آخرین خبرها

رونق کسب و کار اینترنتی شما با شانار

برای اینکه بتوانید در میان هزاران سازمان و شرکت فعال در حوزه کاری خودتان در فضای مجازی، دیده شوید ناچار به رعایت اصول و معیارهای این فضا هستید. صرف داشتن یک سایت و برخورداری از عناصر مربوط به این فضا، نمی تواند به معنای رسیدن کسب و کار شما به هدف باشد.

این اصول و معیارها شامل موارد مختلف و متنوعی می شود که به طور دائم هم مواردی به آن اضافه می شود یا موارد پیشین دچار اصلاح و تعدیل می شود.در ادامه به تعدادی از این موارد می پردازیم.

تولید محتوا

شاید این جمله معروف را شنیده باشید،” محتوا پادشاه است”. سال های زیادی از بیان این جمله می گذرد اما هنوز هم محتوا، جایگاه خود را حفظ کرده است.

اگر به دنبال رسیدن به کاربران در فضای مجازی هستید، بدون هیچ تردیدی نیاز به محتوای مناسب دارید. هزینه، زمان و هر چیز دیگری که به چشم شما ممکن است سنگین بیاید را در بحث محتوا به فراموشی بسپارید، هر چقدر از زمان و انرژی و توانایی خود را صرف تولید محتوای مناسب کنید، اقدام خردمندانه ای انجام داده اید که به طور قطع نتایج آن را نیز مشاهده می کنید.

شرکت های بسیاری وجود دارند که در این زمینه فعال هستند، اما توصیه ما این است که برای انتخاب شرکت مورد نظر وقت بیشتری بگذارید.

بهتر است ابتدا در این زمینه، وقتی برای صحبت و مشاوره با کارشناسان شرکت مورد نظرتان بگذارید. شرکت شانار آماده ارائه کامل ترین مشاوره ها در زمینه سئو، تولید محتوا و دیگر امکانات این فضاست.

تغییر در تولید محتوا

گفتیم که محتوا پادشاه است و در طول این سال ها هیچگاه تاج این پادشاه نیفتاده است اما این مسئله به معنای عدم توجه به برخی موارد مهم در حوزه تولید محتوا نیست، در واقع تولید محتوا در طول این سال ها تغییراتی را به خود دیده است که شما به عنوان یک سایت ناگزیر از توجه به آنها هستید؛ در ادامه به مواردی اشاره خواهیم داشت:

  1. آنچه در برداشت اول از شنیدن عبارت محتوا به ذهن وارد می شود، متنی یا روایتی است که یک حوزه موضوعی را پوشش می دهد. همچنان این نوع محتوا، کاربرد دارد اما در طول این سال ها محتوا، به صورت های مختلفی تغییر ماهیت یا بهتر بگوئیم تنوع ماهیت داده است. حالا دیگر شما باید به همه کاربران فکر کنید. بسیاری از کاربران درفضای مجازی حوصله یا وقت خواندن مطالب متنی را ندارند، محتواهای تصویری یا صوتی اشکال جدیدتری هستند که باید به آنها توجه داشته باشید. این موارد جدید و دیگر موارد جدیدتری که هر روز در فضای گوگل مطرح می شوند را نباید فراموش کنید. شرکت شانار با کادری متشکل از متخصصین به خوبی توان ارائه مطالب محتوایی مناسب در اشکال متنوع جدید محتوایی را برای شما فراهم می آورد.
  2. توجه به سئو: توجه به سئو صرفا رعایت مواردی چون عبارات کلیدی نیست. الگوریتم های گوگل هر روز قدرتمندتر و کارآمدتر می شوند. در واگذاری تولید محتوای خود به شرکت های مختلف فعال در این حوزه باید به این مسئله حتما توجه داشته باشید که رعایت اصول سئو در وهله اول همگامی با سیاست های جدید گوگل است.

به عنوان مثال، استفاده از عبارات کلیدی که در بالا مورد اشاره قرار گرفت در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه انجام می شود.

اما اگر شرکتی، سئوکاری با کلمات کلیدی را به شیوه یکسال قبل و یا حتی چندماه قبل انجام دهد، نه تنها در رتبه بندی گوگل، امتیازی کسب نمی کند بلکه این احتمال وجود دارد که از جریمه های گوگل هم در این زمینه بی نصیب نماند.

پس شما به عنوان یک شرکت یا دارنده سایت در فضای مجازی، حتما باید به سراغ شرکت هایی بروید که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند. شرکت شانار با متخصصان خود به طور دائم تحولات و تغییرات جدید در فضای گوگل را رصد می کند و با توجه به هر الگوریتم جدیدی که از سوی گوگل به کار گرفته می شود تکنیک هایی جدید را در حوزه سئو به کار می بندد.

استفاده از امکانات جدید و متنوع

همانطور که گفتیم فضای مجازی، امکانات متنوع و مختلفی را شامل می شود که برای بهره مندی از این فضا باید به استفاده از آنها هم توجه داشته باشید.

گوگل ادز: گوگل یک فضای بزرگ است؛ یک بازار مکاره که می توانید در آن هر چیزی را پیدا کنید. به همین دلیل، گوگل از این فضا به انحا و روش های مختلف بهره می برد. یکی از این امکانات نسبتا جدید، گوگل ادز است، امکان تبلیغات در فضای گوگل و دسترسی مستقیم به مشتریان هدف.

البته برای استفاده از فضای گوگل ادز، باید برخی معیارهای مهم را لحاظ کنید، مواردی که پیش از اطلاع از آنها، بهتر است وارد این فضای تبلیغاتی نشوید. مواردی مربوط به نوع استفاده از کلمات مناسب، نوع ارائه تبلیغات و نوع محدودسازی اصل تبلیغات برای رسیدن به مشتریان. شرکت شانار با تجربه ای چندین ساله در این حوزه آماده ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه گوگل ادز است.

طراحی سایت با ورد پرس

امکانات فضای مجازی سرعت گسترشی به خود گرفته که هر روز فرصت و فضای جدیدی برای کاربران این حوزه فراهم می شود. یکی از این امکانات هم وردپرس و ساده شدن طراحی سایت است.

ورد‌پرس، قالب ها و چارچوب های رایگانی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها با کمترین هزینه، دست به طراحی سایت بزنند؛ در واقع با کمترین میزان تخصص و دانش در زمینه سایت، با ورد‌پرس قادر به طراحی سایت برای خود خواهید بود.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب هم گفتیم صرف داشتن یک سایت به معنای استفاده مناسب از فضای مجازی نیست. یک سایت، نیاز به طراحی ویژه در چینش محتوا، چشم نوازی، دسترسی آسان و چندین چند نکته دیگر دارد. اگر قصد طراحی سایت هم دارید، پیش و بیش از هر چیز باید به این موارد تاثیرگذار توجه داشته باشید.

نتیجه گیری

مطالبی که در بالا عنوان شد، صرفا شمه ای موضوعات مرتبط با فضای مجازی و امکانات این فضا را شامل می شد. توصیه ما این است که پیش از تصمیم به استفاده از هر کدام از امکانات فضای گوگل، مشاوره ای تخصصی در این زمینه داشته باشید. شرکت شانار، با تجربه ای طولانی مدت در این زمینه از ابتدا تا انتهای فرآیند تصمیم گیری در کنار شما خواهد بود.

همچنین ببینید

دیتابیس ابری، راهکاری نوین برای مدیریت داده‌ها

امروزه داده‌ها بخشی از دارایی‌های ارزشمند سازمان‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب راهکاری هوشمندانه برای ذخیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *