آخرین خبرها

 خرید کرکره برقی ارزان در تهران به همراه نصب رایگان

خرید کرکره برقی برای درب مغازه ها، فروشگاه ها و حتی پارکینگ ها می تواند مهم ترین کار باشد. کرکره های برقی می توانند رفت و آمد را آسان تر کنند.

زمانی که از کرکره برقی برای درب پارکینگ منزل خود استفاده می کنید، بدون پیاده شدن از ماشین می توانید درب را باز نموده و وارد پارکینگ شوید. در ضمن به دلیل مقاومت بالا در برابر انواع نیروهای خارجی، امنیت فضا را افزایش می دهد.

در حقیقت کرکره های برقی با مزایایی همچون زیبایی، افزایش امنیت و راحتی در رفت و آمد می توانند جایگزین مطلوبی برای درب های قدیمی باشند.

اگر به دنبال خرید بهترین کرکره برقی هستید، باید حتما چندین نکته مهم را مد نظر قرار دهید. در واقع کرکره برقی های تولید شده تنوع بالایی دارند و برای تهیه آن ها بایستی دقت کافی داشت. چون هر کدام از کرکره ها و اجزای آن ها برای برطرف کردن یکی از نیازهای مردم آماده شده اند.

بنابراین باید تصمیم بگیرید کدام یک از مدل های کرکره برقی فولادی یا کرکره برقی پارکینگ برای شما مناسب است. برای راهنمایی بیشتر می توانید در ادامه متن با ما همراه باشید. نکات مهمی پیرامون خرید کرکره های برقی آماده شده است.

نکات مهم در خرید کرکره برقی

اگر می خواهید بدانید هنگام خرید کرکره های برقی چه چیزی اهمیت دارد، در این بخش از مقاله همراه ما باشید.

توجه به نوع موتور و تیغه کرکره برقی

کرکره برقی ضد سرقت که دارای تیغه های فولادی و مستحکم است، می تواند گزینه مناسبی برای تمام محیط ها باشد. هنگام خرید کرکره های برقی و سقف متحرک آرتا در باید حتما نوع موتور و تیغه های بکار رفته در آن را بررسی نمایید.

یعنی باید بدانید کرکره ای که می خرید چقدر توان دارد و با چه میزان ولتاژ کار می کند. همچنین باید بررسی کنید که تیغه های کرکره از چه جنسی هستند.

تنوع زیاد در انواع تیغه های تولید شده برای کرکره برقی باعث شده هر کدام از آن ها خصوصیات خاصی داشته باشند. در نتیجه هر نوع از کرکره برقی برای یکی از مکان های خاص مناسب هستند.

ابعاد دقیق بر اساس متراژ

رنگ کرکره برقی و ابعاد آن نقش مهمی در قیمت تمام شده دارند. هنگام سفارش کرکره های برقی حتما باید متراژ دقیق آن را اندازه بگیرید.

طبیعی است هر چه اندازه کرکره ها بزرگتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. پس ابعاد کرکره ها تاثیر زیادی بر قیمت این محصولات دارند. متراژ دقیق هنگام اندازه گیری باید مشخص شود تا هنگام نصب هم دچار مشکل نشوید.

 نصب صحیح

هنگام خرید کرکره برقی باید به فکر نصب آن هم باشید. یعنی هزینه نصب هم معمولا به همراه قیمت خود محصول از مشتری دریافت می شود.

قیمت کرکره برقی

یکی از اصلی ترین مواردی که هنگام خرید کرکره های برقی به آن توجه کنید، قیمت این محصولات است. قیمت کرکره برقی با توجه به مدل، کیفیت موتور و استحکام تیغه های آن تعیین می گردد.

 

تناسب مدل کرکره برقی ضد سرقت با محل نصب

ویژگی های کرکره برقی پارکینگ با مدل های مخصوص مغازه و فروشگاه تفاوت دارد.

خرید انواع کرکره برقی از نمایندگی اصلی

نمایندگی کرکره برقی می تواند هنگام خرید کرکره برقی  به شما کمک کند. یعنی هم می تواند راجع به کیفیت انواع مدل ها به شما مشاوره دهد و هم کرکره ها را با قیمت بسیار مناسب  عرضه کند.

در ضمن زمانی که کرکره برقی را از نمایندگی معتبر سفارش می دهید، دیگر نگران کیفیت نباشید.

چون تمام محصولات در نمایندگی کرکره برقی اصل و با کیفیت است. به بیان دیگر اگر نگران نامرغوب بودن قطعات کرکره برقی هستید، توصیه می شود حتما کرکره برقی مورد نیاز خود را از طریق نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.

افزایش نیاز مردم به کرکره برقی و همچنین مزیت های بسیار زیاد این نوع کرکره ها باعث شدن خیلی ها برای کلاهبرداری وارد این حوزه شوند.

به همین دلیل هم فروشگاه های نامعتبر کرکره برقی افزایش یافته اند. تنها راه خرید انواع کرکره برقی اصل، استفاده از خدمات نمایندگی های معتبر است. با این وجود خیال شما از بابت کیفیت و اصل بودن کرکره برقی راحت خواهد بود.

حتی بسیاری از نمایندگی های معتبر کرکره برقی در ایران، امکان خرید کرکره برقی اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. این نمایندگی ها ثبت درخواست نصب و حتی تعمیر کرکره های برقی را هم امکان پذیر نموده اند.

از این رو برای خرید کرکره های برقی از این سایت دیگر نیاز به خروج از منزل نیست. تنها کافی است وارد سایت های معتبر در زمینه فروش کرکره برقی شوید.

سپس می توانید درخواست خرید کرکره برقی دهید. کارشناسان این نمایندگی های معتبر می توانند در اسرع وقت با شما در تماس باشند.

اندازه گیری های لازم اغلب توسط کارشناسان انجام می شود. سپس مرحله آماده سازی کرکره شروع می شود. در نهایت هم پس از اخذ هزینه نصب کرکره برقی را انجام خواهند داد.

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون 65 اینچ بازار (2024) | راهنمای جامع خرید + ویدیو

امروزه تلویزیون برندهای سامسونگ و سونی به‌دلیل داشتن کیفیت پردازش تصاویر بالا و ظاهری ظریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *