آخرین خبرها

خرید دوربین لامپی

دوربین لامپی به دوربین مداربسته‌ای گفته می‌شود که از نظر ظاهری شبیه به لامپ‌های قدیمی بزرگ و پرمصرف است. شبیه بودن این دوربین مداربسته به لامپ باعث شده تا امکان شناسایی آن به راحتی وجود نداشته باشد. برای همین دوربین مداربسته لامپی یک دوربین مخفی تلقی می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر این دوربین پرداخته و با یکی از مراکز خرید دوربین مداربسته لامپی در شهر تهران آشنا خواهیم شد.

آشنایی بیشتر با دوربین مداربسته لامپی

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم دوربین مخفی یک دوربین مداربسته است که ظاهری شبیه به لامپ دارد. در واقع این دوربین مداربسته در پوشش یک لامپ قرار گرفته و امکان تشخیص آن به راحتی وجود ندارد. از این رو میتوان گفت دوربین مداربسته لامپی یک دوربین جاسوسی و مخفی است و میتواند برای نظارت مخفیانه بر روی محیط مورد استفاده قرار بگیرد.

دوربین مداربسته لامپی از نوع چشم ماهی یا فیش آی است و محدوده دید 360 درجه‌ای دارد. برای همین با نصب آن میتوان کلیه محیط را زیر نظر گرفته و بر روی رفتار تمام افراد نظارت کرد. محدوده دید مناسب دوربین مداربسته لامپی باعث شده تا برای فضاهای تا متراژ 80 متر بسیار مناسب باشد و فضا را به طور کامل تحت پوشش بگیرد.

مزایای خرید دوربین دوربین مداربسته لامپی

افرادی که به فکر خرید دوربین لامپی هستند، میتوانند از چندین مزیت آن بهره‌مند شوند. از جمله:

  • نصب آسان و سریع: نصب دوربین مداربسته لامپی بسیار راحت است و خیلی سریع و بدون نیاز به دانش فنی میتوان اقدام به نصب و راه‌اندازی آن کرد.
  • ضبط صدا و تصویر به طور همزمان: این دوربین‌ها قابلیت ضبط صدا و تصویر به طور همزمان را دارند و میتوانند تصاویر را بر روی موبایل و تبلت‌های اندرویدی یا iOS منتقل نمایند.
  • زاویه دید 360 درجه: طراحی دوربین مداربسته لامپی به گونه‌ای است که دید 360 درجه داشته و کل محیط را پوشش می‌دهد. برای همین با نصب یک دوربین لامپی در یک سالن 80 متری میتوان محیط را به خوبی زیر نظر گرفت.
  • قابلیت تشخیص حرکت: بسیاری از دوربین‌های لامپی از قابلیت تشخیص حرکت برخوردار هستند و با هر حرکتی شروع به ضبط می‌نمایند.
  • قابلیت تصویربرداری در شب: دوربین مداربسته لامپی مجهز به IR از قابلیت دید در شب برخوردار است و تصاویر را با کیفیت بالایی ثبت می‌نماید.

با اینکه دوربین مداربسته لامپی مزایای زیادی دارد، چندین عیب و محدودیت نیز دارد که بهتر است به آنها توجه شود. عدم اتصال به دستگاه DVR، دشواری در تشخیص جزئیات به دلیل پانوراما بودن تصاویر و عدم کاربرد در فضاهای باز از جمله معایب دوربین مداربسته لامپی است.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته لامپی

اگر قصد دارید برای نظارت بر محیط از دوربین‌های لامپی استفاده کنید، باید به چند نکته در زمان خرید دوربین لامپی توجه داشته باشید.

  1. قابلیت اتصال به وایفای و کنترل از راه دور

در حال حاضر اغلب دوربین‌های لامپی از قابلیت اتصال به وایفای و کنترل از راه دور برخوردار هستند. با این دوربین‌ها میتوان از راه دور به کنترل و نظارت بر محیط پرداخته و امنیت کاملی را با آنها تجربه کرد. اغلب این دوربین‌ها قابلیت تشخیص حرکت و هشدار به مالک را دارند و از این طریق امنیت محیط را افزایش می‌دهند.

  1. کیفیت و رزولوشن دوربین

دوربین‌های مداربسته لامپی موجود در بازار از نظر نوع لنز به کار رفته و کیفیت با هم تفاوت دارند. برخی از این دوربین‌ها دارای لنز 2 مگاپیکسلی و برخی دیگر دارای لنز 3 مگاپیکسلی یا بیشتر هستند. هر چقدر رزولوشن دوربین بالاتر باشد، قادر به ثبت تصاویر با کیفیت بالاتری است. برای همین در زمان خرید دوربین لامپی به کیفیت و رزولوشن آن توجه داشته باشید.

از دیگر موارد مهم در زمان خرید دوربین مداربسته لامپی باید به قابلیت چرخش دوربین و قابلیت دید در شب اشاره کرد.

خرید دوربین مداربسته لامپی از ادیسون شو

برای خرید دوربین مداربسته لامپی یا هر دوربین امنیتی دیگری میتوانید از طریق فروشگاه ادیسون شو اقدام نمایید. ادیسون شو یکی از عرضه کنندگان انواع دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظتی و نظارتی و دستگاه DVR در شهر تهران است. در این فروشگاه انواع دوربین مداربسته از بهترین برندهای بازار نظیر داهوا، هایک ویژن، دی لینک، شیائومی و های لوک عرضه می‌گردد. برای خرید دوربین مداربسته لامپی از بهترین برندها میتوانید از طریق این فروشگاه اقدام کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دوربین لامپی چرخشی v380 یکی از دوربین‌های لامپی موجود در این فروشگاه است که از قابلیت‌ چرخش 90 درجه عمودی و 360 درجه افقی برخوردار است. این دوربین از راه دور قابل کنترل بوده و امکان دید در شب را نیز دارد.

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *