آخرین خبرها

خرید سرور برای گیم نت و کافی نت

نکته مهم درباره انتخاب سروری مناسب جهت گیمینگ و یا استفاده در محیطی همانند کافی نت ، آن است که از آن جایی که سرور باید همواره در حال فعالیت بوده و به صورت مداوم از همه اطلاعات و دیتایی که کاربر به آن وارد می کند بکاپ بگیرد ،سرور مورد نظر تا حد امکان نباید قطعی داشته و یا خاموش شود و اصطلاحا داون تایم داشته باشد ، چرا که در غیر این صورت تمامی اطلاعات از پیش ذخیره شده کاربر از بین خواهد رفت.گیمرهایی که به دنبال یک سرور حرفه ای هستید اینجا خرید کنید.

تفاوتی که سرور های مورد استفاده در گیم نت و یا کافی نت با سرور های مورد استفاده در سایر مشاغل دارند آن است که در واقع ، گیم سرور بر روی سرور قرار گرفته و در کنار قدرت سخت افزاری بالای سرور ، نرم افزار مربوط به گیمینگ نیز بر روی سرور نصب شده و در نهایت اگر دستوری از سمت کاربر به سرور صادر شود ، همین بخش به پاسخ گویی می پردازد.

در کل این گیم سرور ها بر روی سرور های اختصاصی و اشتراکی و مجازی قابل پیاده سازی هستند اما بهترین گزینه برای راه اندازی آن ها ، استفاده از سرور اختصاصی است و خرید چنین سرور هایی این اختیار را به ما می دهد تا تمامی منبع های سخت افزاری بسیار قدرتمند تعبیه شده بر سرور را در دست داشته باشیم .

خرید سرور فیزیکی اچ پی :

می دانیم که هر سرور از قدرت و ویژگی های خاصی برخوردار است و نوع تکنولوژی و عملکرد هر محصول بسته به مدل و نسلی که به بازار مصرفی متفاوت خواهد بود ، در کل پیکربندی تمامی محصولات کمپانی سازنده اچ پی ، توسط کارشناسان IT انجام شده و با پشتیبانی بالایی که در اختیار مشتریان قرار می دهند ، به مرور زمان دچار بهبود شده و نسل های به روزتر و عملکرد بهتری از خودشان نشان داده اند.

این سرور ها با بازدهی و کارایی بالا و طول عمری حداقل 10 ساله ، پردازش محاسبات با داده های سنگین در کنار عملکرد عالی و ظرفیت بالای ذخیره سازی داده ها و همچنین با قابلیت اطمینان و ویژگی مقیاس پذیری که دارند ، گزینه کاملا مناسبی جهت شروع و ارتقا هر نوع کسب و کاری هستند.

در نتیجه می توان گفت که سرور های اچ پی با دارا بودن بهترین و در دسترس ترین زیر ساخت ها ، در اکثر کسب و کار ها و برای پاسخ گویی به تمامی نیاز های فعالیت های شبکه ای به کار گرفته می شوند و از آن جایی که کلیدی ترین مزایا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند ، به عنوان عاقلانه ترین انتخاب جهت خرید سرور فیزیکی محسوب می شوند .

مناسب ترین قیمت سرور اچ پی اداری :

از آن جایی که امروزه سرور های برند اچ پی به عنوان کار آمد ترین و پرفروش ترین برند محسوب می شوند و نیز قدرت بالای سخت افزاری و نیز محاسبه و پردازش آن ها موجب رشد بسیاری از فعالیت های اداری شده است ، با توجه به شاخصه هایی که این محصولات در اختیار کاربران قرار می دهند ، نه تنها خرید این سرور ها ارزش دارد و بلکه در مقایسه با سایر برند های دیگر مقرون به صرفه و مناسب نیز به نظر می رسد ، اما در کل برای بررسی هزینه ها نکاتی حائز اهمیت است ، به طور مثال نوع کسب و کار و شیوه فعالیتی که سرور در آن به کار گرفته می شود و نیز تعداد کارمندان و نوع نرم افزار هایی که در مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند بر روی قیمت سرور های HP تاثیر می گذارد.

بررسی انواع مدل و نسل های برند اچ پی بازده متفاوتی از قیمت را پیش روی ما می گذارد و به همین دلیل نمی توان با وجود قابلیت های به خصوص شان و تفاوت هایی که از لحاظ فنی و سخت افزاری با یک دیگر دارند ، قیمت مشخصی برای این سرور های اچ پی بیان کرد.

پخش عمده سرور اچ پی :

منبع:https://tshfidar.com/

در نتیجه کلام باید اشاره کرد که به دلیل وظیفه مهم سرور در ذخیره سازی داده و اطلاعات و نیز هزینه ای که هر سازمان به جهت تهیه آن متقبل می شود ، خرید بهترین و متناسب ترین سرور امری حیاتی است .

علاوه بر آنکه برند و نیز مدل سروری که بسته به نیازمان تهیه می کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ جایی که آن را خریداری می کنیم نیز برای ما مهم است ، چرا که به دلیل عدم وجود فروشگاه مستقیم این برند در ایران ، ممکن است کالایی که تهیه می کنیم از صحت کافی برخوردار نباشد .

به همین دلیل شما به جهت خرید سروری تضمینی و اورجینال و نیز بهره بری از خدمات پس از فروش می توانید با کارشناسان سایت تجهیز شبکه فیدار ارتباط برقرار کنید و هم چنین برای یافتن متناسب ترین سرور با شغل و تجهیزاتتان ، مشورت بخواهید .

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *