آخرین خبرها

تخت سنتی رستورانی+قیمت ویژه

تخت سنتی رستورانی چیست | مزایای خرید تخت سنتی

تخت سنتی رستورانی با ساختاری ساده است. یعنی فقط از نوارهای چوبی تشکیل شده است که محکم به یکدیگر متصل شده اند. این تخت های ساخته شده برای رستوران ها چوب طبیعی ساده یا چوب صنعتی معمولی نیست. نوارهای چوبی از بسته های قدیمی بازیافت شده. بین لت های چوبی در سطح تخت سنتی چوبی شکاف هایی وجود دارد که نسبت به تخت های معمولی بسیار بزرگتر و پهن تر است.

با توجه به لت های چوبی روی هم، تخت سنتی هنوز کاملا از زمین جدا است حتی اگر پایه نداشته باشد. از سلامت و ایمنی فردی که روی آن نشسته یا خوابیده است اطمینان حاصل کنید. ظاهر تخت سنتی رستورانی بسیار روستایی و ساده به نظر می رسد. بنابراین، مناسب است که در هر مکانی به سبک ساده سنتی یا تا حدودی کلاسیک قرار گیرد.برای اطلاعات مفید تر و لیست قیمت رو لینک کلیک کنید.

خرید بهترین تخت سنتی رستورانی

ما شما را با کمی مزایا و معایب این مدل تخت آشنا خواهیم کرد تا متوجه شوید که آیا باید تخت سنتی بخرید یا خیر؟

مزایای سنتی رستورانی

قیمت پایین: در مقایسه با مدل تخت های ساخته شده از چوب صنعتی یا چوب طبیعی، تخت سنتی همیشه تا حدودی ارزان تر است. برای داشتن این تخت فقط 1-2 میلیون نیاز است.

رنگ‌های چشمگیر و خارق‌العاده: وقتی به مدل‌های تخت سنتی نگاهی بیندازید، هرگز زیبایی طبیعی آن‌ها را فراموش نخواهید کرد. اگرچه از رنگ های چشم نواز استفاده نمی کند، اما همچنان جذابیت غیرقابل انکاری را به ارمغان می آورد.

چیدمان و تعویض آسان: به دلیل اینکه مدل تخت از لت های چوبی مجزا است، ثابت نیست. بنابراین کاربران می توانند به راحتی شکل و اندازه تخت را تغییر دهند. مناسب ترین انتخاب با توجه به اندازه مکان و نیاز به استفاده وجود دارد.

جداسازی و استفاده آسان: در مقایسه با سایر مدل های تخت چوبی یا فلزی. دقت کنید جدا کردن و استفاده از تخت های سنتی رستورانی بسیار ساده تر است. تنها با چند مرحله ساده، تمام مشکلات در اسرع وقت حل خواهد شد.

معایب تخت های سنتی رستورانی

عمر مفید کم: زیرا فرآیند خشک کردن یا پردازش وجود ندارد. بنابراین، دوام تخت سنتی محدود است. ممکن است در حین استفاده پیچ خورده و کشیده شود. می تواند تجربیات کاربر را تحت تاثیر قرار دهد.

ایمنی بالا نیست: اگر سطح به دقت کار نشود، بستر تخت به راحتی باعث ناامنی می شود. به دلیل تراشه های باقی مانده در فرآیند تولید. همچنین به دلیل شکاف های زیاد بین لت های چوبی. بنابراین ظرفیت باربری تخت سنتی محدود است.

برای فضاهای لوکس و باکلاس مناسب نیست: به دلیل ویژگی های متریال، رنگ و ساخت. به همین دلیل است که ترکیب تخت های سنتی با مبلمان کلاسیک و درجه یک دشوار است.

نهایی کردن

اگر مکانی با سبک ساده، کلاسیک و سنتی دارید. خرید تخت سنتی چیز خوبی خواهد بود. و اگر توانایی مالی بهتری دارید. اگر می خواهید مکان مورد نظر را به شیوه ای ظریف طراحی کنید، می توانید این تخت را انتخاب کنید. اینکه آیا همه چیز انجام می شود یا نه بستگی به شرایط و نیاز خاص دارد.

چگونه خودتان یک تخت سنتی بسازید؟

تخت سنتی خودبسته موثرترین راه برای استحکام بیشتر ساختار تخت های سنتی در نظر گرفته می شود. راه بستن این نوع تخت چندان پیچیده نیست. قطعا شما می توانید در خانه به راحتی برای خود تخت های کوچک سنتی درست کنید.

مرحله 1: پالت های چوبی محکم با اندازه مساوی را آماده کنید.

مرحله 2: پالت های چوبی را تمیز و جلا دهید تا از زیبایی و ایمنی کاربران اطمینان حاصل کنید.

مرحله 3: پالت ها را رنگ آمیزی اولیه و زیبا کنید. رنگ کردن بدنه های چوب می تواند به محافظت از چوب بسیار کمک  شایانی کند. همچنین دانه های چوب را نرم می کند و تجربه دراز کشیدن و نشستن را راحت تر می کند.

مرحله 4: پالت ها را در چارچوب کامل تخت جمع کنید.

مرحله 5: از چکش و میخ برای بستن پالت های چوبی استفاده کنید تا کل ساختار تخت کامل شود.

مرحله 6: تشک، بالشتک را روی تخت پالت قرار دهید و از آن به عنوان یک تخت معمولی استفاده کنید.

امیدواریم با 6 روش تولید کننده تخت چوبی حرفه ای که توسط ویلاساز ارائه شده است بهره مند شوید. خوانندگان انتخاب درستی برای خود خواهند داشت.

قیمت میز رستوران چوبی

شایان ذکر است که بدانید زیرساخت یا قیمت میز رستوران چوبی و ابعاد و اندازه باید با آشپزخانه خودتان هماهنگ باشد. طول و عرض دستگاه در دستگاه های مستقل نقش چندانی ندارد اما باید در نظر داشت که هر چه دستگاه بزرگتر باشد فضای بیشتری دارد.

کدام تخت سنتی را باید انتخاب کرد؟

یک تخت سنتی فرمت تخت را تعریف می کند، نه یک روش ساخت. بنابراین این تخت ها می توانند سبک های مختلفی داشته باشند: مینیمال، سنتی، مدرن، کلاسیک، ظریف، جوان، دنج و غیره.

بنابراین، مطمئنا به این فکر می کنید که هنگام انتخاب تخت مناسب برای رستوران خود چه چیزی را در نظر بگیرید؟ قطعا سبکی که مکان به آن تزئین شده است. یک تخت ساده چوبی سنتی، مناسب برای فضای داخلی دنج، مدرن و شیک.

در یک مکان زیبا که در آن فضای فریبنده است. یک تخت با یک تخته بزرگ پرزدار عالی به نظر می رسد. تخته های که با چیدمان های مدرن مطابقت دارند و در عین حال مینیمالیستی باقی می مانند بسیار عالی هستند. اگر برای هر مکانی به تخت نیاز دارید، یک تخت سنتی را ترجیح دهید.

تعیین ابعاد مناسب برای تخت های سنتی

پیدا کردن تشک مناسب به دلیل انتخاب اندازه، که از تختی به تخت دیگر متفاوت است، می تواند به یک سردرد واقعی تبدیل شود. در واقع اندازه های استانداردی برای مطابقت با همه تشک ها وجود دارد. در اینجا راهنمای اندازه گیری تخت های سنتی هستیم.

ابعاد تخت و تشک اساسا به اندازه مکان موردنظر، راحتی و نیازهای خود بستگی دارد. در. بنابراین، قبل از در نظر گرفتن نوع پایه تخت یا تشک، باید ابعاد تخت را در نظر گرفت. ملحفه و همچنین جنس فریم تخت نیز بسته به سایز تخت متفاوت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید و قیمت تخت سنتی رستورانی می توانید با ما تماس بگیرید.

منبع: سایت ویلاسازه

همچنین ببینید

معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران در 1403 (قیمت + ویژگی ها)

ساخت تیزر تبلیغاتی همواره یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی بوده و هست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *