آخرین خبرها

خرید هاست با دامنه و قالب حرفه ای رایگان تنها در میزبان فا

برای راه اندازی سایت و پایداری آن به سه عامل مهم و اساسی نیاز داریم. هاست، دامنه و سایت ساز، سه عامل ذکر شده هستند که بدون وجود هیچ یک از آنها نمی توان سایت کاملی را در اختیار داشت. روال کار به این شکل است که در ابتدا آدرس سایت تعیین می شود که با ثبت دامنه، می توان اینکار را انجام داد. در واقع دامنه همان آدرس اینترنتی سایت است که با ثبت کردن آن می توانیم یک آدرس اختصاصی و مشخص برای سایت مان داشته باشیم. در ادامه می بایست فضایی را برای بارگزاری و اطلاعات سایت مان خریداری کنیم که با خرید هاست می توانیم اینکار را انجام دهیم. در ادامه نیز با نصب یک سایت ساز متناسب با نوع هاست، می توانیم یک سایت آماده به کار را در اختیار داشته باشیم.

چالش پیش روی ما برای راه اندازی سایت

دو موضوع مهارت و هزینه، چالش های اصلی پیش روی ما هستند! به این معنی که تهیه ملزومات راه اندازی سایت مانند دامنه، هاست و قالب حرفه ای برای سایت ساز شامل هزینه بالایی خواهد بود. همچنین با وجود این ملزومات، راه اندازی سایت نیز ساده نبوده و نیاز به مهارت دارد. پس چاره چیست؟!

ما می خواهیم روشی ساده و کم هزینه به شما معرفی کنیم که به خواسته تان برسید! به این صورت که شما تنها با ثبت یک سفارش ساده در سایت میزبان فا، یک سایت آماده به کار را تحویل خواهید گرفت و نیازی نیست که برای همه ملزومات هزینه سنگینی را کرده و درگیر مسائل فنی راه اندازی سایت شوید!

روال کار به چه صورت است؟

قبل از طرح روال کار بهتر است یک آشنایی مختصر با شرکت میزبان فا داشته باشیم. میزبان فا یک شرکت هاستینگ است که سرویس های میزبانی وب و ثبت دامنه ارائه می دهد. به این معنی که فضا و آدرس سایت را می توان از این شرکت تهیه کرد. همچنین لازم به ذکر است میزبان فا جزو 5 شرکت برتر و محبوب هاستینگ در ایران است که می توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید.

حال به روال کار راه اندازی سایت با ثبت یک سفارش ساده اشاره می کنیم. برای شروع کار می بایست یکی از سرویس های موجود در لینک زیر را انتخاب و بر روی  ” ثبت سفارش ” کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت سفارش شوید.

در صفحه جدید با انتخاب گزینه “ثبت دامنه جدید” می بایست یک دامنه ir را ثبت نمایید. در ادامه کار می بایست دوره پرداخت سالانه را انتخاب نمایید که سرویس مورد سفارش تان شامل دامنه و قالب رایگان شود. همچنین می بایست یکی از قالب های موجود را انتخاب کرده و روند ثبت سفارش را ادامه داده و مبلغ سفارش را پرداخت نمایید.

پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن، یکسری اطلاعات و ایمیل برای شما ارسال می شود که پیشنهاد می کنیم اگر قالبی را از لیست انتخاب کرده اید هیچ کاری نکنید تا عوامل فنی میزبان فا، کارهای راه اندازی سایت را برای شما انجام دهند. پس از انجام کار نیز مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال می شود و می توانید بر روی سایت تان کار کنید.

همچنین ببینید

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب می‌کند؟+بهترین روش استفاده

کنسول‌های بازی همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سرگرمی امروزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *