آخرین خبرها

شماره تبلیغاتی برای ارسال پیامک چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روش هایی که کسب و کار ها و فروشگاه ها برای تبلیغات استفاده می کنند، ارسال پیامک های تبلیغاتی است اما چیزی که در اینجا حائز اهمیت است اینست که باید یک شماره رند و زیبا داشته باشید تا در نگاه اول، کاربران مجذوب آن شوند و حس خوبی نسبت به کسب و کار و برند شما پیدا کنند.

برای ارسال پیامک انبوه از طریق سیم کارت، محدودیت هایی همواره برقرار بوده است. چراکه سیم کارت های شخصی کاربرد تبلیغاتی ندارند. برای آنکه بتوانید بدون محدودیت پیامک انبوه ارسال کنید باید از خطوط اختصاصی استفاده نمایید.

خط اختصاصی چیست ؟

خط اختصاصی همان شماره های تبلیغاتی مخصوص ارسال پیامک است که کاربران می توانند از طریق آن بدون محدودیت های مخابراتی شروع به ارسال پیامک نمایند.

اپراتور های مخابراتی ارائه دهنده این خطوط هستند که با شماره های 5000 ، 3000 ، 2000 و … شروع میشوند.  این خطوط به صورت مجازی هستند و سیم کارت فیزیکی در اختیار شما نمی گیرد . بلکه شما می توانید از طریق پنل پیامکی به آن دسترسی داشته باشید.

کدام شماره تبلیغاتی مناسب است ؟

شاید تصور کنید شماره خطوط اختصاصی مهم نیست و فقط کافی است تا یک متن پیامک تبلیغاتی جذاب بنویسید، اما برای آنکه یک برندسازی قوی و تاثیرگذاری بالایی داشته باشید باید به نکات ریز توجه داشته باشد.

هرچه شماره تبلیغاتی شما رندتر و زیباتر باشد ، کاربر اعتماد بیشتری خواهد کرد و حس خوبی نسبت به پیامک تبلیغاتی پیدا می کند.

در نتیجه در انتخاب شماره تبلیغاتی برای ارسال پیامک باید به این نکته توجه داشته باشید که شماره های رند و کوتاه مناسب است.

کاربرد شماره تبلیغاتی برای ارسال پیامک چیست ؟

شماره های تبلیغاتی و خطوط اختصاصی برای ارسال پیماک های انبوه و تبلیغاتی ایجاد شده اند . اما این خطوط با قابلیت دریافت پیامک از کاربر می توانند امکانات زیادی را از طریق پنل اس ام اس در اختیار شما قرار دهند. از جمله قابلیت های شماره مجازی با قابلیت دریافت پیامک عبارت اند از :

  • دریافت متن پیامک از کاربر
  • برگزاری مسابقه پیامکی به همراه قرعه کشی
  • برگزاری نظرسنجی پیامکی
  • منشی پیامکی
  • پاسخ خودکار به پیام کاربر و مدیریت پیام ها
  • دایورت پیامک از پنل
  • انتقال شماره به دفترچه تلفن
  • و ….

علاوه بر این شما با خرید خط اختصاصی خودتان می توانید از انواع روش های تبلیغات پیامکی استفاده کنید.

انواع روش های ارسال پیامک تبلیغاتی با خط اخصاصی

با استفاده از خطوط اختصاصی خودتان می توانید انواعی از روش های تبلیغاتی موجود در سامانه ارسال پیامک پیام رسان را استفاده نمایید . ازجمله این روش ها می توان به ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال به مشاغل و اصناف ، ارسال به دکل BTS  ایرانسل و ارسال پیامک از روی نقشه اشاره کرد.

  1. ارسال پیامک از طریق نقشه
  2. ارسال پیامک به منطقه خاص
  3. ارسال پیامک به مشاغل و اصناف
  4. ارسال پیامک از دکل BTS ایرانسل

از کجا شماره تبلیغاتی برای ارسال پیامک تهیه کنیم؟

برای تهیه شماره تبلیغاتی پیامکی مثلا 50002060  یا 3000 و … باید ابتدا از طریق یک سامانه ارسال پیامک ، پنل اس ام اس بخرید .

شما با ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید صاحب یک پنل اس ام اس رایگان برای خودتان می شوید . همچنین یک خط اختصاصی هدیه 5000 نیز دریافت خواهید کرد که پس از شارژ اعتبار آن می توانید شروع به ارسال پیامک های انبوه خودتان نمایید.

جهت ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان از طریق همین مقاله می توانید عدد 111 را به 500020600 پیامک کنید .

سامانه پیامکی پیام رسان یکی از قدیمی ترین سامانه ها با سابقه ی بیش از 14 سال فعالیت در زمینه پیامک های تبلیغاتی و خدمات اس ام اس مارکتینگ می باشد که هم اکنون بیش از 300 هزار کاربر فعال دارد .

همچنین ببینید

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

پرطرفداترین قاب های گوشی سامسونگ A14 کدامند؟

معرفی انواع قاب گوشی گلکسی A14 سامسونگ با توجه به تنوع بالای گوشی های سامسونگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *