آخرین خبرها

تور بالی نوید گشت، تجربه ای متفاوت از سفر

امروزه، درخواست زیادی برای تور بالی نوید گشت و تور فیلیپین وجود دارد و مسافران به دنبال خدمات ویزا هستند. سفر یکی از بزرگترین و بهترین لذت های انسان است که باعث می شود افراد تجربیات زیادی داشته باشند و حس خوبی را تجربه نمایند. هر چقدر انسان ها بیشتر به مسافرت بروند به همان اندازه می توانند کیفیت زندگی خود را افزایش دهند. اما تمامی افراد برای سفر به یک آژانس مسافرتی معتبر نیاز دارند. بی شک، آژانس نوید گشت یکی از بهترین آژانس های هواپیمایی است.

تور بالی

سفر به طبیعت بکر و مثال نزدنی

بالی یکی از جزایر اندونزی است که در میان اقیانوس هند و آرام قرارگرفته است و تمامی شهرتش را مدیون سواحل زیبایش است. تور گردشگری بالی شما را به سفری خاص و دوست داشتنی به طبیعتی بکر و مثال نزدنی می برد. طبیعتی که در بالی وجود دارد بسیار خاص است و دلیل اصلی آن آب و هوای مرطوب بالی است. در این جزیره انواع پوشش گیاهی وجود دارند که تقریبا در هیچ جای دیگر نمی توانید مانند آنها را پیدا کنید. همچنین، آب دریا بسیار شفاف است و ساحل آن نقره گون است. زمانی که در بالی قدم می زنید می توانید آرامش را از دریچه دیگری احساس کنید.

کدام واحد پولی همراهم باشد؟

از جمله سوالاتی که در زمان انتخاب تور بالی نوید گشت پرسیده می شود در این باره است که برای سفر به این جزیره کدام واحد پولی را باید همراه خود داشته باشم. بهتر است بدانید واحد پولی اندونزی روپیه است. اما با توجه به این موضوع که خرید روپیه ممکن است برای شما دشوار باشد می توانید دلار و یورو داشته باشید و سپس در صرافی های اندونزی آنها را مبادله کنید. دقت داشته باشید که شما تنها به اندازه نیاز باید پول همراه خود داشته باشید و مابقی پول را در هتل نگهداری کنید.

چقدر قبل از سفر برای درخواست ویزا اقدام کنم؟

وقتی می خواهید تور بالی نوید گشت را انتخاب کنید به ویزا نیاز دارید. برای اینکار باید درخواست ویزا توریستی را حداقل 1 ماه قبل از سفر به سفارت اندونزی ارسال کنید تا بتوانید در تاریخی که مد نظرتان است به آنجا سفر کنید. در گذشته امکان صدور ویزا مسافرتی در فرودگاه وجود داشت، اما متاسفانه امروزه این خدمات لغو شده است و تمامی مسافران باید قبل از سفر به آن کشور ویزا دریافت کنند.

تور بالی

چقدر در بالی بمانم؟

از جمله سوالاتی که در زمان انتخاب تور بالی نوید گشت پرسیده می شود در این باره است که چقدر باید در بالی بمانم. پاسخ به این سوال به سلیقه و منابع مالی شما بستگی دارد. اما به طور کلی تمامی کسانی که به جزیره بالی سفر کرده اند به این موضوع اشاره می کنند سفر یک هفته ای به این جزیره کافی است و حس خوشی را در انسان به وجود می آورد. با وجود این، اگر سلیقه شما مدلی است که تمایل دارید بیشتر در بالی بمانید می توانید در تمامی مدتی که ویزا دارید در بالی باشید.

نکات مهم قبل از سفر با تور فیلیپین

اگر می خواهید تور فیلیپین را انتخاب کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. شما می توانید با رزرو تور فیلیپین ، به یکی از خاطره انگیزترین سفر های خود بروید. توصیه می شود قبل از سفر با تور فیلیپین تمامی واکسن های مورد نیاز برای سلامتی را تزریق نمایید. همچنین، حدود دو هفته قبل از سفر با تور فیلیپین از مکمل های ویتامین ث و مولتی ویتامین استفاده کنید. به پاسپورت خود توجه داشته باشید و مطمئن شوید که حداقل 6 ماه زمان دارد. حدود یک هفته قبل از سفر با تور فیلیپین چمدان خود را آماده سازید و به این موضوع توجه کنید که تنها 20 کیلوگرم بار می توانید همراه خود داشته باشید.

چرا باید از خدمات ویزا استفاده کنم؟

خدمات ویزا یکی از مهمترین کارهایی است که آژانس نوید گشت برای شما انجام می دهد. همانطور که می دانید پروسه دریافت ویزا پیچیدگی های خاص خود را دارد و کوچکترین نقصی در پرونده مانع از صدور ویزا برای شما می شود. اولین مرحله که در مشاوره خدمات ویزا به شما گفته می شود دریافت فرم سفارت است. فرم سفارت بر روی وب سایت تمامی سفارت خانه ها قرار داده شده است. با توجه به تمامی این موارد دریافت خدمات ویزا به شما کمک می کند تنها بر سفر خود تمرکز داشته باشید و دیگر درگیر نگرانی ها و چالش های ویزا نمی شود. خدمات ویزا آژانس نوید گشت بسیار گسترده است و به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن ویزا خود را دریافت نمایید.

تور بالی نوید گشت، حسی متفاوت از سفر

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تور بالی نوید گشت در اختیار شما قرار دهیم. برای سفر به این جزیره شما نیازمند دریافت ویزا هستید. همچنین، بهتر است پول را به دلار و یا یورو همراه خود داشته باشید و در بالی آنها را مبادله کنید. قبل از سفر واکسن های مورد نیاز را بزنید و تلاش کنید بدن خود را تقویت نمایید.

اگر می خواهید برای تور فیلیپین اقدام کنید و یا به دنبال خدمات ویزا هستید، می توانید به آژانس نوید گشت اعتماد داشته باشید. این تور خدماتش را بر اساس علم روز دنیا و اصول گردشگری به مسافران ارائه می دهد و به آنها کمک می کند از سفر خود لذت ببرند. تور بالی نوید گشت تجربه ای خاص از سفر است.

نوید گشت

درباره نوید گشت

نوید گشت (navidgasht.com) یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : [email protected]

همچنین ببینید

تور کیش بازنشستگان، ارزان و با شرایط ویژه!

به گزارش دستی بر ایران، تور کیش برای تمام افراد در سنین مختلف جذاب است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *