آخرین خبرها

خرید یوسی از گوگل پلی

خرید یوسی، همواره موضوعی بوده است که گیمر‌های زیادی را درگیر خود کرده است. فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها و به امن‌ترین روش ممکن یوسی خریداری کنید‌. خرید و استفاده از یوسی بسیار آسان است؛فقط کافی است که به فروشگاه آنلاین مورد نظر خود مراجعه کنید و در آن قسمت بسته‌های مختلفی می‌بینید که با انتخاب بسته مورد نظر و پرداخت، می‌توانید به راحتی خرید خود را تکمیل کنید.

همانطور که در جریان هستید، به لیل تحریم‌های موجود علیه ایران، ممکن است نتوانیم به صورت مستقیم یوسی بازی را از سایت‌های اصلی و رسمی خریداری کنیم؛ ازهمین رو یکی از روش‌های خرید امن، آن است که شما از طریق سایت اکسین گیم خرید کنید.

یوسی چیست؟

یوسی بازی، یکی از ارزها یا پول‌های درون برنامه است که شما به واسطه آن می‌توانید سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید و همچنین با خرید آن می‌توانید در یک سری از رقابت‌های ویژه شرکت کنید و بخشی از ماموریت‌های خاص را تا حد بالایی کامل کنید. به عنوان مثال، بسیاری از بازیکنان یوسی بازی پابجی موبایل را به نام ” دلار بازی پابجی ” می‌شناسند که در نهایت هر دوی آنان یکی بوده و هیچ تفاوت فاحشی باهم ندارند. کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل عبارت‌اند از:

  • خرید آیتم‌های مختلف
  • شرکت در رقابت‌های رویال پس

خرید آیتم‌های مختلف: در بازی پابجی موبایل، شما با استفاده از یوسی، می‌توانید آیتم‌های ویژه‌ای را برای کاراکتر خود و همچنین سلاح‌ها و سایر تجهیزات نظامی مورد نیاز را خریداری کنید و به واسطه آن‌ها قدرت خود را افزایش دهید.

شرکت در رقابت‌های رویال پس: یکی دیگر از چندین کابرد یوسی در بازی پابجی موبایل ان است که شما می‌توانید در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس شرکت کنید و ماموریت‌های خاصی را تکمیل کنید. برای شرکت در این رقابت‌ها شما باید به تعدادی یوسی که توسط خود باری تعیین شده است، بپردازید.

اما نکته مهم آن است که زمانی که شما در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس شرکت می‌کنید، اگر که بتوانید تمام ماموریت‌ها را طبق قوانین و به درستی کامل کنید، به همان اندازه که یوسی پرداخت کرده‌اید، یاحتی چند برابر مقدار یوسی که پرداخت کرده‌اید، به شما به عنوان پاداش یوسی تعلق خواهد گرفت.

یوسی در بازی پابجی

اگر قصد آن را ندارید که هزینه زیادی برای خرید یوسی صرف کنید، یک روش رایگان برای به دست آوردن یوسی، چک کردن پیوسته یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی بازی مورد نظر است؛ چرا که بعضی اوقات یوتیوب رقابت‌هایی برای گیمرها طراحی می‌کند که اگر در آن شرکت کنید و پیروز مسابقه شوید، مقداری یوسی را به صورت رایگان به حساب شما واریز می‌کند.

شما می‌توانید از دو روش، یوسی بازی را به دست اورید. این دو روش یکی رایگان است و دیگری پولی‌. روش رایگان به دست آوردن یوسی کمی زمان بر بوده و چون در این بازی زمان از مهم‌ترین اصل‌ها است، این روش توصیه نمی‌شود. البته شایان ذکر است که اگر شما بخواهید به صورت رایگان یوسی به دست آورید، تعداد یوسی‌هایتان ممکن است خیلی کم و با سرعت پایین افزایش یابد؛ چراکه بدست آوردن یوسی رایگان بسیار سخت و محدود است.

روش رایگان به دست آوردن یوسی

یک روش کاملاً رایگان به سمت آوردن یوسی، نصب اپلیکیشن‌های PlayerZon و Mpl است. شما در این دو اپلیکشن به راحتی می‌توانید پول به دست بیاورید و درامد حاصله را صرف خرید یوسی کنید. یکی دیگر از طریق به دست آورده رایگان یوسی آن است که، جیمیلی که با آن در بازی فعال هستید را در سایت pubskins وارد کنید. بعد از ثبت جیمیل متوجه خواهید شد که مقداری یوسی در بازی به شما تعلق گرفته است. البته که تنها همین یکبار نیست که به صورت رایگان یوسی می‌گیرید؛ شما همچنین می‌توانید لینک بازاریابی خود را در اختیار دوستانتان بگذارید. هربار که دوستان شما از این لینک استفاده کنند، مقداری یوسی به شما تعلق خواهد گرفت که البته سقف به دست آوردن یوسی رایگان از این روش فقط 500 عدد است.

خرید یوسی از اکسین گیم

شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که، چگونه می‌توانید به صورت کاملاً امن و بدون دردسر یوسی خریداری کنید. همانطور که گفته شد به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، ممکن است کمی نگران باشید که در پروسه خرید یوسی، دچار مشکل نشوید. باید بگوییم که اکسین گیم تمام نگرانی‌های شما را برطرف کرده و شما قادر به خرید یوسی با امن‌ترین روش خواهید بود. شما باخرید از اکسین گیم می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید‌. ارزش‌های ویژه‌ای همواره برای اکسین گیم در اولویت هستند که این سایت را در اولویت قرار می‌دهند.

به عنوان مثال این سایت همواره پایبند به آنچه گفته، هست. این بدان معناست که اگر شما هر زمانی در رابطه با خرید خود نیاز به کمک یا پشتیبانی داشتید، می‌توانید در سریع‌ترین‌ زمان ممکن از پشتیبانی سایت اکسین گیم کمک بگیرید.

همچنین این سایت رضایت مشتری را نیز در اولویت قرار می‌دهد.

تخفیفات و آفرهای ویژه سایت در رابطه با خرید یوسی، از آن دست ویژگی‌های سایت هستند که همواره میتوانید از آن‌ها استفاده کنید و در نتیجه با رضایت کامل از این سایت خدمات بگیرید‌‌.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های اکسین گیم آن است که، در حالت کلی، تمامی خدمات و پکیج‌ها با قیمتی بسیار ارزان به شما عزیزان ارائه می‌گردد. سایت اکسین گیم، همواره در تلاش برای جبران کم و کاستی‌ها و اضافه کردن نقاط مثبت بین تمامی خدمات خود، هست.

سایت اکسین گیم همواره مورد توجه گیمر‌های زیادی بوده است، خدماتی که این سایت ارائه می‌کند عبارت‌اند از:

  • خرید یوسی پابجی موبایل
  • خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
  • خرید جم موبایل لجند (Mobile Legends)
  • خرید جم فرو فایر (Free Fire)
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • خرید جم کلش رویال
  • همانطور که گفته شد، شما می‌توانید از طریق مختلف، بر صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید،
  • پشتیبانی آنلاین از طریق تلگرام
  • تماس مستقیم با شماره تماس موجود در سایت
  • ارسال سوالات خود از طریق ایمیل پشتیبان سایت
  • پرداخت امن، سریع و 24 ساعته
  • تحویل فوری و آنی

 

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *