آخرین خبرها

تاثیر شبکه های اجتماعی بر خرید تور و سفر

در جامعه امروزی با فراگیر شدن اینترنت و دسترسی راحت مردم به شبکه ‌های اجتماعی مختلف، طیف متنوعی از کسب و کارها را دچار تغییر و تحولات چشمگیری کرده است. این روزها افراد در سراسر دنیا قبل از اینکه اقدام به انجام کاری کنند، حتما گشتی در اینترنت می زنند و در مورد آن موضوع تحقیقات کافی و مهم را انجام می دهند تا اطلاعات زیادی را کسب ‌کنند. مثلا وقتی افراد تصمیم به سفر می ‌گیرند، درست بعد از انتخاب لوکیشن به اینترنت و شبکه ‌های اجتماعی سری میزنند و نظرات و پیشنهادات افرادی که قبلا به آن مقصد سفر کرده اند را مطالعه می کنند. این کار باعث می ‌شود که افراد درباره‌ موقعیت مکانی که به آن جا می روند، اطلاعات مهمی بدست آورند و وسایل لازم برای سفر را همراه خود داشته باشند.

بنابراین تمامی آژانس ‌های مسافرتی و گردشگری در ایران که مجری ارائه تورهای مسافرتی، گردشگری، سیاحتی و زیارتی مهم داخلی – خارجی هستند، باید در تمامی شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ، لینکدین، توییتر، فیسبوک و… فعالیت داشته باشند و از این طریق علاوه بر افزایش آگاهی مخاطبان خود، بتوانند مشتریان زیادی را نیز جذب کنند. در ادامه قصد داریم به 3 مقصد مهمی که این روزها در شبکه های اجتماعی خیلی مطرح و پرطرفدار شده اند اشاره کنیم.

تور ترکیه

تور استانبول دقیقا همان اسمی است که با شنیدنش دلتان می‌ خواهید بروید و چمدانتان را ببندید و راهی این کشور شوید! اینجا در اصل سرزمین تاریخی عثمانی‌ ها، سواحل درخشان مدیترانه، محله ‌های رنگارنگ، باقلواها و کافه ‌های لذیذ… است و از دلایل این همه محبوبیت در دنیا می توان به داشتن شهرهای توریستی متعدد، هتل ‌ها و رستوران ‌های لوکس، فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت و سواحل تفریحی فراوانش و… اشاره کرد. آژانس مسافرتی نامی گشت در بعضی از ایام سال و تعطیلات نوروز بعنوان مجری و چارتر کننده‌ تورهای ترکیبی ترکیه را اجرا می ‌کند؛ به طور مثال معمولا در این ایام تورهای ترکیبی استانبول – آنتالیا، آنتالیا – کوش آداسی، ازمیر – آنتالیا و ازمیر – کوش آداسی و…  به صورت هوایی و زمینی اجرا می ‌شوند که انتخاب هر کدام به سلیقه شما برمیگردد. ضمنا زمانی که شما محدودیت زمانی و مالی داشته باشید استفاده از تور ترکیبی ترکیه این امکان را به شما می ‌دهد که در مدت زمان یک هفته تجربه دیدن چند شهر توریستی و تفریحی را یکجا بدست آورید.

در ادامه اینکه خوشبختانه آژانس‌ مسافرتی نامی گشت ایرانیان با ایجاد اکانت های مختلف در فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام یا واتس اپ با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط می باشد و توانسته تعامل بیشتری با ‌آ‌ن ‌ها داشته باشد. برخی از اقداماتی که این آژانس توانسته با انجام آن ‌ها از طریق این شبکه های مجازی منجر به پیشرفت کار در خصوص خدمات گردشگری خود شود، عبارتند از:

  • انتشار ویدیوها و عکس ‌هایی از سفر به مقاصد داخلی یا خارجی.
  • به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو از مکان ‌هایی که قرار است به آن جا مسافرت کنند.
  • انتشار تخفیف و آفر‌های تورهای مسافرتی داخلی و خارجی.
  • به اشتراک گذاشتن صحنه ‌های جذاب و دلنشین از مکان ‌های توریستی.
  • انتشار قیمت و هزینه‌ برگزاری تورهای ایرانگردی و جهانگردی.
  • تهیه‌ ولاگ‌ های جذاب و دیدنی برای افزایش مخاطبان خود.
  • انتشار زمان و تایم برگزاری سفرهای مختلف به سراسر دنیا.

تور گرجستان

گرجستان یکی از کشورهای اروپای شرقی می باشد که درست در سواحل دریای سیاه جای گرفته است و مرز بین اروپا و آسیا را تشکیل داده است. این کشور تاریخی و زیبا با وجود وسعت کمی که دارد، تنوع آب و هوا و جاذبه‌ های طبیعی قابل توجه و شگفت انگیزی دارد؛ از کوه‌های سربه ‌فلک کشیده با آب ‌و ‌هوای کوهستانی تا مناطق ساحلی دریای سیاه و دره ‌های سرسبز همگی شما مسافرانی که راهی تور گرجستان هستید را را شیفته خود کند.

خوب بی شک برای داشتن سفری راحت و دلنشین، انتخاب مکانی مناسب برای سفر و داشتن آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص لوکیشن مورد نظر از جمله الزامات سفر است. یکی از پلتفرم ‌هایی که آژانس مسافرتی نامی گشت به مشتریان خود برای انتخاب مکانی مناسب جهت سفر کمک کرده است، ارائه برنامه ها و اپلیکیشن های شبکه‌ های اجتماعی می ‌باشد. شما با  عضویت در شبکه‌ هایی از جمله واتساپ و تلگرام و حتی اینستاگرام می توانید تمامی اطلاع رسانی ‌ها و توضیحات تورهای گرجستان به مقاصدی همچون تفلیس و باتومی که از این طریق منتشر می شود را داشته باشید.

تور ارمنستان

تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی محسوب می شود که در تمامی فصول سال برگزار می ‌شود. در میان تورهای خارجی، تور ارمنستان از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه ‌و ارزان است و این کشور، همسایه دیوار به دیوار ایران است و به دو شکل زمینی و هوایی می ‌توانید به این کشور براحتی سفر کنید. علاوه ‌بر این برای سفر به ارمنستان به ویزای خاصی نیاز ندارید و تنها داشتن پاسپورت معتبر کافی است. همین موضوع باعث شده است تا امکان برگزاری تور لحظه آخری و ارزان ارمنستان هم برای این کشور وجود داشته باشد.

حالا اگر راهی سفر با تور ارمنستان هستید جالب است بدانید که گردشگران قبل از خرید این تورها از نظرات و راهنمایی های دیگران در شبکه های اجتماعی مسافرتی بیش از پیش استفاده می کنند. اگر شما وقت، منابع کافی و خلاقیت برای حضور در شبکه های اجتماعی مسافرتی و پلتفرم های گردشگری داشته باشید، به متنوع ترین و ارزانترین تورهای ارمنستان آژانس گردشگری نامی گشت دست پیدا می کنید. بهره بردن از خدمات آژانس‌ نامی گشت، از راه‌ های سفر به مناطق مختلف دیدنی و گردشگری است که هر ساله افراد زیادی از طریق این آژانس مطرح و با تجربه راهی سفر با تورهای خارجی می شوند. طبیعتا یکی از راه‌ های تبلیغات دیجیتال برای آژانس‌ ها شبکه‌ های اجتماعی و فضای مجازی است که اگر از این محیط به درستی استفاده شود، بی شک باعث افزایش فروش برای این مجموعه های گردشگری و بالا رفتن سود شرکت خواهد شد.

مجموعه مسافرتی نامی گشت فضاهای مختلفی مانند توییتر، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ را در دسترس شما گذاشته است تا بتوانید براحتی از آفرهای تورهای ارمنستان و دیگر مقاصد خراحی و داخلی با خبر شوید و این شرکت گردشگری با کمک این نرم افزار‌ها با مشتریان خود در ارتباط می باشد و اهمیت بسیار زیادی برای مسافران خود قائل می باشد.

نتیجه گیری نهایی

یکی از آژانس های گردشگری و مسافرتی مطرح که در زمینه اجرای بهترین تورهای مسافرتی ارزان و لحظه آخری فعالیت دارد و به عنوان مجری اصلی تورهای داخلی و خارجی شناخته شده است؛ آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان به آدرس سایت www.namigasht.com می باشد. این مجموعه در زمینه استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی به شدت فعال می باشد و هر روز آمار جدید اطلاعات و قیمت تورهای مسافرتی، بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل های داخلی و خارجی را در پلتفرهای شبکه های اجتماعی درج خواهد شد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت تورهای ارائه شده خارجی توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم با شماره تلفن 49398تماس حاصل نمایید.

 

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *