آخرین خبرها

خدمات تعمیرات موبایل تضمینی در پارس ارتباط لوتوس

فرقی نمی‌کند گوشی موبایل شما از چه مارکی و یا قیمت آن چقدر باشد، آنچه که مسلم است این است که روزی خراب خواهد شد. هیچ تضمینی نیست که گوشی موبایل شما از دستتان نیفتند و یا صبح که از خواب بیدار می‌شوید صفحه آن مانند هر روز روشن شود! خرابی‌هایی نظیر خرابی سوکت شارژر، اسپیکر، ال سی دی، هارد و مادربرد گوشی از متداول‌ترین موارد مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل هستند. واقعیت این است که این دست موارد به طرز کاملاً غیرمنتظره رخ می‌دهد و تمام برنامه‌های روز شما را به هم می‌ریزد. چرا که گوشی موبایل از آن دسته گجت‌هایی کاربردی ای است که تمام اوقات زندگی ما را پر کرده و برای اکثریت افراد، زندگی بدون آن شدنی نیست. به منظور از خواب بیدار شدن و چک کردن پیام‌ها و تماس‌ها و ایمیل‌ها گرفته تا تماشای فیلم و سریال و بازی، گوشی‌های موبایل نیاز همیشگی ما هستند. سپردن گوشی موبایل خراب شده به اولین مرکز تعمیرات موبایل در دسترس، تصمیم لحظه‌ای بسیاری از افراد است؛ اما بهترین تصمیم نیست و می‌تواند عواقب بدی داشته باشد. از این‌رو در این مطلب قرار است به شما یک مرکز تعمیرات موبایلِ با سابقه و معتبر معرفی کنیم.

مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط

با داشتن ۱۵ سال سابقه و متخصصین کار بلد، مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو هنگام خرابی موبایل است. اما شما هنوز با قسمت جالب ماجرا آشنا نشده‌اید؛ جالب است بدانید که این مرکز تعمیرات، رویای تعمیرات موبایل آنلاین بدون مراجعه به این مرکز را به واقعیت تبدیل کرده است.

همه کسانی که با مقوله بردن موبایل خراب شده به مرکز تعمیرات آشنایی دارند می‌دانند که چقدر این پروسه وقت‌گیر و خسته کننده است. همچنین در مواردی پس از گذشت چندین روز با پاسخ‌هایی مبنی بر درست نشدن گوشی خود از سمت مراکز تعمیرات مواجه می‌شوند چرا که در اثر شلوغی مراکز و کمبود وقت، نتوانسته‌اند در ابتدا مشکل پیش آمده را شناسایی کنند و اشتباهاً، تعمیر را در قسمت دیگری انجام داده‌اند، در حالی که مشکل همچنان پا بر جاست‌.

خدمات تعمیرات موبایل آنلاین نیاز شما به مراجعه به مرکز تعمیرات را از بین می‌برد. دیگر لازم نیست در ترافیک و شلوغی، در همه گیری و شیوع بیماری‌های واگیردار نظیر کرونا و … مسیری طولانی را از خانه به مرکز تعمیرات موبایل طی کنید تا تنها درباره هزینه تعمیر آن مطلع شوید و بدانید اصلاً مشکلی که پیش آمده، از لحاظ اقتصادی ارزش درست کردن دارد یا نه!

تنها کافیست درخواستی مبنی بر ثبت درخواست تعمیرات در سایت تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان بمانی.د‌ فرم ثبت درخواست شامل اطلاعات ساده‌ای است که در هر مرکز تعمیراتی از شما خواسته می‌شود. اطلاعاتی نظیر مدل دستگاه موبایل، شرح خرابی، اطلاعات فردی مالک و آدرس محل دریافت گوشی موبایل.درخواست ثبت شده توسط شما، توسط کارشناسان و مشاورین مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط به دقت بررسی خواهد شد و آنها در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و در مورد مشکلات احتمالی و هزینه تعمیر آنها به شما اطلاعاتی خواهند داد؛ در صورت تایید شما، پیکی به صورت رایگان به آدرسی که در سایت ثبت نموده‌اید مراجعه خواهد کرد و گوشی موبایل را برای تعمیر به مرکز تعمیرات خواهد برد.

 

 

مزیت استفاده از این قابلیت آنلاین این است که افراد نیازی برای مراجعه حضوری ندارند و در حالی که در خانه نشسته‌اند گوشی آنها برای تعمیر برده خواهد شد و پس از تعمیر به آنها برگردانده می‌شود. هزینه رفت و برگشت پیک رایگان است همچنین شرح و ثبت اطلاعات به طور تایپی احتمال هر گونه خطا و یا سوتفاهم در فرآیند تعمیر را از بین می‌برد.

خدمات تعمیراتی این مرکز شامل موارد زیر است.

  • خدمات تعمیرات موبایل آیفون

در این که این برند، برندی پرچمدار و با کیفیت است شکی نیست. اما تنها عیب گوشی‌های آیفون، باتری تقریباً ضعیفشان نیست. از دیگر معایبی که خرید گوشی‌های آیفون برای صاحبش به همراه دارد کمبود تعمیراتی کاربلد است. در واقع پیدا کردن یک مرکز تعمیرات که در حوزه گوشی‌های آیفون تخصص کافی داشته باشند و از چم و خم آنها به کلی آگاه باشند مسئله‌ای بس دشوار است. چه بسیارند گوشی‌های آیفونی که در کشوی خانه‌ای بی‌استفاده مانده‌اند تنها به دلیل این که صاحب آن نتوانسته مرکز تعمیراتی متخصص در این زمینه پیدا کند. مراجعه‌های مکرر به چندین مرکز تعمیرات و ناکام ماندن در امر تعمیر، باعث شده صاحبان آیفون فکر کنند با خراب شدن گوشی‌شان برای همیشه آن را از دست داده‎اند. خبر خوش برای دارندگان گوشی‌های آیفون این است که مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط دارای کارشناسان و متخصصین مجرب در امر تعمیر گوشی‌ آیفون است که با سال‌ها سابقه، هر مدل مشکلی را بر طرف می‌سازند.

  • تعمیرات موبایل سامسونگ

برند معروف سامسونگ، جدیداً با عرضه گوشی‌های موبایل متنوع و البته باکیفیت، توانسته جایگاه بسیار برجسته‌ای در بازار موبایل‌های اندروید پیدا کند. امروزه در دست بیشتر افراد گوشی موبایل سامسونگ دیده می‌شود چرا که قیمت آنها برای مشتریان ایرانی مناسب‌تر است و در عین حال، کیفیت خوبی دارند و گوشی‌های جدید آن، از دوربین‌ها و پردازشگر و باتری‌های قوی‌ای برخوردار هستند. خوشبختانه قطعات تعویضی سامسونگ در بازار به نسبت سایر برندها راحت‌تر یافت می‌شوند و مراکز تعمیر بسیاری از پس تعمیر آنها بر می‌آیند؛ اما بدانید که مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ پارس ارتباط لوتوس، با سال‌ها تجربه و به کارگیری نیروی انسانی مجرب و کاربلد، می‌تواند از پس هر گونه خرابی ای بر بیاید و گوشی موبایل سامسونگ خراب شده شما را، درست عین روز اول به شما تحویل دهد.

البته خدمات تعمیرات موبایل پارس ارتباط تنها به گوشی‌های موبایل آیفون و سامسونگ محدود نمی‌شود و امکان تعمیر انواع گوشی‌های اندرویدی در همه برندهایی نظیر شیائومی نیز در این مرکز ممکن است.


پارس ارتباط لوتوس

از دیگر ویژگی‌های مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط، مشاوره رایگان و پشتیبانی آنلاین آن است که در هر زمان از روز، در امر دادن مشاوره و برطرف ساختن مشکلات احتمالی شما را یاری می‌کنند. تعمیرات در این مرکز به وسیله به روز ترین و کارآمدترین متدها و ابزارها صورت می‌پذیرند.

برای ثبت سفارش و دریافت خدماتی بی نظیر همچنین بهرمندی از مجلات آموزشی جذاب این مرکز تعمیرات، به سایت آن به نشانی اینترنتی https://www.parsertebatco.com/ مراجعه نمایید.

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *