آخرین خبرها

فاکتوری بسیار مهم در موفقیت سئو

SEO مختصری برای Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. این کار باعث افزایش کیفیت و کمیت ترافیک ورودی به سایت خواهد شد. غیر از این نکته سئو باعث دیده شدن بیشتر برند و معروفیت آن خواهد شد.

برخلاف نام سئو که درباره موتورهای جستجو است به نوعی این تکنیک توجه زیادی به کاربران دارد. سئو درک می کند افراد به دنبال چه هستند و برای سوالات کاربران پاسخ تهیه می کند. همچنین سئو می تواند محتوای مرتبط با هر نیتی از سرچ را به کاربر نشان دهد. دانستن این سوالات و پاسخ های آنان باعث می شود تا بتوانیم با کمک سئو پاسخی برای سوالات کاربران ارائه دهیم.

اگر یک وجه از سئو پیدا کردن و پاسخ های آن به قصد کاربر از سرچ باشد، وجه دیگر سئو این است که چگونه کانال های مناسب و مسیر های مناسب برای نشان دادن محتوا به کاربر به کار گرفته می شوند.

تعاریف سئو (مبانی موتورهای جستجو)

موتورهای جستجو ابزاری برای پاسخ دادن به سوالات هستند. این تکنولوژی از میان میلیارد ها صفحه وب با استفاده از صدها فاکتور مختلف سعی می کنند تا بهترین پاسخ را برای کوئری که کاربر وارد می کند آماده کند.

موتور های جستجو یافتن محتوای مور نظر مانند وب سایت، پی دی اف، عکس و ویدیو را از میان میلیارد ها محتوای مختلف با عمل کراولینگ و ایندکس کردن پیدا کرده و رتبه بندی می کند و پس از وارد شدن کوئری از طریق کاربر به ترتیب نمایش داده خواهد شد.

چرا سئو مهم است؟

تبلیغات کلیکی، شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم های آنلاین قادرند ترافیک سایت را افزایش دهند؛ اما بیشترین میزان ترافیک به سایت از طریق موتورهای جستجو وارد می شود.

سرچ ارگانیک بیشترین میزان ترافیک را وارد سایت می کند. این کار برای کسانی که در اینترنت جستجو می کنند سایت های معتبر تری را معرفی می کند. و البته نرخ بازدید بسیار بیشتری نسبت به سرچ پولی دارد. برای مثال در ایالات متحده امریکا تنها 2.8 درصد از افراد روی لینک های تبلیغی کلیک می کنند.

نکته: شانس سئو در ورودی ترافیک حدود 20 برابر بیشتر از تبلیغات کلیکی در موبایل و دسکتاپ است.

سئو تنها تکنیکی است در بازاریابی آنلاین که اگر به درستی کار شود می تواند در طول زمان طولانی نتیجه بدهد و ترافیک وارد سایت کند. اگر محتوای مناسبی تهیه کنیم که برای کلمات درستی رنک بگیرد می تواند به صورت یک گلوله برفی در طول زمان بازدهی داشته باشد؛ اما تبلیغات پولی به صورتی است که تنها در زمانی که پرداخت انجام می شود می تواند بازدهی داشته باشد..

موتورهای جستجو دائما باهوش تر و پیشرفته ترمی شوند اما همچنان به کمک سئوکارها برای پیدا کردن پاسخ درست نیاز دارند. سئوی درست سایت می تواند به ایندکس و کراولینگ موتورهای جستجو کمک کرده و اطلاعات بهتری را برای رنکینگ به موتورهای جستجو ارائه کند.

اما فاکتور بسیار مهم در موفقیت سئو

شاید 200 فاکتور را بتوان برای بهبود وضعیت سئو سایت نام برد، اما خرید هاست لینوکس خوب و قدرتمند می تواند یکی از مهمترین فاکتورهایی باشد که باعث رشد سایت از لحاظ سئو خواهد شد. در این راستا برای میزبانی وب می توان از سرور مجازی نیز کمک گرفت و یا برای سایت های بزرگ خرید سرورهای اختصاصی از صباهاست پیشنهاد می شود.

همچنین ببینید

آشنایی با روش های تضمینی درآمدزایی از واتساپ

واتساپ ابزاری قدرتمند برای تضمین درآمد زایی است. همچنین بهتر است به یک ضرب المثل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *