آخرین خبرها
مشخصات شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920

تفاوت شوفاژ برقی مدل KH770920 با مدل KH770925 دلونگی

بررسی شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920 با مدل KH770925

شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920 (eLonghi electric radiator model KH770920) با مدل KH770925 چه تفاوت‌هایی دارد؟ هر دو مدل تقریبا عملکرد یکسانی خواهند داشت و تفاوت‌ها جزیی مربوط به توان گرمایشی آنهاست. اما در حالت کلی، این دو مدل برای اکثر منازل کارایی بسیار عالی را ارائه خواهند داد و می‌توان آنها را جزو گزینه‌های اصلی خرید شوفاژ برقی دانست. در ادامه تفاوت شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920 با مدل KH770925 را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

تفاوت شوفاژ برقی مدل KH770920 با مدل KH770925 دلونگی

رادیاتورDe’Longhi  با ستون‌های عمودی سبک پیانو از آلومینیوم ساخته شده است. همچنین به گونه ای طراحی شده که گرما را به طور یکنواخت در سراسر رادیاتور پخش کند و از طریق تشعشع و بدون تکیه بر گرمایش همرفت به اتاق شما ساطع خواهدشد. شوفاژ برقی دلونگی یا رادیاتورهای دلونگی بسیار سریع گرما تولید می‌کنند و کاربردی و بسیار کاربرپسند هستند که حداکثر انعطاف پذیری را از نظر استفاده تضمین خواهندکرد. این رادیاتورهای برقی که با کنترل از راه دور و کنترل صفحه کلید لمسی یکپارچه در سمت راست ارائه شده‌اند، بسیاری از عملکردهای از پیش تنظیم شده و قابلیت برنامه ریزی هفتگی یا روزانه را نیز ارائه می‌دهند که استفاده از آن را ساده و موثر می‌کند.

شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920

پس از تنظیم، شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920 به طور خودکار طبق برنامه روزانه برنامه ریزی شده کار می‌کند. (مهم: دستگاه باید همیشه به برق متصل باشد) و برای تغییر برنامه‌ریزی، کافی است بریدگی‌ها را به موقعیت اولیه برگردانید و دوره‌های جدید را تعریف کنید.

برای کار با دستگاه بدون برنامه ریزی، تمام بریدگی‌ها را به سمت مرکز فشار دهید. برای خاموش کردن کامل دستگاه، در این حالت باید تمام کلیدها را خاموش کرده و دوشاخه برق را جدا کنید تا از کارکرد غیر ضروری تایمر جلوگیری شود.

به واسطه گرمایش  TURBO، برخی از مدل‌ها دارای فن حرارتی هستند تا اتاق را سریعتر گرم کنند. برای فعال کردن این عملکرد، کلید را در موقعیت خود قرار دهید و در صورت گرم شدن بیش از حد ناشی از گرد و غبار انباشته شده بر روی توری ورودی و خروجی هوا، بخش ایمنی دستگاه را خاموش می‌کند. قبل از راه اندازی مجدد دستگاه، آن را از برق بکشید و بگذارید خنک شود و قبل از وصل کردن مجدد دستگاه نیز توری‌های ورودی و خروجی را با جاروبرقی تمیز کنید.

تعمیر و نگهداری

قبل از هر گونه مداخله، شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770920 را از برق بکشید و صبر کنید تا خنک شود. رادیاتور برقی پر از روغن نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد و به سادگی گرد و غبار را با یک پارچه نرم و خشک پاک کنید. از به کارگیری هرگونه حلال یا پودر ساینده اجتناب کرده و در صورت لزوم، آلودگی را با جاروبرقی از بین ببرید.

توجه مهم: هرگز آن را نپوشانید! دستگاه در حین کار برای جلوگیری از هر گونه خطر گرم شدن بیش از حد نیاز به محیطی باز دارد. با این وجود، در صورت سهل انگاری منجر به گرم شدن بیش از حد شده و بخش ایمنی به صورت خودکار عملکرد رادیاتور را قطع می‌کند.

شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925

شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925 قابلیت‌های متنوعی دارد و همانند مدل قبلی، از امکانات مشابهی برخوردار است. سایر ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:

  • تعداد پره: 9
  • برای اتاق‌های تا 60 متر مکعب
  • قدرت گرمایش – حداکثر 2000W
  • قدرت گرمایش -1100W
  • قدرت گرمایش – حداقل 900W
  • چراغ نشانگر روشن/خاموش: ✓
  • کاستورهای از پیش مونتاژ شده: ✓
  • ترموستات اتاق: ✓
  • سوئیچ با چراغ نشانگر: ✓
  • گارانتی: 12 ماه
  • در سه خروجی قدرت 1kW، 5kW، 1.8kW.

بررسی شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925

ویژگی ها

رادیاتور برقی دلونگی، یکی از پرفروش‌ترین رادیاتورهای الکتریکی در ایتالیا است و این دستگاه شوفاژ برقی دلونگی مدل KH770925 را می‌توان برای روشن و خاموش شدن در ساعات مختلف هر روز و با تنظیمات دمایی متفاوت تنظیم کرد. سایر قابلیت‌های آن را در ادامه ذکر کرده‌ایم.

_این رادیاتور قابل برنامه ریزی با یک واحد کنترل از راه دور آسان عرضه می‌شود.

_فن آوری عناصر منحنی امکان انتشار بهتر جریان هوای گرم را به سمت فضای داخلی اتاق فراهم می‌کند، بنابراین اتاق‌ها بسیار سریعتر گرم می‌شوند.

_لوازم الکترونیکی پیشرفته De’longhi دارای برنامه ریزی روزانه-هفتگی به همراه عملکرد ایمنی کودک است که دمای سطح را کاهش می‌دهد، علاوه بر این، این رادیاتور هوشمند دارای تنظیمات شب، راحتی، ضد یخ و حالت کرونو با گزینه کنترل سیم پایلوت است.

_مطابق با مقررات جدید بهره وری انرژی است.

_به دلیل داشتن سنسور پنجره باز، هر افت ناگهانی دمای اتاق این بخاری به طور پیش فرض روی حالت ضد یخ قرار می‌گیرد

_بی صدا در حال کار

_طراحی منحنی به جریان هوای گرم بهتر اجازه می‌دهد تا گردش کند

_کنترل از راه دور لمسی همراه با 5 گزینه تنظیمات مختلف

_واحد کنترل از راه دور به صورت مغناطیسی در پانل جلویی ذخیره می‌شود (همراه با براکت نصب روی دیوار)

_روغن مایع پر شده است که گرمای تولید شده را برای مدت بیشتری نگه می‌دارد

_تنظیم راحتی با دمای مورد نظر کاربر دارد

_تغییر دما +/- 2 درجه است.

_تنظیم ضد یخ در دمای 7 درجه سانتیگراد

_تنظیم شبانه دمای راحت را با کاهش هزینه‌های انرژی حفظ می‌کند

_مجهز به سیم پایلوت برای فعال کردن اتوماسیون از ترموستات اتاق جایگزین

_مقاوم در برابر آب: IP24 (مناسب برای حمام)

_دو عایق – کلاس عایق II

_قفل صفحه کلید از تغییرات تصادفی جلوگیری می‌کند

_تنظیم تقویت کننده 2 ساعت حالت Overdrive

_قابلیت برنامه‌ریزی 24 ساعته 7 روزه

سخن پایانی

گروه De’Longhi Spa یک شرکت ایتالیایی تولید کننده لوازم خانگی است و به ویژه برای دستگاه‌های قهوه ساز و تهویه مطبوع خود شناخته می‌شود. گروه دلونگی شامل برندهای De’Longhi، Kenwood ، Ariete  و Braun بوده و از جمله برندهایی است که به نسبت قیمت محصولاتش، کارایی بسیاری را به مشتریان ارائه می‌دهد. از لحاظ تاریخی، این شرکت به دلیل تولید وسایل گرمایشی (رادیاتور و تهویه مطبوع کمکی) شهرت دارد و از زمان این موفقیت تجاری که تولید آن همچنان ادامه دارد، دلونگی به لوازم خانگی کوچک و به‌ویژه دستگاه‌های قهوه‌ساز و وسایل آشپزی و همچنین دستگاه‌های بخارشوی متنوع شده است. تمامی محصولات آن از جمله شوفاژ برقی با کیفیتی عالی عرضه می‌گردد تا شما عزیزان بتوانید با خیالی راحت خرید کنید.

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *