آخرین خبرها

رتبه زبان آلمانی در سخت ترین زبان های دنیا

یادگیری زبان یکی از بزرگترین لذت های زندگی به حساب می آید، چالشی که درهای زیادی چون مسیرهای شغلی جدید و تحصیلی جدید را باز می کند. با این حال، هنگام یادگیری زبان دوم یا سوم، تفاوت های زیادی بین زبان های مادری خواهید یافت. برخی از زبان‌ها به دلیل تلفظ‌های پیچیده، گرامر های پیچیده و واژگان گسترده‌شان، یادگیری سختتری نسبت بقیه زبان هارا دارند.

زبان آلمانی نیز جزو یکی از این زبان های سخت از نظر یادگیری به حساب می آید و در رتبه بندی زبان های سخت در سطح جهانی دارای رتبه پنجم است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با زبان آلمانی، جزو سخت ترین زبان های دنیا، صحبت کنیم.

چه چیزی یادگیری یک زبان را سخت می کند؟

سطح دشواری زبان به مجموعه ای از متغیرهای به ظاهر بی پایان بستگی دارد و تهیه یک لیست از سختترین زبان های دنیا برای یادگیری آسان نیست. به عنوان مثال برای فردی که قصد دارد زبانی را که مشترکات بسیاری با زبان مادری خود دارد یا بیاموزد به مراتب آسان تر از کسی هیچ ذهنیتی از زبان ندارد می آموزد. همچنین استعداد و علاقه میز در یادگیری دخیل است. همه ی این عوامل طبقه بندی زبان هارا از نظر درجه سختی، مشکل می سازد.

آیا یادگیری آلمانی سخت است؟

بسیاری از زبان آموزانی که می خواهند شروع به یادگیری زبان آلمانی کنند، این تصور غلط را دارند که زبان آلمانی مشکل بوده و آلمانی زبانی تقریبا غیرممکن برای یادگیری است. ظاهر بی پایان و جنسیت اسمی اغلب برای ترساندن زبان آموزان برای یادگیری آلمانی کافی است. با این حال، یادگیری آلمانی در واقع آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.

یکی از دلایلی که یادگیری زبان آلمانی را نباید آنقدر ها هم مشکل تصور کرد این است که آلمانی و انگلیسی شباهت های زیادی بهم دارند و از یک خانواده ی زبانی محسوب می شوند. در صورتی که آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشید یادگیری این زبان برای شما چندادن هم سخت نخواهد بود.

حدود 40 درصد از واژگان زبان آلمانی مشابه واژگان زبان انگلیسی است و برای کسانی که آشنایی با زبان انگلیسی دارند خبر خوبی است.

آیا تلفظ آلمانی مشکل است؟

بسیاری از زبان آموزان تصور می کنند که تلفظ آلمانی بسیار مشکل است. در حالی که، تلفظ کلمات در آلمانی گاها بسیار آسان تر از زبان انگلیسی می باشد.

در زبان انگلیسی، تلفظ حروف در کلمات گاها بدون هیچ منطقی تغییر می کند. این مشکل در زبان آلمانی وجود ندارد. بهترین روش برای تلفظ بهتر و کامل زبان آلمانی این است که با یادگیری کامل حروف الفبا شروع کنید. پس از تسلط بر هر حرف، می توانید تقریباً از پس تلفظ هر کلمه ای را بر آیید.

برای یادگیری زبان آلمانی کدام آموزشگاه بهتر است؟

اگر قصد یادگیر ی زبان آلمانی را به بهترین، سریعترین و کامل ترین شکل را دارید، پیشنهاد ما دوره های آموزش زبان آلمانی آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران در جنت آباد می باشد که دوره زبان آلمانی آنلاین و حضوری رابه صورت خصوصی و گروهی را به رضایت بخشترین شکل برگزار می نماید.

همچنین ببینید

برای مشاوره کنکور در تهران کجارو انتخاب کنم؟

با استفاده از مشاوره تحصیلی، می توانید، بهترین برنامه ریزی را داشته و می‌توانید برنامه‌ریزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *