آخرین خبرها

تبلیغ در گوگل با نوین مارکتینگ

اگر می‌خواهید برای رسیدن به مخاطب مورد نظر خود مبلغی را صرف تبلیغات کنید، بهتر است این هزینه را در جای مناسب خرج کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران سرویس تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه‌ای و مدیریت شده ارائه می‌کند.

تبلیغات در گوگل با بازدهی بالا

گوگل به صورت روزانه ۲۵۹ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد و ۴.۸ میلیارد تعامل روزانه دارد.

پلتفرم گوگل ادز نزدیک به دو دهه است که در حوزه تبلیغات پولی فعالیت دارد. گوگل منبعی است که توسط مردم سراسر جهان برای پرسیدن سوالات استفاده می‌شود که با ترکیبی از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک به آنها پاسخ می‌دهد. طبق گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگان برای هر ۱ دلار که در گوگل ادز خرج می‌کنند، ۸ دلار بازگشت سرمایه خواهند داشت. میزان استفاده افراد مختلف از گوگل می‌تواند دلیل کافی برای استفاده از این ابزار تبلیغات باشد.

با توجه به گستردگی حوزه گوگل، احتمالا خود شما هم تاکنون تبلیغات در گوگل را مشاهده کرده‌اید و حتی بر روی آن کلیک کرده‌اید، این قضیه در مورد مشتریان بالقوه شما نیز صادق است.

چرا باید در گوگل ادز تبلیغ کنید؟

هیچ وب‌سایتی به اندازه گوگل بازدیدکننده ندارد و بهتر از گوگل نمی‌تواند باعث گسترش کسب‌وکار شما شود.

رقبای شما از گوگل ادز استفاده می‌کنند و حتی ممکن است با همان محصولات و یا خدمات شما، با استفاده از تبلیغات در گوگل، در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرند. هزاران شرکت از این ابزار تبلیغاتی برای ارتقاء مشاغل خود و تبلیغ کار در گوگل استفاده می‌کنند، به این معنی که حتی اگر شما با یک کلمه جستجو شده به صورت ارگانیک در رتبه اول قرار داشته باشید، لینک وب‌سایت شما در زیر لینک وب‌سایت رقبای شما قرار می‌گیرد.

تبلیغ در گوگل یک بازاریابی هدفمند است

بر هیچکس پوشیده نیست که هر چقدر برای تبلیغات خود هزینه کنید و بر روی آن متمرکز شوید و بخواهید آن را قوی کنید، احتمال کلیک هدفمند کاربر را بر روی تبلیغات خود را بالاتر خواهید برد و در نتیجه می‌توانید مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جذب کنید. به همین دلیل گوگل ادز به طور فزاینده‌ای در بین کسب وکارهای مختلف محبوب شده است.

گوگل ادز یک بستر تبلیغاتی پولی است که تحت کانال بازاریابی موسوم به پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کار می‌کند، جایی که شما (تبلیغ کننده) به ازای هر کلیک، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید.

هدف گیری مخاطبان در تبلیغات گوگل

اگر در هنگام جستجو در موتور جستجوگر گوگل به نتایج دقت کنید متوجه می‌شوید که در نتایج صفحه اول و دوم گوگل، در کنار لینک برخی از سایت‌ها عبارت اختصاری AD قرار گرفته است.  این بدین معنی است که این سایت برای ظاهر شدن در نتایج ابتدایی گوگل از قابلیت تبلیغات در گوگل استفاده کرده است.

گوگل ادز به شما امکان می‌دهد تبلیغات به موقع (با زمانبندی مناسب)، از طریق موبایل و دسکتاپ، را در معرض دید مخاطبان خود قرار داده و با آنها به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه‌ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی گوگل یا نقشه گوگل به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می‌شود. به این ترتیب، در زمان درست و منطقی، مخاطب با تبلیغ شما روبرو می‌شود و شما به مخاطب خود می‌رسید.

تبلیغات این پلتفرم می‌توانند در کانال‌های دیگر نیز نمایش داده شود، از جمله این کانال‌ها می‌توان به یوتیوب و گوگل دیسپلی نتورک اشاره کرد.

با گذشت زمان، گوگل ادز همچنین به شما کمک می‌کند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را بهبود ببخشید تا تبلیغات شما به مخاطب  بیشتری برسد تا کسب و کار شما بتواند به همه اهداف کمپین که بابت آن هزینه کرده‌اید، برسد.

تبلیغ در گوگل ادز چگونه کار می‌کند؟

گوگل ادز آگهی شما را در معرض دید مشتریان احتمالی یا مشتریانی قرار می‌دهد که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. تبلیغ کنندگان بر اساس اصطلاحات جستجو یا کلمات کلیدی آگهی خود را پیشنهاد می‌دهند و برندگان این پیشنهاد بسته به نوع انتخاب کمپین تبلیغاتی در بالای صفحات نتایج جستجو، در ویدیوهای یوتیوب یا در وب سایت‌های مربوطه قرار می‌گیرند.

آیا CTR بالا در تبلیغات گوگل ادوردز برای موفقیت کافی است؟

خیر. واقعیت این است که CTR یا نرخ کلیک بالا تنها یکی از شاخص‌های مهم است. کمپین تبلیغاتی شما در صورتی موفق خواهد شد که سایر شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI: Key Performance Indicator) شما نیز بالا باشد. در واقع بالا بودن CTR در گوگل ادوردز در کنار سایر شاخص‌های مثبت می‌تواند به بهبود نتایج مالی دریافتی از آگهی، به شما کمک کند.

در این میان از این موضوع غفلت نکنید که CTR بالا به هر قیمتی نیز خوب نیست. در واقع اگر CTR شما بیش از حد، از میانگین بازار بالاتر است؛ یعنی اشکالی وجود دارد! ممکن است متن آگهی شما گمراه‌کننده باشد؛ یا هدف‌گیری شما بیش از حد معمول وسیع باشد. حتی ممکن است مشکل از جای دیگری باشد.

به عنوان مثال فرض کنید آگهی شما جذاب و با کیفیت است و به همین دلیل CTR بالایی را تجربه می‌کنید. اما صفحه لندینگ شما برای آگهی بهینه نشده است، دکمه CTA در جای مناسبی قرار ندارد، قیمت پیشنهادی شما مناسب نیست، محصول شما کیفیت لازم را ندارد و… آیا در این شرایط بالا بودن CTR در گوگل ادوردز به شما کمکی کرده است؟

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید.

ارزش هر کمپین تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به قابلیت اندازه گیری میزان موفقیت آن است. گوگل ادوردز با پلن مدیریتی  Google ADS برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می‌کند که از ابتدا تا انتهای روند تبلیغ در گوگل را با استفاده از داده‌های آماری رصد کنند تا به صورت شفاف مشخص شود هزینه تبلیغاتی به چه صورت در چرخه بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. همچنین این داده‌ها به شما کمک می‌کند که نیاز مخاطبان خود را به درستی درک کنید تا برای آینده بتوانید کمپین‌های تبلیغات در گوگل بهینه‌تری را راه‌ندازی کنید. برای تبلیغات در گوگل به سایت نوین مارکتینگ (https://novinmarketing.com/google-adwords) مراجعه کنید. تبلیغ در گوگل را از نوین مارکتینگ نماینده رسمی گوگل در ایران بخواهید.برای سفارش تبلیغ در گوگل اینجا را کلیک کنید

گوگل ادز Google ADS یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال موثر برای سوق دادن ترافیک مناسب و مشتریان مناسب به سمت وب سایت و کسب و کار شماست و این درست در زمانی است که آنها  دقیقا در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات شما هستند. با سرویس تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ می‌توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و ترافیک و فروش فروشگاه خود را افزایش دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ با بهینه سازی کمپین ادوردز مخاطبان اصلی شما را هدف قرار می‌دهند تا تبلیغات شما با هزینه کمتر نرخ تبدیل بالاتری داشته باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ با تجربه صدها کمپین تبلیغات در گوگل موفق در هر فصل بهینه‌ترین کمپین تبلیغاتی را برای مشتریان خود راه‌اندازی و مدیریت می‌کند تا مشتریان از بابت مدیریت کمپین و صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی دغدغه نداشته باشند. برای سفارش تبلیغات گوگل به سایت نوین مارکتینگ novinmarketing.com مراجعه کنید.

 

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *