آخرین خبرها

طراحی سایت، کسب و کارتان را متحول می‌سازد

طراحی سایت نیاز اساسی هر کسب و کاری محسوب می‌شود. در جامعه‌ای که زندگی بدون اینترنت مختل می‌شود، می‌توان به اهمیت طراحی سایت در رونق و پیشرفت کسب و کارها پی برد. یک لحظه به این موضوع فکر کنید که قبل از خرید هر چیزی گوشی خود را بر می‌دارید و در گوگل بدنبال قیمت و ویژگی‌های مهم آن محصول می‌گردید. در این میان ممکن است، سایتی پیدا کنید که نیاز شما را در بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ارائه می‌دهد. در این صورت بجای صرف زمان و هزینه برای رفتن به بازار و گشتن و پیدا کردن آن محصول، خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهید. با این کار می‌توانید خرید خود را با خیال راحت انجام دهید و با صرفه جویی در زمان به کارهای دیگرتان برسید.

کسب و کارهایی که خودشان را به یک مغازه محدود کرده اند، دائماً باید چشم به شیشه مغازه خود بدوزند تا کی مشتری داخل مغازه می‌شود. اما اگر برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام دهید دیگر فروش شما محدود به مکان و زمان نمی‌شود.

3 مزیت برتر طراحی سایت

در ادامه مقاله می‌خواهیم 3 مزیت مهم طراحی سایت برای کسب و کارها را توضیح دهیم که قطعاً اگر صاحب کسب و کار هستید و تاکنون برای طراحی سایت اقدام نکرده‌اید، شما را متقاعد می‌کند تا طراحی وب سایت خود را شروع کنید.

سهولت دسترسی با طراحی سایت

زندگی در عصر امروز بسیار پرمشغله است و همه افراد به دنبال راحت‌ترین و سریعترین روش برای تامین نیازهای زندگی خود هستند. اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده است و تصور اینکه یک روز اینترنت نباشد، برای مردم فاجعه است. پس بهتر است از این ابزار مهم که همه مردم را درگیر خود کرده است، برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. طراحی وب سایت بهترین روش برای پیشرفت کسب و کارتان است و می‌توانید از هرجای کشور و دنیا برای محصولات و خدمات خود مشتری جذب کنید و فروش خود را چند برابر کنید.

بازاریابی گسترده تر  با طراحی سایت

بعضی از افراد فکر می‌کنند که اگر یک دفتر بزرگ فروش داشته باشند، می‌توانند فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهند، اما این تصور کاملاً اشتباه است. به دلیل اینکه شما به تعداد محدودی از افراد دسترسی دارید. شما می‌توانید با طراحی سایت حرفه‌ای کسب و کار خود را در وسیع‌ترین فضا یعنی در موتورهای جستجوگر که روزانه درصد بسیار بالایی از مردم از آن استفاده می‌کنند، معرفی کنید. پس طراحی وب سایت به شما فرصت دیده شدن می‌دهد و به قشر وسیعی از افراد دسترسی دارید.

افزایش اعتبار

اعتبار برای هر کسب و کاری حرف اول را می‌زند، اگر یک برند در میان مردم، معتبر شناخته شود، در این صورت فروشش چند برابر می‌شود، حتی اگر قیمتش در مقایسه با رقبا بیشتر باشد. یکی از مهمترین روش‌ها برای افزایش اعتبار یک محصول یا برند طراحی وب سایت حرفه‌ای است تا آن برند و محصول به خوبی در میان مردم شناخته شده و اعتبارش افزایش یابد.

مهمترین ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

تا اینجای مقاله حتماً به ضرورت طراحی سایت برای کسب و کار خود پی برده‌اید، در ادامه قصد داریم مهمترین ویژگی‌ها برای طراحی وب سایت حرفه‌ای را توضیح دهیم:

دامنه خوب

دامنه نامی است که کاربران را به سایت شما می‌رساند، انتخاب یک نام خوب برای دامنه بسیار با ارزش است. زیرا به جلب نظر بازدیدکننده کمک می‌کند و نام دامنه اگر مناسب باشد، در ذهن مردم ماندگار می‌شود. مرتبط بودن نام دامنه با کسب و کار و کوتاه و روان بودن آن دو نکته مهم برای انتخاب عنوان دامنه مناسب در ابتدای  ساخت سایت است.

انتخاب هاست مناسب

برای طراحی سایت مکانی لازم است تا تمامی اطلاعات روی آن پیاده شود. به این مکان مجازی اصطلاحا هاست می گویند. اگر دامنه میزبانی شما در سطح پایین باشد، سرعت سایت شما بسیار پایین آمده و درنتیجه کاربران از خیر دیدن سایت شما می‌گذرند. در این صورت طراحی سایت ارزشی ندارد و نمی تواند کمکی به کسب و کار شما کند.

ریسپانسیو بودن سایت

شاید شما هم سایت هایی را دیده اید که روی لپ تاپ نمایش خوبی دارند، اما موقع بازدید از سایت روی گوشی بی نظمی روی سایت ایجاد می‌شود و این مشکل باعث سردرگمی کاربر می‌شود. به همین دلیل سایت باید قابلیت ریسپانسیو بودن داشته باشد تا نمایش سایت در تمامی صفحات اعم از موبایل، لپ تاپ و تبلت به خوبی انجام گیرد.

ظاهر وب سایت

طراحی گرافیکی زیبا در طراحی وب سایت ارزش بسیار زیادی دارد، زیرا به جلب نظر و ماندگاری بیشتر مخاطب در سایت کمک می‌کند. البته طراحی سایت نباید خیلی شلوع باشد، زیرا باعث خسته شدن چشم مخاطب می‌شود.

سئو سایت

برای اینکه طراحی سایت به فروش شما کمک کند، باید در نتایج بررسی گوگل در رتبه های بالا قرار بگیرد. برای رفتن به رتبه‌های بالا، وب سایت باید سئوی خوبی داشته باشد. در بهبود سئوی سایت یک بخشی به محتوای با ارزش و کاربردی برمی گردد، اما باید در ساخت سایت اصول فنی هم به درستی رعایت شود.

امنیت سایت

اگر طراحی سایت به بهترین شکل انجام بگیرد و به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند. اما به امنیت آن توجه نشود، در این صورت مورد حمله هکرها قرار می‌گیرد و همه زحمات و هزینه‌های شما به هدر می‌رود.

همانطور که توضیح دادیم ساخت سایت کار ساده‌ای نیست که هر کسی از عهده آن بر بیاید. طراحی سایت اصول خاص خودش را دارد و برای اینکه با طراحی سایت کسب و کارتان رشد کند، باید سایت شما زیربنای درستی داشته باشد تا در موتورهای جستجو دیده شود. خیلی از افراد هستند که برای طراحی وب سایت نمی‌توانند اشخاص حرفه‌ای پیدا کنند. برای حل این مشکل باید بگوییم که شرکت ایران مایند بصورت حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کند و به رشد و پیشرفت کسب و کارها کمک زیادی کرده است.

کلام آخر

در دنیای امروز طراحی سایت یکی از نیازهای حیاتی هر کسب و کاری محسوب می‌شود و ساخت سایت حرفه‌ای می‌تواند کسب و کار شما را به طور شگفت انگیزی متحول کند. شاید شما هم تبلیغات زیادی در مورد طراحی سایت با قیمت ارزان شنیده‌اید، اما دقت کنید که طراحی سایت به روش‌های غیر اصولی نه تنها کمکی به پیشرفت کسب و کار شما نمی‌کند، بلکه هزینه شما را هم هدر می‌دهد. مجموعه ایران مایند با یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کند و می‌تواند طراحی وب سایت حرفه‌ای متناسب با کسب و کار شما انجام دهد. البته لازم به ذکر است هزینه ساخت سایت توسط مجموعه ایران مایند در مقابل خدمات آن بسیار مقرون به صرفه است. پس نگران هزینه‌ها هم نباشید و اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید و با مشاورین ایران مایند در ارتباط باشید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://iranmind.net/

همچنین ببینید

آموزش نصب و دانلود همراه بانک سپه – مهر و بانک شهر برای آیفون با لینک مستقیم

اپلیکیشن‌های همراه بانک موبایل مانند همراه بانک مهر ایران برای ایفون و یا سایر بانک‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *