آخرین خبرها
طراحی سایت خدماتی شامل چه مراحلی ست؟

طراحی سایت خدماتی شامل چه مراحلی ست؟

طراحی سایت خدماتی یکی از روش های استثنایی و نتیجه بخش برای افزایش درآمد و ثروت است. هر فردی با هر شغل و زمینه کاری که دارد و به نوعی با مشتریان مختلف در ارتباط است می‌تواند یک وبسایت خدماتی داشته باشد. در عصر حاضر شرکت‌ها، ارگان‌ها یا حتی مجموعه های جزئی نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارند. چرا که مشتریان خبری از وجود شما ندارند.

به همین دلیل لازم است بخشی از سرمایه خود را برای بازاریابی صرف کنید. طراحی سایت نیز یک نوع بازاریابی حرفه ای است. چرا که خدمات شما را معرفی می‌کنند و افراد براساس تخصص، نوع کار و همچنین قیمت مناسبی که ارائه می‌دهید با شما تماس می‌گیرند. به عنوان یک سوال اصلی افراد می‌خواهند بدانند که 0 تا 100 وب سایت های خدماتی چگونه است؟ چه کارهایی صورت می‌گیرد و چه المان هایی بیشتر اهمیت دارد. در ادامه به چنین سوالات مهمی پاسخ می‌دهیم.

مراحل طراحی سایت خدماتی

  • انتخاب و خرید دامنه

دامنه همان آدرس اینترنتی وب سایت شما می‌باشد. یک آدرس باید مرتبط با حوزه کاری، ترجیحا یک نام خاص و مختصر باشد. نامهای دامنه با پسوند های Ir , com , net , org موجود هستند. بعد از انتخاب طی مراحل خاصی باید به ثبت دامنه بپردازیم.

  • خرید هاست

هاست به بخشی از یک سرور بزرگ گفته می‌شود که تمام اطلاعات سایت شما در آن قرار می‌گیرد. یک وب سایت دارای محتوا، تصاویر یا حتی ویدیو است که کاربران از طریق هاست می‌توانند محتوای سایت را مشاهده کنند. این المان نیز باید خریداری و ثبت شود.

  • خرید قالب و راه اندازی

وردپرس دارای هزاران قالب مختلف است. به طور مثال اگر شما یک شرکت خدمات رسان را اداره می‌کنید باید به دنبال خرید قالب شرکتی وردپرس باشید. زمینه های دیگر مانند وب سایت صنعتی، آموزشی و غیره نیز هر کدام دارای قالب جداگانه هستند.

  • پیکربندی کلی سایت و سفارشی سازی صفحات

در این مرحله لازم است که نام دامنه به هاست شما متصل شود. سپس مراحل پیکربندی و تنظیم المان های مرتبط با قالب سایت انجام می‌شود. تمامی منوها و زیر مجموعه آن با نظم بالا چیده می‌شوند تا بتوان فرآیند محتوا گذاری را بعد از طراحی سایت خدماتی را انجام داد.

  • نصب انواع پلاگین برای توسعه و امنیت سایت

پلاگین‌ها نرم افزارهای جداگانه ای هستند که به صورت از پیش برنامه نویسی شده آماده نصب روی وب سایت وردپرسی هستند. هر کدام از اینها وظایف گوناگونی را دنبال می‌کنند و در حال حاضر توسعه دهندگان هزاران قالب و افزونه را برنامه نویسی کردند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

با توجه به مشکلات بسیار زیادی که در حوزه اقتصاد داخلی کشور وجود دارد برای همه ما قیمت اهمیت دارد. بخصوص مجموعه های خدمات رسان نوپا و جدیدی که هنوز درآمد آن چنان بالایی از کار خود به دست نیاوردند.

در چنین شرایطی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید یک تعرفه مقرون به صرفه و مناسب به شما اعلام شود حتما به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنید زیرا هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

ارائه مشاوره قبل از طراحی سایت خدماتی

پیش از آنکه مراحل طراحی سایت خدماتی آغاز شود طراحان وب سایت و تیم پشتیبانی باید نوع و حوزه کاری شما را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند. اینکه چه چشم اندازی در مراحل آینده پیش روی شماست و به چه جایگاهی خواهد رسید.

از طرفی میزان سختی کار و آنالیز رقبا نیز انجام خواهد شد تا بتوان بر اساس میزان انرژی که در ادامه کار صرف خواهد شد هزینه نهایی اعلام شود. افرادی که در مشاغل گوناگون مشغول خدمات رسانی هستند هرکدام یک مشاوره متفاوت دریافت می‌کنند. در واقع طراحان باید مطالب را به گونه ای عنوان کنند که کارفرما با اصول و روند کار آشنا شوند.

در جلسه مشاوره به طور کامل عنوان می‌شود که طراحی سایت پایان کار نیست. بلکه بعد از آن نیاز به پشتیبانی سایت و سئو سایت نیز داریم تا از این طریق بتوان مشتریان زیادی را جذب کرد. پس افراد نباید طراحی سایت خدماتی را هدف نهایی قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

هر کارفرمایی که به یک شرکت خدماتی سفارش کار می‌دهد باید چندین نمونه کار را نیز ببینند. اصولا دیدن نمونه کار برای تمام مشاغل وجود دارد. از جزئی ترین کار ساده تا فعالیت برخی پزشکان نیز نمونه کار حرف اول را می‌زند. نشان دادن وب سایت های آماده و از پیش طراحی شده به کاربران و مخاطبان باعث دلگرمی آنها می‌شود. با این کار مطمئن می‌شوند که یک فرآیند موفقیت آمیز را در پیش دارند و با یک شرکت کار بلد همکاری می‌کنند. در حوزه های کاری مختلف نمونه کارها متفاوت است. بطور مثال در طراحی سایت صنعتی، حقوقی، آموزشی همچنین طراحی سایت خدماتی رویکرد های گوناگونی دنبال می‌شود.

قیمت طراحی سایت خدماتی با وردپرس

شرکت یاس وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، پشتیبانی و سئو

مشاوره در طراحی سایت خدماتی و قیمت طراحی سایت با وردپرس در یاس وب کاملا رایگان ارائه می‌شود. در واقع ما می‌خواهیم شما با مراحل کار آشنا شوید. زیرا هزینه ای که پرداخت میکنید قطعا باید به یک نتیجه ایده آل شما برسد. این شرکت از صفر تا 100 درست از لحظه ای که وب سایت را طراحی می‌کنیم تا رشد آن و افزایش مشتری کنار شما است. به واسطه سال‌ها کار و فعالیت کسب تجربه فراوان خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌دهیم.

همچنین ببینید

آشنایی با انواع سوئیچ های شبکه

آشنایی با انواع سوئیچ‌های شبکه و مزایای استفاده از آن

در دنیای فناوری، قبل از اینکه چیزی را بخریم مجبور هستیم تصمیمات مهمی بگیریم، مثلا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *