آخرین خبرها

تابستانی متفاوت با تور تایلند، تور مالزی و تور بالی

کشورهای تایلند و مالزی و همچنین جزیره‌ی زیبای بالی، مقاصدی فوق‌العاده جذاب و مفرح هستند که می‌توانند میزبانی عالی برای جمع‌های خانوادگی یا دوستانی باشند که همراه هم قصد سفر به جنوب شرق آسیا را دارند. این مقاصد با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، سفری خاطره‌انگیز را برایتان خواهند ساخت.

تفریحات دریایی را در تور تایلند تجربه کنید

تور تایلند را اگر با قصد سفر به کشوری مفرح و جذاب انتخاب می‌کنید، مطمین باشید که بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید. مهم نیست کدام مقصد گردشگری را در تایلند انتخاب می‌کنید، به هر جایی که بروید با انبوهی از انتخاب‌های مختلف برای تفریح و خوش‌گذرانی مواجه هستید. تایلند کشوری جذاب و متنوع بوده و بانکوک به تنهایی در راس پربازدیدترین کشور جهان قرار می‌گیرد. شهری مدرن و بزرگ که با ساختمان‌های بلند و لوکس خود و حال و هوای شادی که در تمام طول سال در جریان است، یکی از بهترین مقاصد جهان برای سفر به حساب می‌آید.

بانکوک جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد که گفتن از همه‌ی آن‌ها در چند سطر نمی‌گنجند اما به صورت کلی اگر بخواهیم بگوییم، پایتخت تایلند در کنار تمام ابنیه مدرن خود، چندین معبد مهم و مراکز فرهنگی و موزه‌های متعدد داشته که باید بهشان سر بزنید. کاخ‌های سلطنتی نیز بخشی دیگر از جاذبه‌های بانکوک به شمار آمده و اگر اهل گشت‌های دریایی باشید، حتما باید در تورهای کروز رودخانه‌ای شبانه با برنامه‌های تفریحی مختلفی که برایتان به اجرا در می‌آید، شرکت کنید.

بانکوک البته مراکز خرید بسیار بزرگی دارد که سر زدن به آن‌ها از واجبات است. آن‌ها که عاشق خرید هستند، شیفته بانکوک خواهند شد چون چندین و چند مرکز خرید لوکس و بزرگ و بازارهای متعدد در این شهر واقع شده‌اند.

یکی از جذابیت‌های سفر به تایلند -فارغ از این که به کجای این کشور سفر می‌کنید- چشیدن غذاهای خوشمزه‌ی محلی است. غذاهایی کاملا متفاوت با ذائقه ایرانه‌ها که درشان از ادویه جات فراوان استفاده شده و خیلی اوقات همراه با میوه‌های محلی سرو می‌شوند. غذاهای خیابانی در فرهنگ مردم این کشور جا افتاده و در سال‌های اخیر بین گردشگران نیز به محبوبیت بالایی رسیده است. همچنین نباید از مردم خونگرم تایلند غافل شد که مخصوصا در شهرهای کوچک و جزایر، به گرمی از شما میزبانی خواهند کرد.

همانطور که گفتیم، سفر به تایلند تنها مختص به بانکوک نمی‌شود و مقاصد مختلفی در این کشور هستند که می‌توانید انتخاب کنید. کرابی، پوکت، پاتایا، فی‌فی و … هر کدام ویژگی‌های خاص به خود را دارند و شیوه‌ای متفاوت، لحظاتی خاطره‌انگیز را در سفر برایتان خواهند ساخت. همچنین این را هم در نظر داشته باشید که چه به صورت خانوادگی به تایلند بروید و یا تنها و با دوستانتان به آن‌جا سفر کنید، می‌توانید هتل‌های بسیار خوبی از جاهای ارزان تا اقامتگاه‌های لوکس را انتخاب کنید.

رویارویی مدرنیته و سنت در کنار طبیعت با تور مالزی

تور مالزی ، در خیلی موارد انتخاب گردشگران به جای تایلند است. چرا که مالزی یکی از زیباترین کشورهای جنوب شرق آسیا به حساب آمده و مقاصد گردشگری جذابی دارد که در صدر لیست آن، کوالالامپور قرار می‌گرد. پایتخت مدرنی که یکی از مراکز تجاری مهم در کل آسیا به حساب می‌آید و با جاذبه‌های مختلفی که دارد، سفری شاد و فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

کوالالامپور شهری خاص است که با برج‌های دوقلوی بلند پتروناس و آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده‌اش معروف بوده و توریست‌ها در اولین فرصت خود را به مراکز خرید مجلل و بزرگ این شهر می‌رسانند. اما کوالالامپور دارای مراکز فرهنگی مختلف، موزه‌ها و گالری‌های هنری متعدد و یک پارک جنگلی بسیار بزرگ درست در مرکز شهر است که طراوتی باور نکردنی به کل پایتخت بخشیده است.

چند معبد مهم و مساجد زیبا در کوالالامپور واقع شده و از طرفی شما می‌توانید به پارک پرندگان یا باغ‌های گل بروید و عکس‌های جالبی در آن‌جا بگیرید. اگر اهل تفریح و کارهای هیجان انگیز باشید، پارک‌های بازی و البته پارک آبی بسیار بزرگ سانوی لاگون با بازی‌های متنوع و هیجان انگیز به خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد. آکواریوم بزرگ KLCC با تونل شیشه‌ای بزرگ و 5 هزار موجود دریایی زیبا و رنگارنگ جایی عالی برای یک گردش خوانوادگی است.

غیر از کوالالامپور جاهای جذاب دیگری هم هستند که برای تور مالزی می‌توانید انتخاب کنید. پنانگ از آن‌جاهای خاص بوده که به غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌اش معروف است و البته لنکاوی زیبا با آن سواحل فوق‌العاده و مناظر چشم‌نوازش، بدون شک مقصدی عالی برای سفر خواهد بود. لنکاوی از چندین جزیره‌ی کوچک و بزرگ تشکیل شده و ریزورت‌های ساحلی خاص و مجللی در خود دارد. تفریحات آبی، گشت‌های دریایی، غواصی و اسنورکلینگ و ماجراجویی در طبیعت جنگلی، تنها بخشی از فعالیت‌هایی هستند که در این بخش از مالزی می‌توانید انجام دهید.

این تابستان با تور بالی در سواحل رویایی اندونزی خوش بگذرانید

اندونزی جاهای دیدنی زیادی در خود دارد اما این تور بالی است که پرطرفدارترین مقصد گردشگری در این سرزمین به حساب می‌آید. بالی را “سرزمین خدایان” می‌نامند و این تنها به خاطر معابد شگفت‌انگیزی نیست که در این جزیره بزرگ ساخته شده‌اند، بلکه طبیعت فوق‌العاده زیبا و سواحل دیدنی و ترکیب آن‌ها با این معابد باعث شده تا بالی را به این اسم صدا بزنند. جزیره‌ای که در کنار تمام زیبایی‌هایش، یکی از مفرح‌ترین مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا نیز به حساب آمده و تفریحات مختلفی را در آن‌جا می‌توانید تجربه کنید.

چندین ساحل عالی در بالی وجود دارد که هر کدام با زیبایی منحصر به فرد خود و امکاناتی که دارند، از شما در طول سفر میزبانی خواهند کرد. نکته جذاب در این سواحل، امکانات عالی برای انجام تفریحات آبی است. هر فعالیتی که در ذهن داشته باشید را در سواحل بالی می‌توانید به انجام برسانید. از سواری بر جت اسکی‌های تندرو تا اسکی روی آب، پدل بردینگ، پاراسیلینگ، قایق سواری، فلای برد و خیلی کارهای هیجان انگیز و حتی آرامش بخش دیگر که همگی در سواحل بالی برایتان مهیا هستند.

از امتیازات سفر به بالی، وجود ریزورت‌های ساحلی بسیار خوب در این جزیره است. در هر منطقه‌ای از بالی چندین اقامتگاه‌های مجلل و عالی با ساحل اختصاصی و امکانات گسترده قرار گرفته و انتخاب‌ها در این زمینه بسیار زیاد هستند. ریزورت وستین در نوسا دوا، ریزورت ملیا، ریزورت پادما یا هتل ایندیگو در سمیانیاک از جمله این اقامتگاه‌های جذاب هستند. این مجموعه‌ها همگی دارای استخرهای بزرگ، زمین‌های ورزشی، رستوران‌های متعدد، سواحل اختصاصی با امکانات متنوع برای تفریحات آبی و امکانات رفاهی کامل بوده و همه چیز را برای سفری عالی برایتان فراهم می‌کنند.

فعالیت‌های زیادی هستند که در بالی می‌توانید به سراغشان بروید. اما پیشنهاد اول ما به شما، سر زدن به جاذبه‌های طبیعی و معابد زیبای بالی است. چندین آبشار بسیار زیبا همچون تِگِنونگان در بالی وجود داشته و در دل جنگل‌های گرم‌سیری نیز می‌توانید به دیدن دریاچه‌های زمردین بروید که همچون جواهری، درختان بزرگ این جنگل‌ها، آن‌ها را در بر گرفته‌اند.

اما تفریح کردن در بالی نیز تنها به سواحل این جزیره ختم نمی‌شود و پارک‌های آبی متعددی هستند که برای خوشگذرانی عالی هستند. مراکز خرید عالی و لوکسی در جزیره وجود دارند که برای تهیه اجناس مختلف از انواع برندهای بین‌المللی می‌توانید به سراغشان بروید و اگر اهل دیدن فیلم‌های هالیوودی هستید، خیالتان راحت که در تور بالی می‌توانید در بزرگترین مجموعه‌های سینمایی  به تماشای فیلم‌های روز دنیا بنشینید.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *