آخرین خبرها

تعمیرات موبایل بهترین شغل دومی که می توانید داشته باشید

امروزه انتخاب شغل دوم یکی از مهم ترین موضوعاتی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. چرا که حقوق و دستمزد برای زندگی در شرایط امروز کافی نبوده و بایستی شغل دومی داشت تا بتوان از پس هزینه های زندگی برآمد. مشاغل بسیاری وجود دارند که می توانید آنها را برای شغل دوم خود انتخاب کنید.

بسیاری از افراد مشاغلی مانند فعالیت در تاکسی های اینترنتی، فروشندگی و غیره را به عنوان شغل دوم خود انتخاب میکنند. این مشاغل درست است که درآمدی به همراه داشته اما آینده شغلی ندارد. بنابراین توصیه می کنیم شغلی را به عنوان شغل دوم برای خود انتخاب کنید که علاوه بر درآمد از آینده خوبی برخوردار باشد. یکی از این مشاغل که از درامد بالایی برخوردار بوده ضمن اینکه ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد شغل تعمیرات موبایل است.

در ادامه این مطلب با این شغل و نحوه ورود به آن آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

معرفی شغل تعمیرات موبایل و بازار کار آن

امروزه گوشی های موبایل با توجه به کاربردهای بسیاری که دارند بسیار مورد استفاده قرار گرفته وکاربران آنها به صورت چشمگیری در حال افزایش است. با افزایش تعداد کاربران موبایل و افزایش استفاده از آن در طی روز بدون شک خرابی های این وسیله افزایش یافته و این موضوع نشان از افزایش تقاضا برای تعمیرات این دستگاه و نیاز به مراکز خدمات دهی در زمینه تعمیرات موبایل می دهد.

با نگاهی به مغازه های تعمیرات موبایل به خوبی می توانید شاهد این موضوع باشید. همچنین نتایج بررسی ها نشان می دهد که شغل تعمیرات موبایل نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشورها از بازار کار خوبی برخوردار است.

ضمن اینکه ورود به این شغل آسان است و نیازی به سرمایه اولیه بالایی ندارد. تنها کافیست با پرداخت یک هزینه ناچیز و شرکت در یک دوره آموزشی تعمیرات موبایل با صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع موبایل های اندروید و آیفون آشنا شوید.

در دوره های تعمیرات موبایل تمامی مباحث مربوط به تعمیر موبایل به صورت کاملا عملی و تخصصی توسط اساتید با تجربه و متخصص این رشته به شما آموزش داده می شود. پس از یادگیری این مهارت ها تنها کافیست مدت زمان کوتاهی را به تمرین و تکرار اختصاص دهید پس از آن با ورود به بازار کار و جذب مشتری آماده جذب درآمد بالا باشید.

ورود به بازار کار این رشته نیاز به سرمایه بالایی ندارد شما می توانید در ابتدا از کار خود را به صورت اینترنتی و از طریق همکاری با سایت های خدمات آنلاین آغاز کنید. یا به صورت پاره وقت در مراکز خدمات رسانی موبایل شروع به کار کنید.

میزان درآمد تعمیرکار موبایل

در رابطه با درآمد شغل تعمیرات موبایل باید بگوییم که افراد متخصص و حرفه ای این رشته به طور متوسط درآمدی بین 10 تا 20 میلیون تومان را دارند. از آنجایی که تعمیرات موبایل جز مشاغل مهارت محور است بنابراین می توان گفت دانش و مهارت تاثیر ویژه ای بر درآمد این شغل دارد. شما با ورود به این شغل ممکن است در ماه های ابتدایی درآمد پایینی داشته باشید اما به مرور زمان درآمد شما روز به روز افزایش خواهد یافت.

چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

همانطور که اشاره شد شغل تعمیرات موبایل از مشاغل فنی و مهارت محور است. برای یادگیری تعمیرات موبایل بهترین راه شناسایی یک آموزشگاه معتبر و شرکت در دوره های آموزشی آن است. امروزه آموزشگاه های متعددی این دوره را برگزار می کنند اما شیوه آموزش در تمامی این مراکز یکسان نبوده و در برخی از این مراکز تنها به صورت تئوری مباحث تعمیرات موبایل آموزش داده می شود.

یکی از بهترین آموزشگاه هایی که به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش مباحث تعمیرات موبایل می پردازد آموزشگاه فنون برق تهران است. این آموزشگاه در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عملی به آموزش کلیه مباحث تعمیرات موبایل پرداخته و در مدت زمانی کوتاه شما را برای ورود به بازار کار این رشته و درآمدزایی آماده می کند.

آنچه آموزشگاه فنون برق را از دیگر آموزشگاه های فعال در این حوزه متمایز می کند، عبارتند از:

برگزاری دوره در کارگاه های مجهز، ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای، همکاری با اساتید باتجربه و ماهر، آموزش کاملا عملی و کارگاهی ، امکان تجدید دوره به صورت رایگان، مشاوره و بازاریابی برای ورود به بازارکار، پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با اساتید، حتی پس از پایان دوره برای رفع اشکال، آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی، دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور، برگزاری دوره در ساعات منعطف

این آموزشگاه علاوه بر دوره های موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید. در ادامه با برخی از این کلاس ها که از بازار کار خوبی برخوردار بوده و آنها می توانند برای انتخاب شغل دوم مناسب باشند آشنا خواهیم شد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

امروزه دوربین های مدار بسته یکی از پرطرفدارترین سیستم های امنیتی هستند که به دلیل مزایای بسیاری که در افزایش امنیت یک محیط دارند بسیار مورد تقاضا بوده و شاهد نصب آنها در محیط های گوناگونی هستیم. این موضوع بازار کار نصب دوربین های مدار بسته را بسیار داغ و پر رونق کرده است.

ضمن اینکه ورود به این بازار به سرمایه بالایی نیاز نداشته و شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک و ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته با مهارت های این شغل آشنا شوید. از آنجایی که این شغل نیز نیازی به زمان خاصی ندارد می تواند از انتخاب های خوبی برای شغل دوم باشد.

آموزش پی ال سی

تابلوهای پی ال سی با توجه به نقش مهمی که در مدیریت و برنامه ریزی امور دارند امروزه بسیار مورد استفاده بوده و در بخش ها و صنایع گوناگونی از آنها استفاده می شود. به کمک این تابلوها می توان بسیاری از فرایندها را مدیریت و برنامه ریزی کرد و خراب شدن و بروز مشکل در آنها اختلالات بسیاری را به همراه آورده و باعث خسارات بسیاری می شود.

این موضوع شغل پی ال سی و دوره آموزش plc را به یکی از مشاغل و دوره های عالی و تخصصی تبدیل کرده است شغلی که متخصصان حرفه ای در آن از درآمد بالایی برخوردار می باشند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعددی را برگزار می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *