آخرین خبرها

بهترین زمان برای خرید تور نوروز 1401

هر مقصد لحظه طلایی خرید خود را دارد! می‌دانید بهترین زمان برای خرید تورهای نوروز چه زمانی است؟ آژانس هواپیمایی ستاره ونک به عنوان مجری تورهای اروپایی، آسیایی و آفریقای جنوبی در ادامه به ما خواهد گفت که با نزدیک شدن به ایام نوروز بهترین زمان برای رزرو هر پکیج گردشگری چه زمانی است.

تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفر و گردشگری ست! با ورود به فصل بهار بیشتر کشورهای دنیا آماده پذیرایی از گردشگران شده و تعطیلات 13 روزه نیز فرصتی استثنایی را برای گذراندن یک تعطیلات عالی در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد؛ اما چه زمانی برای رزرو تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟

بهترین زمان برای خرید تور نوروز اروپا

همان‌طور که می‌دانید اولین شرط ورود به اروپا اقدام برای دریافت ویزای شینگن است و این مسئله سفر به اروپا را کمی متفاوت‌تر از سایر مقاصد می‌کند.

مراحل دریافت ویزای شینگن از تهیه مدارک گرفته تا گرفتن وقت سفارت و اعلام جواب ویزا بیش از دو ماه به زمان نیاز دارد. از این رو در صورتی که قصد سفر به اروپا را در ایام نوروز 1401 دارید بهتر است از 3 ماه قبل برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید.

همچنین برگزاری تور نوروز اروپا به صورت گروهی شانس مثبت بودن جواب ویزا را برای متقاضیان بیشتر می‌کند. چرا که این دلیل قانع کننده‌ای برای سفارت است که متقاضی فقط به قصد گذراندن تعطیلات به اروپا سفر کرده و بعد از اتمام تاریخ ویزا خاک این کشور را ترک می‌کند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک به عنوان مجری تور اروپا و آژانس مورد تائید سفارت اسپانیا، برای دریافت ویزای شینگن از طریق سفارت این کشور اقدام کرده و درصد بالایی از مثبت بودن جواب ویزا را در کارنامه خود دارد.

بهترین زمان برای خرید تور نوروز استانبول، ارمنستان و مالدیو

تور استانبول، تور ارمنستان و تور مالدیو از پکیج‌های پرطرفدار گردشگری در ایام نوروز بوده و در یک وجه با یکدیگر مشابه هستند. ایرانیان برای سفر به این سه مقصد نیاز به دریافت ویزا نداشته و ویزای هر سه در بدو ورود و به صورت فرودگاهی صادر می‌شود.

از این رو حتی چند روز قبل از تاریخ سفر نیز می‌توان برای رزرو تور نوروز در این مقاصد اقدام کرد؛ اما از آنجایی که ایام نوروز فصل پیک سفر و گردشگری ست و احتمال تکمیل ظرفیت تورها در ایام بسیار زیاد است بنابراین پیشنهاد می‌شود حداقل یک ماه قبل شروع ایام تعطیلات برای رزرو تورهای استانبول، مالدیو و ارمنستان اقدام کنید.

بهترین زمان برای خرید تور نوروز دبی

دبی در تمام فصول از مقاصد پر رفت و آمد برای گردشگران ایرانی ست و ایام نوروز طرفداران تور دبی بیشتر هم می‌شوند.

ایرانیان برای ورود به دبی باید ویزا دریافت کنند. صدور ویزای دبی از 7 تا 10 روز کاری زمان می‌برد، شلوغی ایام نوروز را هم که در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که بهر است از یک ماه قبل برای رزرو تور دبی در ایام نوروز اقدام کنیم. البته اگر نیمه دوم تعطیلات را برای سفر در نظر گرفته‌اید می‌توانید در روزهای پایانی اسفند نیز برای خرید تور اقدام کنید.

اما فراموش نکنید که برای رزرو تور با قیمت مناسب و اطمینان از پر نشدن پروازها وضعیت تور نوروز دبی را رصد کنید.

بهترین زمان برای خرید تور نوروز آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی از پکیج‌های خاص و منحصربه‌فرد تور نوروز است. مقصدی که سه ویژگی تاریخی شنیدنی، حیات وحشی جذاب و شهرهایی با چهره لوکس و مدرن را به صورت یکجا دارد. خوشبختانه ایام نوروز یکی از بهترین زمان‌ها از نظر آب و هوایی برای برگزاری تور آفریقای جنوبی می‌باشد.

اما چه زمانی برای رزرو تور نوروز آفریقای جنوبی اقدام کنیم؟ پروسه دریافت ویزای آفریقای جنوبی کمی زمان‌بر است. از این رو افرادی که قصد سفر به این مقصد را در ایام نوروز دارند بایستی حداقل دو ماه قبل از سفر برای دریافت ویزا و رزرو تور اقدام کنند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک به عنوان برگزارکننده با سابقه تور آفریقای جنوبی مدارک را جهت دریافت ویزا از مسافران تحویل گرفته و از آن پس مسافران فقط بایستی تا مشخص شدن جواب ویزا چمدان خود را بسته و برای سفر آماده شوند.

بهترین زمان برای خرید تور نوروز مقاصد آسیایی

مقاصدی مانند مالزی، تایلند، بالی، هند، گوا و … نیز از دیگر مقاصدی هستند که می‌توانند در میان لیست پکیج‌های تور نوروز قرار گیرند.

بهترین زمان برای رزرو و خرید هر یک از این پکیج‌ها حداقل یک ماه قبل از تاریخ سفر می‌باشد. بدین ترتیب دغدغه‌ای بابت دریافت ویزای مسیرهایی مانند هند و تایلند وجود نداشته و می‌توان بدون نگرانی از پر شدن پرواز یا هتل، ساعات پروازی و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

جهت مشاوره و راهنمایی خرید تور نوروز 1401 با همکاران تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در تماس باشید.

 

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *