آخرین خبرها
انواع دوربین مداربسته

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا از سایت tavancctv نمایندگی داهوا

تامین امنیت کامل اماکن با سیستم دوربین مداربسته و معرفی انواع دوربین مدار بسته

 

رسانه دیجیاگرام به گزارش از سایت فروشگاه توان نمایندگی داهوا : تا حالا هنگام گشتن در بازار یا رفت و آمد در محل کار یا منزلتون چشماتون به تابلوی این مکان مجهز به دوربین مداربسته است خورده. حتما با این پیام و انواع دوربین مداربسته مواجه شدید و این موضوع فراگیر بودن سیستم های دوربین مداربسته و انواع کاربرد های این قسم وسایل را می رسونه. قیمت انواع دوربین مداربسته باتوجه به امکاناتی که ارائه میده متفاوت میباشد که در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد.

دوربین مداربسته بهترین راه کار برای حفاظت و نظارت

اگر شما بخواهید از محل کار یا منزلتون یا هر جایی کر برایتان مهم است مراقبت نمایید بهترین راه حل ممکنه بکارگیری دوربین مداربسته است. هر دوربین مداربسته به مانند یک چشم انسان عمل می کند با این اختلاف که اولا این چشم همیشه و بدون توقف همیشه باز است، ثانیا این چشم در نقش دوربین مداربسته با توجه به ذخیره سازی که دارد امکان چندین و چندباره بازبینی تصایویر را به شما می دهد.

پایش و نظارت 24 ساعته با سیستم دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط کننده دی وی آر DVR

این قابلیت در دوربین مداربسته یک آرامش ذهنی بسیار بالایی برای شما ایجاد می کند از این لحاظ که اگر شما یا همکاران شما در محل حضور فیزیکی نداشتید چشم یا چشم های الکترونیکی به اسم دوربین مداربسته وجود دارد و ثانیا این تصاویر مثل چشم انسان لحظه ای نبود و قابلیت ضبط دارد و به هرساعت و روزی شما می توانید تصویر های ضبط شده را روی دستگاه مرکزی سیستم دوربین مداربسته که به آن دستگاه dvr می گویند بازبینی داشته باشید.

دستگاه دی وی آر DVR و کابردهای دستگاه dvr در کنار سیستم دوربین مداربسته

در کنار این همه امکاناتی که از دوربین مداربسته می تونید دریافت کنید انتقال تصویر رو هم می تونید به این همه امکانات اضافه کنید. خوب حالا جریان این انتقال تصویر دوربین مداربسته چیه و چطور مس تونید ازش استفاده کنید. این روزا شبکه اینترنت در همه جا و در سرتاسر دنیا گسترده شده و در تمام تلفن ها و گوشی ها همراه این اینترنت با بالاترین سرعت ممکن وجود دارد. خوب اگر دستگاه دی وی ار dvr رو که بهش اشاره کردیم را به اینترنت وصل کنید به راحتی می توانید تصاویر دوربین مداربسته را به صورت لحظه ای روی گوشی موبایل خود داشته باشید.

دستگاه دی وی ار DVR

این یعنی اگر در محلی که دوربین مداربسته وصل است در هر فاصله ای حضور فیزیکی نداشته باشید به وسیله اینترنت و انتقال تصویر ، انگار که در محل حضور داشته و اون محل مورد نظر رو چکش نمایید.

 معرفی بهترین برند دوربین مداربسته در ایران

اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته دارید حتما باید مختصر دیدی در مورد انواع دوربین مداربسته و برندهای مهم آن داشته باشین. معمولا اگر بخواهین یه ماشین بخرین وقتی اسم بنز رو می شنوین خیالتون راحته که یه ماشین تمام عیار و خوش برند رو دارین خریداری می کنید و شما از هر لحاظی می توانید به این ماشین اعتماد کنید.

برند دوربین مداربسته داهوا معروف ترین و پرفروشترین دوربین مدار بسته بازار ایران

حالا ماهم در زمینه دوربین مداربسته یک برند تمام عیار رو خدمتتون معرفی کنیم و بتوانید به صورت فول آپشن به این برند در زمینه دوربین مداربسته اعتماد کنید. اسم این برند داهوا بوده و در کل دنیا برندی شناخته شده، با کیفیت و دارای سید محصولی بالایی هستش. دوربین مداربسته داهوا برندی خوشنام در بین محصولات دوربین مداربسته به شمار میاد. اولین دلیل در خوشنامی دوربین داهوا کیفیت این محصولات هست که در عین تنوع محصولی بالا بهترین کیفیت محصولی را دارا می باشد.

مزایا و ویژگی های رقابتی دوربین داهوا

در خرید دوربین مداربسته و کلا محصولات نظارت تصویری چون با تصویر و ویدیو رو به رو هستیم پرداختن به کیفیت بصری دوربین ها و رزولوشن دوربین مداربسته از مسائل مهمی می باشد. از معیار های انتخاب و خرید دوربین داهوا از ویژگی رزولوشن تصویر مگاپیکسل تصاویر ویدیویی می باشد که برای این دوربین ها به صورت دو مگاپیکسل ، چهار مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل ، شش مگاپیکسل ، هشت مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسل دارای دوربین می باشد.

دید در شب رنگی با دوربین مداربسته داهوا

تمام کیفیت های گفته شده از نظر زولوشن تصویر در دوربین داهوا وجود دارد و این یکی از اصلی ترین معیار ها برای دسته بندی دوربین مداربسته داهوا به شمار می آید. اما از رزولوشن تصویر در دوربین داهوا که به عنوان یک معیار اصلی برای کاربران عادی بگذریم می توانیم به سایر معیار ها در دوربین مداربسته داهوا مثل انواع دید در شب اشاره کرد. در دوربین مداربسته داهوا انواع دید در شب مثل دید در شب رنگی وجود دارد.

دوربین مداربسته ahd یا دوربین ای اچ دی

تا ایجا دوربین مداربسته داهوا را با کیفیت ، کامل از نظر تنوع محصولی ، قیمت رقابتی و نهایتا خوش نام و پر فروش دانستیم. اما در ادامه باید مدلی دیگر از دوربین مداربسته را تحت عنوان دوربین مداربسته ahd را نیز بشناسید تا اطلاعات کامل تری در زمینه انواع دوربین ها و تکنولوژی داشته باشید . در دوربین مداربسته داهوا تکنولوژی به کار رفته HDCVI هستش اما اینقدر برند داهوا معروفه معمولا از تکنولوژی ساخت اون یعنی HDCVI سخنی به میان نمیاد و مختصرا به برند آن یعنی دوربین داهوا اشاره می کنیم.

دوربین ahd با بهره وری از تکنولوژی AHD

اما در مورد دوربین مداربسته ahd ای اچ دی داستان به شکل دیگری است و چون برند قوی مثل داهوا وجود ندارد اختصارا از تکنولوژی ahd به کار رفته در نامگذاری این دوربین استفاده می شود و در اینجا با دسته بندی دوربین ahd رو به رو هستیم. در دسته بندی دوربین مداربسته ای اچ دی ahd هم دوربین ها در کیفیت های دو و سه و چهار و پنج مگاپیکسل دسته بندی می شوند .

موارد و نکات مهم قبل خرید دوربین ahd یا دوربین مداربسته داهوا

البته کیفیت های بالاتر نیز وجود دارد اما در بازار ایران این کیفیت ها تقریبا وجود ندارد. در هنگام خرید دوربین ahd یا دوربین داهوا حتما باید به دستگاه دی وی آر هم دقت داشته باشید تا همانطور که که گفتیم دستگاه دی وی آر با دوربین مداربسته انتخابی از نظر تکنولوژی با دی وی آر همخوانی از نظر تکنولوژی داشته باشد.

اما در سال های اخیر با پیداش دستگاه های xvr این نگرانی رفع شده و شما می توانید با انتخاب xvr هر دوربینی را انتخاب نمایید. دوربین ای اچ دی ahd یک دوربین مداربسته سطح متوسط است که بیشتر مشتریان ارزان قیمت بازار دوربین مداربسته را شامل می شود.

معرفی و کابردهای دوربین مدار بسته بیسیم

شاید غیر از دو دسته بندی که در بالا اشاره کردیم در بازار دوربین مداربسته با دوربین مداربسته بیسیم هم مواجه شده باشید . از دیگر نام های این دسته بندی دوربین مداربسته وایرلس می باشد. در دوربین مدار بسته بیسیم تکنولوژی به کار رفته تحت شبکه است و ارتباط بین دوربین ها از طریق وایرلس می باشد.

محصولات بیسیم دوربین مداربسته آیمو

این عدم نیاز به سیم کشی در دوربین مدار بسته وایرلس سبب شده تا این دوربین ها حس کنجکاوی خریداران را برانگیخته کرده و سبب شود تا نسبت به خرید دوربین مداربسته بیسیم اقدام نمایند.

منبع خبر : tavancctv.com

همچنین ببینید

راهنمای خرید کیس استوک

راهنمای خرید کیس استوک: سفری هوشمندانه در دنیای کامپیوتر در دنیای امروز، کامپیوترها  به یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *