آخرین خبرها

بهترین راه تهیه و خرید چت جی بی تی در ایران

همه ما شاهد پیشرفت چشم‌گیر هوش مصنوعی در سراسر جهان هستیم. در این زمینه محصولات و خدمات گسترده‌ای وجود دارد که امروزه محبوب‌ترین و پر سروصداترین آن‌ها، چت‌بات ChatGPT است. این تکنولوژی توسط شرکت OpenAI طراحی شده تا کاربران بتوانند با فعال سازی ChatGPT از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوند؛ درواقع این ربات پیشرفته اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید بسیاری از نیازهای خود را با کمک آن برطرف کنید.

البته خرید چت جی بی تی شامل سایر خدمات OpenAI نیز می‌شود، به عبارت دیگر شما با می‌توانید از خدمات این شرکت بزرگ به صورت همزمان استفاده نمایید.

احتمالا شما هم در چند وقت گذشته نام چت جی پی تی را زیاد شنیده باشید و برایتان سوال پیش آمده باشد که ChatGPT چیست و چگونه می‌توانیم از آن استفاده کنیم. برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با چت‌بات ChatGPT آشنا شویم.

ChatGPT چیست؟

ربات چت جی پی تی به‌روزترین چت‌بات دیالوگ محور مبتنی بر هوش مصنوعی است که در تاریخ 30 نوامبر 2022 توسط شرکت OpenAI به جهانیان معرفی شد تا نشانگر قدرت و عظمت هوش مصنوعی باشد. این ربات پیشرفته می‌تواند به بسیاری از پرسش‌ها پاسخ دهد که در بیشتر مواقع این پاسخ‌ها دارای صحت کامل بوده و برای ما بسیار مفید هستند. ChatGPT نسخه جدیدتر و آپدیت شده‌ هوش مصنوعی GPT، با قابلیت تولید متن به شمار می‌رود.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این چت‌بات این است که تمام پرسش و پاسخ‌های میان شما و چت جی پی تی، در یک صفحه چت انجام می‌شود و می‌توانید شاهد روند فعالیت ربات باشید. وجود نکات جذاب و کاربری باعث شده تا فعال سازی ChatGPT رکوردشکنی کند و پس از رونمایی در کمتر از دو ماه به 100 میلیون کاربر فعال دست یابد.

نحوه استفاده از ChatGPT

استفاده از این ربات مانند صحبت کردن با دوستان خود بسیار ساده است، به این گونه که می‌توانید از آن سوال بپرسید تا به شما پاسخ دهد. چت جی پی تی توسط هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیشرفت کرده و به صورت یک رابط کاربری گفتگو محور می‌توان از آن استفاده کرد. ربات هوش مصنوعی ChatGPT قادر است به تمامی سوالات شما پاسخ دهد، مقاله بنویسد، اسناد مختلف را اصلاح کند، معادلات ریاضی را حل کند و کامپیوترها را برنامه‌ریزی کند. اما مورد اصلی که باید پس از خرید ChatGPT به آن توجه کنید، نحوه راه‌انداری آن است. در ادامه خلاصه‌ای از فرآیند فعال سازی ChatGPT را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نحوه استفاده از ChatGPT به این گونه است که شما در ابتدا وارد وب‌سایت اصلی OpenAI می‌شوید و سپس از طریق ایمیل و شماره شخصی خود در آن ثبت‌نام می‌کنید و در ادامه با تایید شماره تلفن و درخواست فعال سازی ChatGPT، بر روی گزینه Shopping cart یا همان سبد خرید را انتخاب می‌کنید.

نکته: اگر داخل ایران هستید، خرید ChatGPT با مشکلات مختلفی همراه است چراکه به دلیل تحریم‌های موجود امکان ثبت شماره ایرانی وجود ندارد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ChatGPT

  • پاسخ به سوالات تخصصی
  • تولید محتوا برای مقاله یا پست وبلاگ
  • اشکال‌زدایی کدهای برنامه نویسی شما
  • کدنویسی
  • نوشتن داستان یا شعر
  • ساختن رزومه با اطلاعات شخصی شما

نحوه خرید ChatGPT و فعال‌سازی آن

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که وجود ChatGPT و استفاده از آن را در زندگی یا کار خود لازم می‌دانید و قصد خرید آن را دارید، بهتر است ازطریق وب‌سایت‌های واسطه مانند سیب کده اقدام کنید، چراکه کاربران کشور ایران به دلیل تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند از خدمات شرکت OpenAI یا هر پلتفرم دیگری استفاده کنند؛ دلیل این موضوع صرفا خدمات ندادن شرکت هدف نیست بلکه مشکل اصلی ما مرحله پرداخت است که نمی‌توانیم از آن عبور کنیم. در این شرایط مجموعه سیب کده به ما کمک می‌کند تا به راحتی و با کمترین هزینه از خدمات سرویس‌های بین‌المللی بهره‌مند شویم. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه این کار انجام می‌شود؟

فروشگاه‌های معتبری چون سیب کده، با دور زدن تحریم‌ها و استفاده از ترفندهای کاملا قانونی توانسته‌اند مشکلات کاربرانی که نمی‌توانند به صورت مستقیم از وب‌سایت‌های بین‌المللی خرید کنند را حل کنند.

برخی از مهم‌ترین خدمات فروشگاه سیب کده عبارتند از:

  • خرید و فعال سازی چت جی بی تی
  • مجله خبری سیب کده برای آموزش‌های گوناگون و خبرهای مهم
  • خرید سرویس‌های اپل مانند اپل موزیک و اپل ارکید
  • خرید شماره مجازی ChatGPT
  • خرید اشتراک سرویس‌های استریم فیلم و سریال مانند HBO Max و Netflix
  • پریمیوم کردن اکانت Spotify

و موارد بسیار زیاد دیگر که با مراجعه به وب‌سایت سیب کده  می‌توانید از تمامی آن‌ها بهره‌مند شوید.

مزایای خرید ChatGPT از فروشگاه سیب کده چیست؟

  1. خرید اکانت ChatGPT در سیب کده به دو حالت موجود است؛ یکی اکانت اختصاصی روی ایمیل شخصی شما و دیگری اکانت اشتراکی. اکانت‌های اشتراکی متعلق به سیب کده و در دسترس 4 نفر قرار می‌گیرد و شما نمی‌توانید مشخصات اکانت را تغییر دهید.
  2. با فعال سازی اکانت ChatGPT، پشتیبانی 24 ساعته این فروشگاه شامل حالتان خواهد شد.
  3. ChatGPT تا 49 دلار به ازای یک ماه به فروش می‌رسد اما در سیب کده می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تر از خدمات آن بهره‌مند شوید.
  4. تمامی اکانت‌های موجود در این فروشگاه قانونی هستند و به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد.
  5. خدمات وب‌سایت سیب کده تنها به فعال سازی ChatGPT محدود نشده بلکه این فروشگاه خدمات دیگری مانند خرید اسپاتیفای، مستر کارت و ویزا کارت را نیز ارائه می‌کند.
  6. رضایت بیش از 7 هزار کاربر که تاکنون از خدمات سیب کده بهره‌مند شده‌اند.
  7. فروشگاه سیب کده جزء معدود فروشگاه‌هایی است دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد از وزارت صنعت است.

 

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *