آخرین خبرها

رزرو هتل های لوکس شمال با تخفیف ویژه در رهی نو

سفر به شمال یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین اتفاقاتی است که هر مسافری آن را تجربه می‌کند. اما ممکن است دغدغه یافتن اقامتگاه مناسب، شیرینی طعم این مسافرت را کم کند. اینجاست که قبل از سفر به شمال، بهترین کار رزرو هتل های لوکس شمال است که اتفاقا برخی از آن‌ها در رهی نو با تخفیف همراه است. چه چیزی بهتر از این؟ سفر به شمال، اقامت در هتل لوکس و استفاده از تخیف ویژه! در واقع با یک تیر 3 نشان می‌زنید. پس پیشنهاد می‌کنیم برای آنکه بدانید کدام هتل های لوکس شمال شامل این تخفیف ویژه هستند، تا انتها همراه ما باشید.

هتل پارسیان رامسر

مجموعه هتل پارسیان آزادی رامسر که به هتل جدید (بزرگ)، هتل قدیم و متل ساحلی پارسیان تقسیم‌بندی می‌شود، یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی است که می‌توانید در طول سفرتان به شمال، آن را برای اقامت و تجربه‌‌ای لذت‌بخش و سرشار از آرامش، انتخاب کنید.

محل هتل قدیم و جدید در دامنه رشته‌کوه‌های البرز و مرکز رامسر است که با ارائه امکانات رفاهی فوق‌العاده، اقامتی به یادماندنی را برایتان فراهم می‌کند.

چشم‌انداز هتل به جنگل، کوه و دریا و دسترسی آسان آن به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری، محبوبیت آن را دوچندان کرده است. از دیگر نکات جالب در مورد هتل پارسیان رامسر، سبک معماری به کار رفته در ساخت آن است. طراحان و معماران هتل، سبک کلاسیک را برای بخشیدن جلوه و شکوهی بیشتر به این اقامتگاه، انتخاب و اجرا کرده‌اند. شما می‌توانید رهی نو را برای رزرو این هتل زیبا انتخاب کنید و بدون نگرانی و دغدغه، در آرامش کامل، محل اقامتتان در هتل را باتوجه به میزان روزهای مدنظرتان و قوانین هتل، انتخاب و رزرو کنید. رهی نو به مسافرانی که اقامتگاهشان را از طریق سامانه رزرو هتل رهی نو انتخاب و رزرو کنند، تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

شمال است و آرامش دریا و سرسبزی جنگل‌های بیکرانش؛ اگر می‌خواهید حتی در هتل هم به مناظر زیبای دریا و جنگل دسترسی داشته باشید و همان لحظه که خودتان را میهمان یک فنجان چای داغ یا قهوه گرم کرده‌اید، صدای امواج دریا و آواز پرندگان را بشنوید، هتل پلاس نمک آبرود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو و اقامت شما و خانواده‌تان است. این هتل 5 ستاره مجهز به رستوران، اینترنت رایگان (در لابی) و پارکینگ رایگان (محدود) است.

شما می‌توانید یکی از 154 اتاق را که در 10 طبقه هتل قرار دارد، با توجه به وضعیت رزرو، امکانات، هزینه و… برای اسکان انتخاب کنید. شهرک توریستی نمک آبرود مکانی است که هتل در آن قرار دارد و نگاه شما را میهمان چشم‌انداز سرسبز جنگل‌ها و آبی دریای شمال می‌کند.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس، یگانه هتل 5 ستاره و لوکس چالوس است که با بهترین امکانات تفریحی و رفاهی، به میزبانی مسافران داخلی و خارجی مشغول است. این هتل در کنار دریای خزر قرار دارد که قدمت آن به 40 سال می‌رسد. آب‌وهوا و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ محل قرارگیری هتل پارسیان خزر چالوس، بی‌نظیر است. دلیل آن هم قرارگیری هتل در نقطه اتصال دریای خزر و جنگل‌های هیرکانی است. اگر می‌خواهید همزمان هم به جنگل و هم به دریا دسترسی داشته باشید، این هتل مخصوص شماست. ال‌العاد

هتل در خارج از محدوده ترافیک قرار دارد که خود از ویژگی‌های مثبت این اقامتگاه لوکس و بی‌نظیر محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این هتل لوکس می‌توان به پرنسل حرفه‌ای، امکانات ویژه‌ای مانند رستوران با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی (محدود)، بهره‌مندی اتاق‌های روبه دریای هتل از یک فن کوئل و نزدیکی آن به ساحل و جنگل، اشاره کرد.

هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت، هتلی 5 ستاره و لوکس در استان گیلان است که به دلیل قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شهر رشت، محبوبیت و شهرت ویژه‌ای در بین مسافران کسب کرده است. دسترسی هتل به مرکز شهر و فرودگاه، تردد را برای شما بسیار راحت کرده است. امکانات رفاهی هتل در کنار محیط دلنشین، آرامش‌بخش و رویایی هتل، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل فاصله کمی با برخی از اماکن دیدنی مثل عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم و آرامگاه میرزاکوچک خان دارد و از این رو فرصت خوبی فراهم است تا شما به جاهای دیدنی شهر دسترسی راحتی داشته باشید. از دیگر امکانات ویژه هتل کادوس رشت در کنار سایر امکانات رفاهی و اقامتی، می‌توان به رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان در لابی (نامحدود) اشاره کرد.

هتل میزبان بابلسر

اگر می‌خواهید اقامتتان در شمال در یکی از بهترین هتل‌های بابلسر باشد، پیشنهاد می‌کنیم که هتل میزبان بابلسر را فراموش نکنید. این هتل از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه میزبانی از مسافران آغاز کرده و با 13 طبقه، 166 واحد اقامتی، مجموعه ورزشی، تفریحی و تجاری، شهرت و آوازه‌ای خوش را در بین مسافران و مردم شمال، کسب کرده است.

هتل میزبان بابلسر تنها 4 کیلومتر از دریا فاصله دارد که یکی از مزیت‌های برجسته این اقامتگاه لوکس محسوب می‌شود. فاصله 10 دقیقه‌ای هتل تا دریا، چشم‌انداز فوق‌العاده آن به شالیزارها، جنگل و رشته‌کوه‌های البرز در کنار امکانات رفاهی و اقامتی مانند اتاق‌های پانوراما، سوئیت‌های تک خواب، دو خواب، کانکت و حضور 7 رستوران با ارائه غذاهای سنتی و فرنگی، این هتل را به بهشتی زیبا برای اسکان موقت و چند روزه مسافران، تبدیل کرده است.

رزرو بهترین هتل های لوکس شمال در رهی نو به سادگی آب خوردن

انتخاب هتل، شاید یکی از پرچالش‎‌ترین بخش‌های سفر باشد. به‌ویژه اگر هیچ دوست یا آشنایی در شهر مقصد نداشته باشید. رهی نو این سختی را برای شما مثل آب خوردن راحت کرده است. کافی است به سامانه رزرو آنلاین رهی نو مراجعه کنید، به بخش هتل های لوکس شمال بروید، هرکدام از هتل‌های معرفی شده را بررسی، قیمت‌ها و امکانات رفاهی را با یکدیگر مقایسه کنید. سپس هتلی که مناسب‌تر است را فقط با چند کلیک ساده، از رهی نو رزرو کنید. با این کار دیگر ساعت‌ها به دنبال هتل و اقامتگاهی برای ماندن نمی‌گردید، خیالتان بابت کیفیت و امکانات ارائه شده توسط هتل آسوده است؛ زیرا رهی نو بهترین اقامتگاه‌ها را به شما معرفی می‌کند؛ ضمن اینکه می‌توانید هنگام رزرو هتل های لوکس شمال از رهی نو، از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند شوید.

 

همچنین ببینید

7 رستوران برتر اهواز که قبل از سفر به این شهر باید بشناسید

آشنایی با بهترین جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های شهر، ازجمله مهم‌ترین اقدامات بعد از خرید بلیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *