آخرین خبرها

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2022 از نظر قیمت؛ انتخاب شما کدام است؟

گوشی گیمینگ امروزه به جزء جدایی ناپذیر صنایع تولید گوشی های هوشمند تبدیل شده است. شاید تا چند سال کسی تصور نمی کرد که در بین انواع گوشی موبایل، گوشی های گیمینگ نیز ساخته شوند و اساسا همه چیز در کنسول های بازی خلاصه میشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت بازی های آنلاین و استریم گوشی ها با سخت افزارهای مخصوص بازی هم ساخته شده اند. اگر شما هم به دنبال خرید گوشی موبایل هستید که با توجه به بودجه مدنظرتان، بهترین عملکرد را در اجرای روان و مناسب بازی ها داشته باشد، این مطلب برای شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ 2022 بپردازیم.

لیست بهترین گوشی گیمینگ 2022 متناسب با تمامی بودجه ها

گوشی های گیمینگ بسته به نیاز شما می توانند از قیمت های متوسط تا بسیار بالا را شامل شوند که این مورد کاملا بسته به نیاز و انتظار شما متفاوت است. اما قبل از هر چیز دقت داشته باشید که چون این گوشی ها دارای سخت افزار مخصوص بازی هستند پس نباید انتظار برخی ویژگی ها مثل مقاومت بالا در برابر آب، شارژ وایرلس و یا حتی دوربین خفن داشته باشید. در ادامه مشخصات گوشی گیمینگ متناسب با بودجه های مختلف را بررسی کرده ایم:

  • بهترین گوشی گیمینگ تا 15 میلیون:

برای کسانی که به دنبال بهترین گوشی های گیمینگ تا سقف 15 میلیون تومان هستند، گوشی سامسونگ گلکسی S21 را پیشنهاد می کنیم. سری S21 در زمان عرضه توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد حتی نقش پرچمدار این شرکت را ایفا کند. بنابراین شرکت سامسونگ با تولید گوشی S21 FE سامسونگ دل طرفداران و علاقه مندان به بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ را هم به دست آورد. این گوشی با نرخ تازه سازی 120 هرتز صفحه نمایش 6.4 اینچی، رم 8 گیگابایت، فضای داخلی 256 گیگابایت و پردازنده مرزی اگزینوس 2100 هشت هسته ای (یک هسته 2.9 گیگاهرتزی، 3 هسته 2.8 گیگاهرتزی و 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی) و قیمت مناسب همه چیز را برای اجرای روان و راحت بازی ها فراهم کرده است. با این حال باید خودتان را با داغ شدن بدنه هم وفق دهید. باتری این گوشی هم 4500 میلی آمپر ساعت است که بسته به نوع استفاده بین 8 ساعت تا 1.5 روز دوام می آورد.

  • بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون:

برای کسانی که به دنبال بهترین گوشی های گیمینگ تا سقف 10 میلیون تومان هستند، گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو پیشنهاد می کنیم. گوشی های شیائومی در طی چند سال اخیر بسیار موفق و قدرتمند ظاهر شده اند و این بار با گوشی های گیمینگ خود نیز ثابت کرده اند کماکان حرف برای گفتن دارند. گوشی ردمی نوت 10 پرو بهترین گوشی گیمینگ شیائومی با پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 732G هشت هسته ای (2 هسته 2.3 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی) موفقیت های زیادی رقم زده است. حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی این گوشی نه تنها در نصب بازی های مختلفی بلکه در اجرا نیز قابل اطمینان نشان داده است. صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز تصاویر روان و بدون تأخیر به شما نشان نمی دهند. باتری گوشی نیز 5020 میلی آمپر با شارژر 33 واتی، برای رسیدن به شارژ کامل فقط 80 دقیقه زمان نیاز دارد و با استفاده مداوم حداقل تا 18 ساعت شارژ نگه می دارد.

  • بهترین گوشی گیمینگ تا 7 میلیون:

اگر به دنبال بهترین گوشی گیمینگ تا حدود 7 میلیون تومان می گردید، یکی از بهترین گوشی ها، پوکو ایکس 3 پرو شیائومی است. این گوشی کماکان در بین بهترین گوشی های مناسب گیمینگ با سخت افزار قدرتمند قرار دارد. صفحه نمایش 6.67 اینچی با تراکم پیکسل 395 پیکسل در اینچ، نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی کیفیت عالی بازی ها را به نمایش می گذارد. پردازنده مرکزی این گوشی از نوع اسنپدراگون 860 هشت هسته ای (1 هسته 2.96 گیگاهرتزی، 3 هسته 2.42 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.78 گیگاهرتزی) است که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 640 نویدبخش عملکرد عالی است. فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی هم فضای ذخیره ای و اجرای همزمان مناسبی را در اختیار شما می گذارد. در نهایت باتری 5160 میلی آمپری با شارژ سریع 33 وات خیال شما را از بابت گیمینگ پیوسته راحت کرده است.

  • بهترین گوشی گیمینگ تا میلیون:

قیمت گوشی های گیمینگ در برخی مدل ها پایینتر از حد انتظار است و شما می توانید با کمی جستجو، گوشی گیمینگ تا رنج 6 میلیون تومان هم پیدا کنید. گوشی شیائومی ردمی 9T از آن دسته گوشی هایی است که در مقابل هزینه پرداختی شما را کاملا راضی نگه خواهد داشت. صفحه نمایش 6.53 اینچی با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ تصاویر و ویدیوها را با کیفیت عالی به شما نمایش خواهد داد.

پردازنده مرکزی گوشی شیائومی ردمی 9 تی مدل اسنپدراگون 662 است که با 4 هسته 2 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی توانسته عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کند. پردازنده گرافیکی آدرنو 610 نیز در کنار رم 6 گیگابایتی بازی ها را به خوبی اجرا کرده و به نمایش خواهند گذاشت. فضای داخلی هم 128 گیگابایت است تا در کنار 6000 میلی آمپری فست شارژ 18 واتی نه تنها نگران نصب بازی های زیاد بلکه تخلیه شارژ هم نباشید.

  • بهترین گوشی گیمینگ تا میلیون:

سامسونگ مدل گلکسی A31 گوشی جذاب و دوست داشتنی و بسیار محبوب این لیست است که مشخصات یک گوشی گیمینگ رده متوسط را در اختیار دارد. در ابتدا شاید صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری سوپر AMOLED توجه شما را به خودش جلب کند که تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ آن تصاویر بسیار طبیعی به شما نشان خواهد داد.

در بخش پردازنده مرکزی شاهد مدیاتک مدل Helio P65 هستیم که با 8 هسته (2 هسته 2.2 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.7 گیگاهرتزی) به همراه 4 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 توانسته رضایت گیمرهایی که به دنبال گوشی رده متوسط هستند را به خوبی جلب کند. حافظه داخلی هم نگران نباشید چرا که 128 گیگابایت فضا در اختیار دارید و باتری 5000 میلی آمپری با فناوری فست شارژ 15 وات به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه شماست.

  • بهترین گوشی گیمینگ تا میلیون

از بین تمامی مدل های گیمینگ گوشی های هوشمند هنوز هم می توانید بهترین گوشی گیمینگ ارزان قیمت خریداری کنید. بهترین گوشی در این رده، سامسونگ M32 است که از زمان عرضه تاکنون هنوز در بین گوشی های ارزان قیمت ولی گیمینگ فروش بالایی دارد. صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ باورکردنی نیست مخصوصا که نرخ تازه سازی تصویر برای این گوشی 90 هرتز است.

تراشه مدیاتک Helio G80 برای پردازنده مرکزی با 8 هسته (2 هسته 2 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی) در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 کولاک کرده است. حافظه داخلی در مدل های 64 و 128 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایتی اطمینان خاطر بالایی به دارندگان این گوشی داده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 25 وات نیز به شما قول می دهد که پا به پای شما در بازی های آنلاین همراهی کند.

شناخت بهترین گوشی گیمینگ بدون اطلاع از بهترین فروشگاه فایده ای نخواهد داشت! برای اطلاع از قیمت گوشی گیمینگ و خرید بهترین مدل ها به شما فروشگاه فرنا را پیشنهاد می کنیم. تمامی قیمت ها علاوه بر بروزرسانی روزانه، کاملا رقابتی بوده و شما می توانید هر نوع گوشی را ارزانتر از همه جا خریداری کنید و حتی از مشاوره رایگان و آنلاین نیز بهره مند شوید.

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *