آخرین خبرها

در سفر اهواز به این رستوران‌ها بروید

بحث غذا خوردن و انتخاب رستوران، به هر شهری که سفر کنیم، اهمیت زیادی دارد. علاوه بر اینکه می‌خواهیم با غذاهای سنتی و محلی و اصیل آن شهر آشنا شویم، کیفیت غذا هم برایمان مهم است. اگر تصمیم دارید سفری به اهواز و رستوران‌هایش داشته باشید، این مطلب برای شماست. در انتها هم پیشنهاد و راه حلی ساده و مطمئن برای خرید بلیط لحظه آخری و هواپیما برایتان داریم.

لشگرآباد

مگر می‌شود اهواز را بدون خوردن فلافل و سمبوسه ترک کرد؟ در لشگرآباد مغازه و دکه‌های زیادی قرار دارند که هم فلافل می‌فروشند و هم سمبوسه. خودتان می‌توانید از مخلفاتی که جلوی رویتان است ساندویچ‌تان را درست کنید. اگر هم غذاهای تند دوست دارید، سس تند را بر روی فلافلتان فراموش نکنید.

رستوران امپراطور

در این رستوران علاوه بر اینکه می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را سفارش بدهید، چشم‌اندازی بی‌نظیر از اهواز را هم خواهید داشت. منوی رستوران امپراطور بسیار متنوع است؛ از غذاهای دریایی و بین‌المللی گرفته، تا فست فود و غذاهای اصیل ایرانی را می‌توان در اینجا نوش‌جان کرد.

رستوران خیمه

رستوران فاصله زیادی با رود کارون و پل سفید اهواز ندارد. هم می‌توانید فضای باز و سرسبز رستوران خیمه را برای صرف غذا انتخاب کنید، و هم فضای داخل را. غذاهای جنوبی و ایرانی رستوران بسیار معروف و خوش‌طعم هستند. بعد یا قبل از صرف غذا هم می‌توانید در کنار رود کارون کمی قدم بزنید و از زیبایی‌های اهواز لذت ببرید.

کافه رستوران کنجد

از غذاهای دریایی تازه مثل میگو، تا غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا در این کافه رستوران طبخ و آماده می‌شوند. فضای جذاب و منحصر به فرد رستوران کنجد هم به مزایایش اضافه کرده. این رستوران در محله و خیابان کیان‌پارس قرار دارد. بسیاری پیشنهاد می‌کنند تا حتما یکی از نوشیدنی‌های این کافه را امتحان کنید.

سفر به اهواز

اهواز با بسیاری از شهرهای ایران فاصله زیادی دارد. برای همین هم مسافران زیادی هواپیما را برای سفر و رفتن به این شهر دیدنی و زیبا انتخاب می‌کنند. بلیط هواپیما تهران اهواز یا از شهرهای دیگر به مقصد اهواز را می‌توانید در چند دقیقه از اسنپ‌تریپ خریداری کنید. اسنپ‌تریپ همواره بهترین قیمت‌ها و معتبرترین ایرلاین‌ها را برای خرید بلیط هواپیما اهواز تهران دارد. با استفاده از تقویم قیمتی، ارزان‌ترین روز و تاریخ را برای سفر به اهواز می‌توانید پیدا کنید. با انتخاب فیلترهای قیمت و ایرلاین هم لیست پروازهای اهواز را به دلخواه خود مرتب کنید. خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس شماست.

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *