آخرین خبرها

خرید آیفون تصویری و آشنایی با چند برند خوب

شاید تا امروز برای منزلتان اقدام به خرید آیفون تصویری کرده اید اما اگر تازه امروز قصد خرید کرده اید بد نیست این مقاله را بخوانید چراکه اطلاعات خوبی را در اختیار شما می گذارد. حتما می دانید که نصب آیفون تصویری یکی از ضروریات هر منزلی است. این هم به خاطر رفاهی است که در بحث تردد به ساختمان ایجاد می کند و هم به خطر امنیتی که ایجاد می کند.

خرید آیفون تصویری چه مزایایی دارد؟

قطعا شما هم می خواهید از هویت کسی که به خانه یا ساختمان شما مراجعه می کند اطلاع داشته باشید. اما گاه اطلاع از هویت مراجعه کننده تنها دلیل نیست. اگر شما در مجتمعی زندگی می کنید که به تردد یکی از واحدها از نظر قانونی و امنیتی مشکوک هستید و احساس ناامنی می کنید یا اگر در شرایطی هستید که نمی خواهید کسی از منزل بودن شما مطلع شوید به شدت نیازمند خرید آیفون تصویری و نصب آن هستید.

اما از دیگر مزایای آیفون های تصویری امکاناتی است که روی آیفون ها قرار گرفته و آن را از یک وسیله دربازکن صرف خارج می کند.

خرید آیفون تصویری داخلی یا خارجی؟

شاید ده یا پانزده سال پیش بهترین جواب به این سوال خرید آیفون تصویری خارجی بود. چراکه هنوز تکنولوژی ساخت آن چندان وارد ایران نشده بود. از طرفی ارزش دلار در آن روزگار باعث شده بود که قیمت اجناس وارداتی بعضا از اجناس تولید داخل با توجه به کیفیت و تکنولوژی آن ها به صرفه تر باشد.

با این حال امروز هم این تکنولوژی در کشور وجود دارد که ایران ولو با مونتاژ قطعات خارجی بتواند آیفون تصویری های مناسبی وارد بازار کند و هم قیمت دلار در کشور به میزان غیرقابل باور افزایش داشته و این باعث شده هیچ محصول خارجی در برابر نمونه ایرانی آن از نظر اقتصادی به صرفه نباشد. ضمن اینکه تحریم ها موجب شده تقریبا اکثر تولیدکنندگان خارجی نمایندگی های خود را در ایران تعطیل کنند پس دیگر خدمات پس از فروش در کار نخواهد بود.

با این شرایط کاملا مشخص است که بهتر از هر گزینه ای خرید آیفون تصویری ایرانی است. هم از نظر قیمت،‌ هم از نظر خدمات پس از فروش و گارانتی و هم از نظر کمک به صنعت و اقتصاد کشور.

معرفی چند برند مناسب ایرانی در حوزه آیفون تصویری

خب تا اینجای کار فهمیدیم که خرید آیفون تصویری داخلی به صرفه‌تر و معقول‌تر از خرید دربازکن های خارجی است. اما حال سوال پیش می آید که چه آیفونی از کدام شرکت ایرانی؟ در این زمینه چند دهه است که چندین شرکت ایرانی معتبر مشغول تولید و فعالیت هستند. از جمله این شرکت ها الکتروپیک،‌ تابا الکترونیک، سیماران، تکنما و چند شرکت دیگر است.

اما می خواهیم با چند برند مناسب آیفون تصویری شما را آشنا کنیم که با دید بازتری برای خرید آیفون تصویری اقدام به آن کنید:

خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک

شرکت تابا الکترونیک یکی از پیشرفته ترین و قدیمی ترین برندهای تولید آیفون تصویری در ایران است. این شرکت اقلا ۴ دهه در ایران سابقه تولید آیفون صوتی و تصویری را دارد. ضمن آنکه این شرکت از جمله باکیفیت ترین و متنوع ترین آیفون های تصویری را وارد بازار می کند. یکی دیگر از مزایای خرید آیفون تصویری تابا را می توان قیمت مناسب و رقابتی آن به حساب می آید.

مدل هایی مانند ۵-۴۳ و ۵-۷۰ از جمله مدل های اقتصادی آیفون های تابا است. چراکه این مدل ها حافظه داخلی ندارند یا آپشن اضافی ندارند. از این رو و به خاطر قیمت مناسبشان در بازار آیفون تصویری بسیاری طرفدار دارد.

اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا دارید پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ است که نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و شرق کشور را دارد اما به کل کشور آیفون های تابا را با بهترین قیمت عرضه می کند.

خرید آیفون تصویری سیماران

سیماران که امروزه از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات برقی و الکترونیکی و الکتریکی است قدمتی در حدود نیم قرن دارد. این شرکت از دهه ۵۰ میلادی اقدام به تولید آیفون های صوتی کرد. امروز یکی از معتبرترین و بهترین تولیدکنندگان آیفون تصویری در ایران سیماران است که در بخش هایی از کشور بسیار پرطرفدار است.

سیماران محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند و از طرفی در اکثر شهرها دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش است. طرح های زیبا مطابق با خواست و سلیقه مردم ایران از خصوصیات آیفون های سیماران است. برای خرید آیفون تصویری سیماران هم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از فروشگاه فارسیان شاپ دیدن کنید.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک

دومین پیشنهاد ما به شما خرید آیفون تصویری الکتروپیک است. البته از نظر کیفیت و خدمات تابا الکترونیک و الکتروپیک در یک رنج هستند. گرچه الکتروپیک آیفون هایی زیبا به بازار عرضه می کند و مدت گارانتی آیفون های آن بیشتر از گارانتی آیفون های تابا است که ۳ سال می باشد.

با این وصف آیفون های الکتروپیک از جمله متنوع ترین و با امکانات ترین آیفون های بازار هستند. ضمن آنکه الکتروپیک نیز امروزه در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و برقی در صنعت کشور پیشرو است و نزدیک به ۴۰ سال تجربه در این زمینه دارد.

برای اطلاع از انواع مدل های آیفون تصویری الکتروپیک و قیمت آن ها می توانید به فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ سری بزنید.

 

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *