آخرین خبرها

خرید بهترین کولر گازی های سال ۱400

کولر گازی به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های سرمایشی شناخته می شود. مصرف کنندگان بسیاری هستند که برای تهویه مطبوع منازل خود از این وسیله استفاده می کنند. کارایی مناسب کولر گازی موجب شده که بسیاری از افراد این محصول را به دیگر وسایل سرمایشی ترجیح بدهند. سیستم سرمایشی کولر گازی خود در انواع مختلف وجود دارد. در حال حاضر می توانیم این محصول را در بازار با مدل های مختلف و برندهای گوناگون مشاهده کنیم. با توجه به این نکته ممکن است تصمیم گیری برای انتخاب و خرید کولر گازی برای ما کمی مشکل باشد. شناخت انواع کولر گازی و مشخصات و ویژگی های آنها می‌ تواند در خرید بهترین کولر گازی ها در سال 1400 به ما کمک کند.

آشنایی با انواع کولر گازی

انواع کولر گازی را می توانیم به سه دسته پنجره‌ ای، پرتابل و اسپلیت تقسیم بندی کنیم. البته هر یک از محصولات خود از نظر مدل، نوع و مشخصات دیگر تنوع زیادی دارند. در این بخش ما به طور مختصر با انواع کولر گازی و مشخصات آنها آشنا می شویم:

کولر گازی پنجره ای. کولر گازی پنجره ای یک کولر یک تکه است که معمولاً در پشت پنجره تعبیه می‌ شود. این کولر نسبتاً پر سر و صداست و مصرف انرژی بالایی دارد. با این حال نصب کولر گازی پنجره ای بسیار ساده است و نیازی به سوراخ کردن دیوارها ندارد. بهتر است از این کولر در محیط های کوچک استفاده شود. ضمن این که برای نصب این کولر طبیعتا اتاق باید پنجره داشته باشد.

کولر گازی قابل حمل. کولر گازی قابل حمل یا پرتابل نیز یک کولر گازی یک تکه است که از قابلیت جابجایی برخوردار است. این کولر هم سر و صدای زیادی دارد و بسیار پر مصرف است. قدرت خنک کنندگی کولر گازی قابل حمل نسبت به بسیاری دیگر از انواع کولر کمتر است، با این حال کولر گازی پرتابل گزینه مناسبی برای افرادی که امکان استفاده از انواع دیگر کولر را ندارند محسوب می شود.

 کولر گازی اسپلیت. کولر گازی اسپلیت یک کولر دو تکه ای است که یک بخش آن در داخل و بخش دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود. بخش داخلی این کولر سر و صدای چندانی ندارد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای واحدهای مسکونی به شمار می رود. کولرگازی اسپلیت در انواع دیواری، ایستاده، کانالی، کاستی، سقفی، زمینی و یا سقفی _ زمینی وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و مقالات آموزش کولر گازی، حتما به آدرس کولرنیو بلاگ مراجعه کنید.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کولر گازی

نکته های متعددی وجود دارد که لازم است به منظور خرید بهترین کولر گازی در نظر گرفته شود. در این بخش برخی از مهم ترین نکته ها را بررسی می‌کنیم. در ابتدا باید بدانیم که هر کولری برای هر مکانی مناسب نیست. ممکن است بهترین کولر گازی ها در برخی فضاها عملکرد مناسبی نداشته باشند. تناسب ابعاد، مدل، روش نصب و قدرت خنک کنندگی انواع کولر گازی ( https://coolernew.com/shop/buy-air-conditioner/ ) از جمله عواملی هستند که باید در این زمینه مورد توجه قرار بگیرند. گذشته از این موضوع به طور کلی بهترین کولر گازی ها معمولاً در برخی مشخصات و ویژگی ها اشتراکاتی دارند. برای نمونه واضح است که کولرهای گازی باکیفیت، قدرت خنک کنندگی بالایی دارند. قدرت خنک کنندگی کولر با نماد بات نمایش داده می شود و بهتر است که پیش از خرید بررسی شود.

بهترین کولر گازی ها عمدتا کم صدا هستند. این نکته به ویژه درباره استفاده از کولر در منازل مسکونی اهمیت بسیار زیادی دارد. مصرف بهینه برق نیز از دیگر مشخصات یک کولر گازی خوب است. کولرهای گازی معمولاً به پرمصرف بودن شهرت دارند ولی در صورتی که مجهز به اینورتر باشند، میزان مصرف برق آنها کمتر است. در کولرهای گازی، اینورتر کمک می‌ کند تا از خاموش و روشن شدن پی در پی کمپرسور کولر جلوگیری شود و به این ترتیب میزان مصرف برق کاهش پیدا کند. زیبایی ظاهری کولر و ابعاد مناسب آن نیز از دیگر مشخصه هایی است که قطعاً در هنگام خرید مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد.

موارد دیگری نیز وجود دارد که درباره کولر گازی می‌ تواند مورد توجه قرار بگیرد. مثلاً برخی از انواع کولر مجهز به رطوبت گیر هستند که کمک می‌ کند تا رطوبت اضافی موجود در فضای داخلی از بین برود.  همچنین در تولید برخی از بهترین کولر گازی ها از فیلتر های آنتی باکتریال استفاده شده است. این فیلترها می توانند هوا را ضدعفونی کرده و با گرد و غبار و ذرات معلق در هوا مقابله کنند.

 

معرفی چند نمونه از بهترین کولر گازی ها در سال 1400

در بازار فروش سیستم های تهویه مطبوع محصولات متنوعی به فروش می رسد. تنوع زیاد این محصولات موجب شده که انتخاب و خرید بهترین کولر گازی کار مشکلی باشد. قطعا آشنایی با انواع کولر گازی موجود در بازار می تواند در انتخاب بهتر به ما کمک کند. در این بخش چند نمونه از کم مصرف ترین کولر گازی ها در سال 1400 معرفی می شوند:

  • کولرگازی ال جی: کمپانی ال‌ جی یکی از ارائه دهندگان بهترین کولر گازی ها در بازار است. محصولات این شرکت با استفاده از فناوری روز تولید شده و بسیار پیشرفته هستند. کولر گازی های ال جی مجهز به کمپرسور روتاری هستند و از این رو برای آب و هوای مرطوب مناسب می باشند. همچنین به دلیل اینورتر به کار رفته در این کولر ها، مصرف برق آنها بسیار پایین است. زیبایی ظاهری و طراحی لوکس کولر گازی های ال جی نیز از دیگر مزیت های این محصولات می باشد.
  •  کولر گازی گری: کولر گازی های گری از جمله برترین محصولاتی هستند که در بازار ایران به فروش می‌ رسند. انواع کولر گازی اسپلیت دیواری، ایستاده، کاستی و نیز کولر گازی های چند تکه برخی از تولیدات کمپانی گری می باشند. کمپانی گری در تولید کولر گازی های خود از کمپرسورهای پیستونی، اسکرال و روتاری استفاده می‌ کند. محصولات گری مجهز به سیستم اینورتر هستند و مصرف برق پایینی دارند.
  •  کولر گازی اجنرال: کولر گازی اجنرال نیز یکی از محصولاتی است که در لیست بهترین کولر گازی های موجود در بازار جای دارد. این کولر گازی مجهز به جدیدترین فناوری‌ هاست و کارایی بالایی دارد. کمپانی اجنرال در تولید کولر گازی های خود از انواع فناوری ها استفاده کرده و محصولات متنوعی را ارائه داده است، از این رو کولر های گازی ساخت این کمپانی قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی هستند و از نظر مصرف بهینه انرژی عملکرد مناسبی دارند.
  •  کولر گازی سامسونگ: سامسونگ هم از جمله نام های مطرح در فهرست بهترین کولر گازی های بازار ایران است. کولرهای گازی شرکت سامسونگ از نظر همه شاخص‌ های کیفی در سطح بالایی قرار دارند. استفاده از سیستم اینورتر در این محصولات مصرف برق آن ها را به میزان قابل توجهی  کاهش داده است. کولرهای گازی سامسونگ برای آب و هوای معتدل و شرجی مناسب هستند. انواع کولر گازی ایستاده، دیواری، پنجره‌ ای و پرتابل برخی از محصولات شرکت سامسونگ می باشند.
  • کولر گازی جنرال: یکی دیگر از نام‌ های شناخته شده در فهرست بهترین کولر گازی ها در سال ۹۹ برند جنرال است. محصولات این شرکت با بهره گرفتن از کمپرسورهای پرقدرت تولید شده اند، از این رو راندمان بسیار بالایی دارند. این کولر ها کم مصرف هستند و از کارایی مناسبی برخوردارند. همچنین قدرت خنک کنندگی آنها بالاست و با قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسند.

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *