت دوره طراحی سایت کیت وردپرس است که به تازگی منتشر شده و مطمئناً در آینده استقبال زیادی از آن خواهد شد این دوره با کدنویسی آموزش داده شده و در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم چرا این دوره بهترین دوره آموزش طراحی سایت شناخته شده است.

بهترین دوره آموزش طراحی سایت کیت وردپرس

دوره طراحی سایت کیت وردپرس در اواخر سال 1400 منتشر شد که در این دوره شما یاد می گرفتید یک فروشگاه اینترنتی بسیار حرفه ای طراحی کنید اما در تابستان 1401 یک آپدیت بسیار بزرگ روی این دوره آمد و در این آپدیت آموزش داده می شود که چطور پرفروش ترین قالب آموزشی ایران رو طراحی کنید.

هر قالبی دوست دارید طراحی کنید

بعد از گذروندن دوره طراحی سایت می تونید هر قالبی رو که اراده کنید طراحی کنید در این دوره شما از صفر تا صد طراحی سایت حرفه رو یاد خواهید گرفت و می توانید وارد بازار کار شوید. زبان برنامه نویسی که در این دوره آموزش داده می شود زبان php است چرا که سایت هایی که طراحی می شود اکثر با php ساخته شده و یادگیری این زبان آینده بسیار عالی دارد.

از اونجایی که یکی از پرفروش ترین قالب های آموزشی در این دوره طراحی میشود پس شما هر قالبی رو می تونید با هر شکل و شمایلی طراحی کنید. دانشجویانی که در این دوره شرکت کردند آینده بسیار درخشانی خواهند داشت.

مواد لازم برای طراحی سایت

شما برای یادگیری طراحی سایت باید با چند زبان به خوبی آشناییی داشته باشید و بتونید با زبان های وب کار کنید البته برای طراحی سایت زبان برنامه نویسی های مختلفی به کار می رود اما یکی از پراستفاده ترین زبان ها زبان برنامه نویسی php است.

برای یادگیری طراحی سایت شما باید با زبان استایل دهی css، زبان نشانه گذاری html ویک زبان برنامه نویسی سمت بکند مثل php بلد باشید در این بین اگر به زبان قدرتمند جاوااسکریپت هم مسلط باشید قطعا بدون محدودیت می شوید و آینده بسیار درخشانی در سطح وب خواهید داشت.

وردپرس حوزه پرمخاطب طراحی سایت

سال های زیادی است که سیستم وردپرس پرمخاطب ترین سیستم طراحی سایت افراد در دنیا است خود این سایت اعلام کرده است بیش از 43 درصد از کل وبسایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده که این عدد بسیار قبل توجه است و بیشترین استفاده رو در بین سیسیتم های دیگر در دنیا دارد.

در ایران نیز افراد زیادی از وردپرس استفاده می کنند و بازار طراحی سایت آن چه در شاخه بدون کدنویسی وچه در شاخه با کدنویسی بسیار داغ است و اگر بتونید خودتون رو از لحاظ مهارت بالا ببرید قطعا می تویند آینده کاری خوبی رو تجربه کنید.

کدام حوزه وردپرس را انتخاب کنیم؟

برای وارد شدن در دنیای وردپرس باید بدونید که وردپرس شاخه های مختلفی دارد و شما باید بهترین حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید مثلاً اگر بخواهیم چند نمونه از پولسازترین شاخه های وردپرس رو معرفی کنیم یکی از آنها حوزه طراحی قالب است. جالب است بدونید در سایت کیت وردپرس دوره آموزش طراحی قالب وردپرس هم موجود است و شما می تویند بعد از یادگیری این دوره در سطح جهانی قالب طراحی کنید و در مارکت های فروش قالب آن را برای فروش قرار دهید.

چگونه سفارش طراحی سایت بگیرم؟

یکی از سوالاتی که افراد بعد از یادگیری طراحی سایت می پرسند این هست که چطور سفارش سایت بگیریم و از این طریق کسب درآمد کنیم شما بعد از اینکه تخصص طراحی سایت رو کسب کردید باید به فکر بازاریابی باشید و پروژه های طراحی سایت بگیرید البته این یکی از روش های کسب درآمد است که اکثر افراد به سمت آن می روند.

برای دریافت سفارش طراحی سایت شما می تونید از کانال های سایت، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید مثلا در سایت های دیوار، شیپور و سایت های فریلنسری مانند جابینجا، ایران استخدام و… پروژه بگیرید.

اگر اهل پروژه گرفتن نیستید می تونید در سایت های ژاکت، کیت وردپرس و راستچین یکسری قالب حرفه ای طراحی کنید و آن را برای فروش قرار دهید.

همین الان می تونید رایگان شروع کنید

اگراز هزینه کردن می ترسید می تونید همین الان رایگان شروع کنید اما سعی کنید در آینده روی خودتون سرمایه گذاری کنید و از آموزش های جامع برای بالابردن تخصص خودتون استفاده کنید چرا که بدون پرداخت بها شما به موفقیت پایدار دست پیدا نمی کنید.

برای شروع رایگان از دوره آموزش وردپرس در سایت KITWP.COM استفاده کنید در این دوره به شما آموزش داده می شود یک سایت با کمترین هزینه ممکن راه اندازی کنید یعنی در واقع شما فقط پول هاست و دامنه می دهید و دیگر هزینه بسیار سنگینی ندارید.

بهترین روش یادگیری طراحی سایت چیست؟

برای یادگیری طراحی سایت روش های مختلفی وجود داره مثلا می تونید برید آموزشگاه ها و به صورت حضوری طراحی سایت رو یاد بگیرید اما به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه چرا که با توجه به متخصص نبودن استاد آموزشگاه شما هم عملاً چیزی یاد نمی گیرید من خودم سالهای اول که زیاد با اینترنت آشنا نبودم همیشه به صورت فیزیکی دنبال یادگیری طراحی سایت بودم اما واقعا به اندازه آنلاین نتیجه نگرفتم.

بهترین روشی که اکثر افراد با آن ارتباط می گیرند روش تصویری و ویدیویی است یعنی دوره های آموزشی یکی از بهترین گزینه و روش های یادگیری طراحی سایت است که معمولا همه با آن ارتباط می گیرند پس به شما هم پیشنهاد می کنم برای سریع تر رشد کردن و یادگیری آموزش طراحی سایت به سراغ ویدیوها و دوره های آموزشی بروید.

اسحاق شفایی مدرس آموزش طراحی سایت

مدرس دوره آموزش طراحی سایت کیت وردپرس مهندس اسحاق شفایی است. افرادی که در این دوره شرکت می کنند با پشتیبانی خود استاد رشد می کنند پس هرگونه سوالی در مورد طراحی سایت و دوره آموزش طراحی سایت دارید می تونید از پیج آقای شفایی در اینستاگرام با آی دی @Eshagh_Web بپرسید.

جمع بندی بهترین دوره آموزش طراحی سایت

در این مقاله بهترین دوره آموزش طراحی سایت در وب فارسی رو باهم بررسی کردیم و نکات پیرامون آن را درک کردیم پس اگر قصد ورود به دنیای جذاب طراحی سایت را دارید پیشنهاد می کنم از همین حالا چه رایگان و چه پولی شروع کنید.

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *