آخرین خبرها

در سفر مالدیو در کدام هتل اقامت کنیم؟

اگر بخواهید سفری پر از ماجراجویی و هیجان را تجربه کنید، کجا را انتخاب می‌کنید؟ مالدیو به سبب داشتن سواحل بکر، جزایر متنوع، جاذبه‌های تاریخی، بازارهای رنگی، فستیوال‌های پرشور، هتل‌های لوکس، تفریحات آبی هیجان انگیز و… کشوری مناسب برای تمامی گردشگران به خصوص زوج‌های جوان است.

جالب است بدانید یکی از اصلی‌ترین مقاصدی که معمولا زوج‌های جوان برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند، مالدیو است. در این کشور شما شاهد هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی خواهید بود که همانند آن را شاید هیچ کجای دنیا نبینید. اگر دوست دارید در وسط اقیانوس آبی اقامت داشته باشید یا که دوست دارید تجربه اقامت در لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها را کسب کنید، هر چه سریع‌‌تر به مالدیو سفر کنید.

آیا بهترین هتل‌های مالدیو را می‌شناسید؟ پایتخت مالدیو یعنی شهر زیبای ماله، دارای هتل‌های بسیار متنوع می‌باشد که قطعا اقامت در این هتل‌ها می‌تواند خاطره‌ای خوش و فراموش نشدنی از این کشور برای شما به ارمغان بیاورد. اگر شما هم دوست دارید در هتل ماله منحصر به فرد و قیمت مناسب اقامت کنید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به فلای‌تودی بزنید.

  1. هتل سیزن پارادایس Thulusdhoo Season Paradise))

از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های مالدیو، هتل سیزن پارادایس است. این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده از اقیانوس دارد و تنها با دو دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به ساحل زیبای کانی رسید. اگر دوست دارید تنها گوشه‌ای از بهشت مالدیو را ببینید، اقامت در هتل سیزن پارادایس بهترین انتخاب است.

یکی از اصلی‌ترین علل محبوبیت هتل سیزن پارادایس را می‌توان استخر روباز آن دانست. این استخر علاوه بر آنکه دارای محیطی مناسب و سبک طراحی فوق‌العاده‌ای می‌باشد، چشم‌اندازی عالی رو به اقیانوس دارد که بیشتر افراد بعد از گذراندن وقت در چنین محیطی سرشار از حس خوب و آرامش می‌شوند.

طراحی اتاق‌ها به شکل مدرن می‌باشد و بیشتر تجهیزات مورد نیاز گردشگران اعم از تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوا، تخت و مبلمان راحت و… برای آن‌ها قرار گرفته است.

سیزن پارادایس با وجود امکانات عالی و چشم‌اندازهای خیره کننده برای اقامت زوج‌های جوانی که در دوران ماه عسل خود هستند، شایسته‌ترین انتخاب است.

  1. ریزورت شرایتون فول مون Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa))

با امکانات تفریحی ریزورت شرایتون فول مون، به هیچ عنوان احساس خستگی و حوصله سر رفتن نمی‌کنید و همیشه سرگرمی برای انجام دارید. هر تفریحی که فکر کنید در این هتل قابل اجراست. از برگزاری پیک نیک گرفته تا شنا در استخر روباز یا پیاده‌روی در ساحل خصوصی هتل، همه و همه تفریحاتی هیجان انگیز می‌باشند.

علاقه‌مندان به باشگاه و ورزش نیز بهتر است سری به امکانات بدنسازی هتل بزنند و در تعطیلات از ورزش غافل نشوند. از دیگر امکانات هیجان انگیز این هتل می‌توان به مواردی مانند اسپا با خدمات کامل، تنیس در محل، کلوپ کودکان (رایگان)، امکانات خشکشویی، بارهای ساحلی، استخر کودکان و… اشاره کرد.

کارکنان هتل به چندین زبان هندی، آلمانی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، انگلیسی، چینی (ماندارین)، ایتالیایی، اندونزیایی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط هستند.

  1. ریزورت باندوس جزیره باندوس ((Bandos Maldives

هر آنچه را که برای یک سفر خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی نیاز دارید، در هتل ریزورت باندوس در جزیره باندوس مهیا شده است. در ریزورت باندوس رفاه مهمانان اولویت دارد به همین منظور تمامی کارکنان می‌‌کوشند تا شما اقامتی راحت را در این هتل تجربه کنید.

هتل ریزورت باندوس دارای ساحل اختصاصی می‌باشد و برای میهمانان سرگرمی‌هایی از جمله باشگاه ورزشی، یک استخر، زمین تنیس، انواع ‌خدمات ماساژ درمانی، کلاب، بیلیارد و… تعبیه شده است. با وجود تفریحات و سرگمی‌های فراوان هتل، ممکن است احساس گرسنگی به شما دست دهد که خوشبختانه دو کافه و یک رستوران در هتل وجود دارد.

کافه‌ها و رستوران تایلندی هتل با فضای شیک و فوق‌العاده خود آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

اتاق‌های ریزورت باندوس به گونه‌ای طراحی شدند که میهمانان به راحتی با محیط ارتباط برقرار می‌کنند و حس آرامش و راحتی را از محیط دریافت می‌نمایند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به مواردی مانند سیستم تهویه هوا، مینی بار، تخت و مبلمان راحت، وای فای رایگان و… اشاره کرد. به صورت کلی با رزرو هتل ریزورت باندوس از فلای‌تودی اقامتی رویایی و منحصر به فرد در انتظار شماست.

  1. هتل سامرست مالی The Somerset Hotel

یکی از بهترین هتل‌های شهر ماله، هتل سامرست مالی است که توانسته با امکانات فوق‌العاده، 4 ستاره طلایی را به خود اختصاص دهد. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در مکانی مناسب قرار گرفته و تنها با چند دقیقه قدم زدن می‌توان از مکان‌های معروفی مانند مرکز اسلامی مالدیو، موزه ملی، پارک سلطان، میدان جمهوری و… بازدید کرد.

از امکانات این هتل می‌توان به مواردی مانند پذیرش رایگان، امکانات بدنسازی، کلوپ سلامتی، وای‌فای رایگان، مرکز خرید در محل، چک‌اوت سریع، لاکر موجود، آسانسور، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات در پذیرش، خودپرداز / بانکداری و غیره اشاره کرد که همه این امکانات و ویژگی‌ها در بالاترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است که هتل مالی در ماله برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها نیز دارای تجهیزات و اتاق مخصوص می‌باشد که برای امور تجاری و کاری بهترین انتخاب هستند.

رزرو بهترین هتل‌های ماله از فلای‌تودی

هتل‌های شهر ماله، با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود قطعا می‌توانند اقامتی رویایی و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورند. با رزرو هتل ماله مالدیو از فلای‌تودی دیگر با دغدغه و چالش‌هایی همانند کیفیت امکانات و سرویس دهی روبه‌رو نخواهید شد چرا که این مجموعه بهترین‌ها را به شما معرفی خواهد کرد.

خدمات این مجموعه تنها محدود به رزرو هتل‌های خارجی نمی‌باشد و خدمات ویژه‌ای مانند رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسب‌ترین بلیط‌های قطار به کاربران ارائه می‌شود.

هر یک از خدمات را می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری و هم اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی خرید و رزرو کنید. کارشناسان مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته همراه شما هستند تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل، شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. امیدواریم سفری فراموش نشدنی و لذت بخش را با فلای‌تودی تجربه کنید.

همچنین ببینید

سفر در سرزمینی کهن با قصه‌هایی ناگفته

در قلعه‌ای کهن و تاریخی در دل جنگل‌های بکر و دیدنی، جادویی پنهان است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *