آخرین خبرها

تزریق ظریف بوتاکس برای صورت

[ad_1]

خطوط و چین هایی که روی صورت قرار می گیرند اغلب خطوط بیان نامیده می شوند و با افزایش سن با گذشت زمان ایجاد می شوند. ما با خندیدن ، لبخند زدن ، چشمک زدن ، اخم و صحبت کردن ، باعث تعمیق خطوط ریز اطراف چشم و پیشانی و ظاهر شدن خطوط در اطراف دهان می شویم. سیگار کشیدن ، استرس و قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. بوتاکس یک راه حل امن ، سریع و ساده برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک است.

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی بدون جراحی است که انجام می شود و اگر دوست دارید اعتماد به نفس بیشتری در ظاهر خود داشته باشید ، در این صورت تزریق بوتاکس باعث می شود صورت شما احساس آرامش و جوان سازی بیشتری پیدا کند. نتایج درمان بوتاکس بین سه تا چهار ماه طول می کشد ، سپس آنها به تدریج کمرنگ می شوند ، اما اگر شما بوتاکس را تکرار کنید ، نتایج ممکن است طولانی تر باشد.

از مزایای بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوستی نرم و لطیف
  • می تواند خطوط اخم و استرس را آرام کند
  • خطوط اطراف لب را کاهش می دهد
  • چشمها را باز می کند
  • به شما ظاهری تازه می بخشد
  • کلاغ های پای چشم را از بین می برد
  • درمان ایمن ، سریع و تزریقی
  • نتایج اثبات شده
  • بدون زمان بهبودی

درمان بوتاکس معمولاً بدون درد است ، اما برخی از مشتریان ممکن است کمترین ناراحتی را تجربه کنند. پزشک کلینیک زیبایی انتخاب شده شما می تواند با استفاده از بی حس کننده موضعی قبل از درمان ، ناراحتی احتمالی را کاهش دهد و تزریق بوتاکس را ملایم و بدون درد کند. تیم لوازم آرایشی شما را راحت کرده و در طول تجربه از شما پشتیبانی می کنند.

یک سوزن بسیار ریز مقدار کمی بوتاکس را به عضلات صورت تزریق می کند ، جایی که می خواهید چین و چروک ها و خطوط ظریف را پاک کنید ، و اگرچه تزریق سریع است اما شما ممکن است یک احساس سوزن سوزن کوچک داشته باشید. بسته به عمق خطوط صورت ممکن است چند بار تزریق شود. درمان بی خطر است و شما می توانید خود را به ملاقات کلینیک خود برسانید و می توانید بلافاصله پس از درمان بوتاکس به فعالیت های منظم خود برگردید.

معمولاً در طی چند روز نتایج درمان بوتاکس خود را مشاهده خواهید کرد و بعد از دو هفته که عضلات غیرفعال خواهند بود ، پیشرفت بیشتری خواهید دید. پوست شما نرم می شود و خطوط ریز و چین و چروک آن کمتر دیده می شود و به صورت شما حالت قویتر و جوان تری می دهد. درمان بوتاکس که به طور ناخوشایند انجام می شود ، می تواند ظاهر شما را با افزایش سن کنترل کند ، اما این روش درمانی به این معنی نیست که شما سالها جوانتر به نظر برسید ، بلکه بیشتر به شما کمک می کند تا ظاهری شاداب ، آرام و جوان داشته باشید.

[ad_2]

همچنین ببینید

دوچرخه ثابت در مقابل اسپینینگ ، چه تفاوت هایی دارند؟

با شروع برنامه تمرینی دوچرخه سواری ، یکی از سوالاتی که ممکن است از خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *