آخرین خبرها

راه و روش شارژ و خرید پرفکت مانی

تا به اینجا با کاربرد و مزایای پرفکت مانی به خوبی آشنا شده اید و فرض را بر این می گیریم که افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام داده اید. برای امنیت بیشتر حتما حساب خود را وریفای نمایید.

وریفای علاوه بر افزایش میزان امنیت حساب موجب کاهش کارمزد تراکنش های مالی می شود. روش شارژ و خرید پرفکت مانی بسیار است و از طریق راه های مختلفی می توانید حساب خود را شارژ کنید.

در ادامه به چند روش شارژ و خرید پرفکت مانی به صورت اختصار اشاره شده می کنیم.

یکی از مهمترین کاربرد های ووچر پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی است.

تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

تبدیل وب مانی به پرفکت مانی یک روش شارژ و خرید پرفکت مانی با استفاده از یک شرکت واسط است. این روش بدین گونه است که وب مانی موجود در حساب آنلاینتان را به پرفکت مانی تبدیل می کنید.

به طور معمول این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهید حساب وب مانی خود را ببندید و دارایی های خود را به حساب پرفکت مانی منتقل کنید.

برای انجام این کار می توانید از یک صرافی آنلاین به عنوان واسط کمک بگیرید تا فرایند شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما تسهیل بخشد.

شارژ حساب با بیت کوین

شارژ حساب با استفاده از بیت کوین یک روش شارژ و خرید پرفکت مانی دیگر است. سیستم تبادلات ارزی پرفکت مانی از بیشتر ارزهای دیجیتال موجود پشتیبانی می کند.

یکی از کیف پول های پرفکت مانی مبتنی بر ارز دیجیتال بیت کوین است. از این رو به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک صرافی آنلاین به راحتی بتوانید دارایی کیف پول بیت کوین خود را به حساب ارزی پرفکت مانی انتقال دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر پرفکت مانی

همانطور که میدانید ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت های ارزی است که کاربرد های فراوانی دارد. یکی از مهمترین کاربرد های ووچر پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی است.

می توانید با خرید این نوع کارت ارزی از صرافی های آنلاین معتبر اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی نمایید. این روش شارژ و خرید پرفکت مانی به شما این امکان را می دهد که به هر میزان که بخواهید بتوانید حساب خود را شارژ کنید. از دیگر مزایای این روش می توان به شارژ حساب به صورت آنی نیز اشاره کرد. این روش شارژ و خرید پرفکت مانی رایج ترین و آسان ترین راه کار به شمار می رود.

شارژ حساب با استفاده از صرافی های آنلاین

در صورتی که به هر دلیلی تمایل به استفاده از روش های عنوان شده را ندارید، می توانید از خدمات صرافی های آنلاین مانند پیمنت استیت برای شارژ حساب پرفکت مانی استفاده کنید. به راحتی می توانید با پرداخت وجه به صورت ریالی حساب پرفکت مانی خود را به صورت دلاری یا یورو شارژ نمایید.

با استفاده از خدمات ارزی صرافی های آنلاین قادر به تبدیل دارایی دلاری حساب پرفکت مانی خود به ارزهای دیگر هستید.

آشنایی با نحوه فروش پرفکت مانی

در این مرحله قصد داریم که روش های فروش پرفکت مانی را برای شما شرح دهیم.

فروش پرفکت مانی با استفاده از صرافی های آنلاین

یکی از روش های اصلی نقد کردن پرفکت مانی این است که، درآمدهای دلاری، ارزی و یا ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل نماییم. به این منظور می بایست ابتدا در یک سایت صرافی آنلاین ثبت نام نمود.

در این مرحله باید تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را که معمولا شامل نام و نام خانوادگی، مشخصات ایمیل، کلمه عبور و تکرار آن می شوند را به درستی تکمیل و سپس تایید نمایید.

با تایید اطلاعات، شما به پنل کاربری خود وارد خواهید شد. در این مرحله شما قادر به فروش پرفکت مانی خود خواهید بود.

نحوه فروش پرفکت مانی با استفاده از پنل مستقیم پرفکت مانی

ابتدا به سایت پرفکت مانی وارد شوید. سپس با استفاده از گزینه ی Make payment به صفحه ی جدیدی راهنمایی می شوید که از شما نام کاربری و رمز عبور را می خواهد. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده فرایند نقد کردن پرفکت مانی آغاز می شود.

پرداخت به دور روش، پرداخت از حساب و پرداخت از طریق ووچر پرفکت مانی صورت می گیرد. در صورتی که از گزینه ی پرداخت با ووچر پرفکت مانی استفاده کنید مبلغ دارایی شما در قالب ووچر پرفکت مانی به شما پرداخت می شود.

در صورتی که می خواهید ووچر پرفکت مانی خود را نقد کنید باید گزینه ی e-Voucher / Prepaid Card را انتخاب نمایید. سپس با ورود به حساب کاربری خود و وارد نمودن اطلاعات خواسته شده، گزینه یMake

Payment را انتخاب نمایید. در انتها با وارد کردن شناسه ووچر و کد تایید فرایند پرداخت تکمیل می گردد. سپس با استفاده از حساب کاربری صرافی آنلاین خود قادر به نقد کردن پرفکت مانی به واحد پولی ریالی هستید.

راحت ترین کار استفاده از خدمات یک صرافی آنلاین معتبر است.

 

جمع بندی

چندین روش شارژ و خرید پرفکت مانی وجود دارد که می تواند این فرایند را برای کاربران بسیار آسانتر کند. همچنین انجام عمل عکس آنها به فروش و نقد کردن پرفکت مانی منتهی می شود. اما باز هم راحت ترین کار استفاده از خدمات یک صرافی آنلاین معتبر است.

با استفاده از خدمات ارزی این سایت ها قادر به تبدیل دارایی دلاری حساب پرفکت مانی خود به ارزهای دیگر هستید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه ی ریالی حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمایید.

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *