آخرین خبرها

حساب پرفکت مانی و وب مانی چه ویژگی‌هایی دارند؟

پرفکت مانی و وب مانی دو حساب بین‌المللی هستند که از طریق این دو حساب شما می‌توانید به راحتی معاملات ارزی خود را انجام دهید. سایت نوین پرداخت، یکی از وب سایت‌هایی است که خدمات ارائه و شارژ این دو حساب را انجام می‌دهد.
برای مقدمه، یک فریلنسر آزادکار را تصور کنید. اگر یک فریلنسر بخواهد در سایت‌های بین‌المللی فریلنسری مشغول به کار شود، به دلیل تحریم‌های موجود نمی‌تواند حقوق خود را به صورت مستقیم دریافت کند. فریلنسر‌ها در این مواقع مجبور می‌شوند از وجود آشنایی که در خارج از کشور دارند، استفاده کنند. این امر شاید ابتدا آسان به نظر برسد، اما مشکلاتی به همراه خواهد داشت. پس بهتر است خود فرد بتواند حسابی داشته باشد که درآمدش را مستقیم به ارز یا دلار تبدیل کند. پرفکت مانی و وب مانی، دو سیستم پرداخت بین‌المللی هستند که این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند. در این مقاله قصد داریم درباره این دو حساب بین‌المللی و ویژگی‌هایشان با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پرفکت مانی، یک کیف پول بین‌المللی است که شما توسط آن می‌توانید در سایت‌های خارجی معاملات ارزی را به سادگی انجام دهید. به دلیل وجود برخی تحریم‌ها علیه ایرانیان، استفاده از سیستم‌های پرداخت ارزی نظیر مستر کارت و ویزا کارت غیر ممکن است. پرفکت مانی به شما کمک می‌کند تا از وب سایت‌هایی که درگاه پرداخت پرفکت مانی دارند، خدمات یا محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
پرفکت مانی، حتی به شما اجازه می‌دهد که در حساب کاربری خود ارزی را ذخیره و سود ماهانه آن را دریافت نمایید. با توجه به نوسانات نرخ ارز در ایران، استفاده از حساب پرفکت مانی می‌تواند مانند یک بانک بین‌المللی برای شما سودآور باشد.
اگر صاحب کسب و کار آنلاین در فضای مجازی هستید و می‌خواهید با افرادی در خارج از کشور معامله کنید، پرفکت مانی به کار شما می‌آید. برای استفاده از حساب پرفکت مانی لازم است در ابتدا اقدام به افتتاح حساب کنید . برای این کار می توانید از خدمات نوین پرداخت در زمینه افتتاح حساب استفاده نمایید. شما می‌توانید از طرق مختلف نظیر خرید ووچر پرفکت مانی، حساب خود را شارژ نمایید.

وب مانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی که اتفاقاً برای ایرانیان مزایای زیادی دارد، وب مانی است. وب مانی کار خود را در کشور روسیه آغاز کرد ه است و هم اکنون شعبه‌ای در کشور انگلیس نیز دارد. وب مانی این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند معاملات ارزی خود را از طریق سایت‌های خارجی که به درگاه وب مانی مجهز هستند، انجام دهند.

این سیستم پرداخت، آنلاین است و انتقال وجه در کسری از ثانیه صورت می‌گیرد، بدون اینکه در گیر مسائلی مانند تحریم و دلار و… شوید. با این حساب بین‌المللی، امکان ذخیره ارز، خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، انتقال پول و… وجود دارد. عمده کشور‌هایی که از وب مانی استفاده می‌کنند، کشور‌های آسیای شرقی هستند. علت اینکه خرید وب مانی، نسبت به دیگر درگاه‌های پرداخت نظیر پی پال، شهرت کمتری دارد، این است که سایت‌های کمتری به درگاه پرداخت وب مانی مجهز هستند. البته شاید بتوان میزان کارمزد 0.8 درصدی آن را مزید بر علت دانست، در حالیکه درگاه پرفکت مانی تنها 0.5 درصد کارمزد دریافت می‌کند.

اگر بخواهیم تفاوت‌های پرفکت مانی و وب مانی را لیست کنیم، تنها چند مورد بیشتر نیست. البته این تفاوت‌ها می‌تواند دلیلی برای انتخاب هر کدام از آن‌ها باشد، اما به صورت کلی این دو سیستم پرداخت شباهت‌های زیادی دارند.
علاوه بر کارمزد، که در بالا اشاره کردیم، یکی از دلایلی که پرفکت مانی طرفداران بیشتری دارد، این است که سایت‌های بیشتری از پرفکت مانی حمایت می‌کنند. البته وب مانی هم کم کم خودش را به پرفکت مانی نزدیک می‌کند. گرچه از این مزیت خرید وب مانی نمی‌توان گذشت که وب مانی، ارز‌های متنوعی را پشتیبانی می‌کند و پرفکت مانی محدود به دلار، یورو و طلا است.

ثبت نام برای پرفکت مانی و وب مانی

پرفکت مانی ممکن است پروسه احراز هویت سختگیرانه‌ای نسبت به وب مانی داشته باشد. گاهی مجبور هستید برای ساخت مدارک احراز هویت از یک مترجم و یا حتی فوتوشاپ کار! کمک بگیرید. اما این بدان معنا نیست که از خیرش بگذرید. توصیه ما به شما این است که برای آسانی انجام مراحل کار، به وب سایت نوین پرداخت مراجعه نمایید. در نوین پرداخت، به راحتی می‌توانید حساب پرفکت مانی یا وب مانی افتتاح و آن را در صورت نیاز شارژ نمایید.
سیستم شارژ حساب‌های پرفکت مانی و وب مانی نیز بسیار آسان است. به عنوان مثال، شما حتی اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشید، می‌توانید از طریق خرید ووچر پرفکت مانی، خرید ارزی خود را انجام دهید. برای خرید ووچر پرفکت مانی کافی است از طریق داشبورد خود در سایت نوین پرداخت، به خرید ووچر پرفکت مانی اقدام نمایید.
اگر وقت و تسلط کافی برای افتتاح این دو حساب را ندارید، کافی است به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید. پس از ساخت حساب کاربری از طریق داشبورد خود می‌توانید درخواست خود رابرای افتتاح حساب یا شارژ آن ارائه کنید. حتی اگر حساب پرفکت مانی ندارید، اما قصد انجام یک معامله ارزی دارید، نوین پرداخت خرید شما را از طریق خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، انجام می‌دهد. اگر پرفکت مانی ندارید و ترجیح می‌دهید خودتان حساب مشخصی داشته باشید، نوین پرداخت برای شما یک حساب پرفکت مانی ایجاد می‌کند. اگر قصد دارید از طریق خرید وب مانی معاملات ارزی خود را انجام دهید، باز هم نوین پرداخت پشتیبان شماست.

سخن آخر:

علاوه بر خدمات بالا، خدمات دیگری نظیر خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت نیز در وب سایت نوین پرداخت، صورت می‌گیرد. نوین پرداخت، قادر است تمام پرداخت‌های ارزی شما را با قیمتی عالی و شرایط متمایز انجام دهد. یعنی اگر شما بخواهید از طریق پی پال، مستر کارت، ویزا کارت، پرفکت مانی و وب مانی، پرداخت ارزی داشته باشید، اما حساب نداشته باشید، نوین پرداخت آن را برایتان انجام می‌دهد. با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت دیگر لازم نیست نگران امنیت انتقال وجه مورد نظر یا هر چیز دیگر باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت نوین پرداخت مراجعه و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *